Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
FAMIX
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 maja 2018, o 16:05

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: FAMIX »

Dobrze dziękuję.
Mam pytanie co ja mam zrobić by uzyskać większe pobieranie w przeglądarce i wysyłanie?
Chciałem powiedzieć że od godziny 6:00 czy 5:00 przez chwile jest dobrze do go dziny 7:00 tak jakoś, a później strasznie opada ten internet w zamuleniu.
Laptopa mam szybkiego, na innym obcym internecie jest prędkośc pobierania i wysyłania jest znakomita tylko tu na tym internecie moim jest zamulenie przez caly dzień.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Daniel_Plus »

FAMIX, wynik testu prędkości pokazuje, że osiągasz zadowalającą prędkość do swobodnego korzystania z internetu. Z kolei na szybkość ściągania plików nie masz wpływu, ponieważ jest ona zależna od tego, jaką przepustowość oferuje serwer, z którego pobierasz dane. Internet ogólnie będzie szybszy w godzinnych porannych i nocnych, bo wtedy mniej użytkowników z niego korzysta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
FAMIX
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 maja 2018, o 16:05

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: FAMIX »

Dobrze Dziękuję.

A teraz mam kolejny problem.
Zmieniłem kiedyś dawno login i haslo by wejść w ustawienia routera.
Jak mi wiadomo że przycisk Reset przywraca login i haslo, tylko po wykonaniu reset prawdopodobnie chyba mi wykasują się dane wpisane w routerze aby moc kozystać z internetu jak bylo tam na umowie dane internetu Login Haslo email itp tak zwana konfiguracja internetu.
Szukałem też papierów i znaleść nie mogę nigdzie, nie wiem może kiedyś mi się znajdą albo przez nie uwagę mogły być przez kogoś wyżucone.
Więc pytanie.
Czy po resecie ustawienia konfiguracyjne internetu się wykasują?
Jeżeli tak, to jak zdobyć jeszcze raz ustawienia konfiguracyjne by po resecie wpisać od nowa i kożystać z internetu?
No chyba że automatycznie jest farbrycznie ustawione bo już nie pamiętam.
Dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: zbych_in_flames »

Na tym drugim obrazku masz przede wszystkim różne jednostki: KB/s i Kb/s. 120,9 Kb/s *8 = 967,2 KB/s. Czyli w obu przypadkach jest pokazywana ta sama prędkość tylko w innych jednostkach, tutaj kalkulator jakbyś chciał coś jeszcze przeliczać: https://www.liczby.pl/przelicznik/transferu-danych
FAMIX pisze:Czy po resecie ustawienia konfiguracyjne internetu się wykasują?
Jeśli to sprzęt kupiony u operatora to wszystkie ustawienia ma już w sobie, może być tylko potrzeba wpisania kodu PIN jeśli jest aktywny na karcie SIM.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

FAMIX, przywrócą się ustawienia fabryczne. Jeśli sprzęt jest zakupiony od nas to ustawienia sieci powinny być poprawne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
GoodTimes
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 maja 2018, o 11:07

Bardzo słaby LTE - Kraków

Post autor: GoodTimes »

Witam,

Kraków, ul.Bajeczna - działanie internetu LTE nie wpisuje się w nazwę ulicy od przynajmniej wczoraj.

Dzisiejszy test:
http://www.speedtest.net/result/7294777693

pobieranie i wysylanie ponizej 1Mbps :(

numer XXX XXX XXX
Modem Huawei E3372
w aktywnych pakietach sporo GB jeszcze...

Będę wdzięczny za pomoc.
Ostatnio zmieniony 9 maja 2018, o 11:44 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku. Usunięto dane osobowe.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

GoodTimes, zrestartuj sprzęt. Możesz sprawdzić parametry sygnału? Czy używasz anteny zewnętrznej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
GoodTimes
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 maja 2018, o 11:07

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: GoodTimes »

GoodTimes, zrestartuj sprzęt. Możesz sprawdzić parametry sygnału? Czy używasz anteny zewnętrznej?

Po wyjęciu karty Sim i ponownym podłączeniu pomogło ;)

pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

GoodTimes, super. :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DawidRos
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 14 maja 2018, o 22:18

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: DawidRos »

Witam
Mam problem z prędkością internetu, szczególnie od 17 mniej więcej do godzin wieczornym. Sprzęt ODU IDU 300. Komputer podłączony do modemu poprzez kabel ethernet, podstawowy transfer jest. Moje pytanie jest takie, co mogę jeszcze zrobić aby uzyskać większa prędkości bo ta naprawdę nie powala, na jaki BTS mogę jeszcze skierować swoją antenę ? Lokalizacja w górnej części miasta, antena na dachu budynku jednopiętrowego. Miejscowość Gubin 66-620 ul. Wojska Polskiego 29, jestem w trakcie testowania internetu w Plusie i chciałbym się do niego przekonać.


O to parametry ze speedtesta oraz panelu administracyjnego. Pierwsze pasmo 2600MHz mam ustawione z Automatycznego znajdywania sieci w panelu.

Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 864054030078150
IMSI 260011503074449
RSRP -91 dBm
RSRQ -13 dB
RSSI -58 dB
SINR 3 dB
Informacja o lokalizacji 468
Pasmo 7 (2600 MHz)
Antena zewnętrzna Wyłączona
Dane w roamingu Wyłączone


Wynik testu:

http://www.speedtest.net/result/7309476982
http://www.speedtest.net/result/7309472840
http://www.speedtest.net/result/7309480705


Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 864054030078150
IMSI 260011503074449
RSRP -94 dBm
RSRQ -16 dB
RSSI -57 dB
SINR 0 dB
Informacja o lokalizacji 474
Pasmo 3 (1800 MHz)
Antena zewnętrzna Wyłączona
Dane w roamingu Wyłączone

Wyniki testu:
http://www.speedtest.net/result/7309486693
http://www.speedtest.net/result/7309489912



Status LTE
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 864054030078150
IMSI 260011503074449
RSRP -89 dBm
RSRQ -16 dB
RSSI -59 dB
SINR -2 dB
Informacja o lokalizacji 500
Pasmo 8 (900 MHz)
Antena zewnętrzna Wyłączona
Dane w roamingu Wyłączone

Wyniki testu :
http://www.speedtest.net/result/7309507382
http://www.speedtest.net/result/7309509209

Jaki serwer bym nie wybrał wynik DL jest mniej więcej ten sam, testy zrobione o godzinie 22.30. Jako ciekawostke, dodam że test prędkości na speed test w tel Samsung galaxy s8 z kartą sim z Plusa z zasięgiem LTE+ jedna kreska mam wyniki po 2-3 mb a znajduję się na parterze w mieszkaniu. Dlaczego mając antenę na dachu mam takie same wyniki co w tel ?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

DawidRos, podane przez Ciebie dane wskazuję na mocne obciążenie stacji w trakcie wykonywania pomiarów. Parametry sygnału są dobre, na co wskazuje wysoki UL. Dlatego na telefonie uzyskujesz podobne wyniki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DawidRos
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 14 maja 2018, o 22:18

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: DawidRos »

Michał_Plus pisze:DawidRos, podane przez Ciebie dane wskazuję na mocne obciążenie stacji w trakcie wykonywania pomiarów. Parametry sygnału są dobre, na co wskazuje wysoki UL. Dlatego na telefonie uzyskujesz podobne wyniki.
Czyli nic nie da rady z tym zrobić i co wieczór mam się użerać z internetem 2mb?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

DawidRos, obecnie, niestety, nie ma planów rozbudowy dla tej lokalizacji, ale przekażę taką sugestię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
GoodTimes
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 maja 2018, o 11:07

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: GoodTimes »

Cześć,

mój pakiet podstawowy w internecie mobilnym (smartdom) to 45 GB. Po jego wyczerpaniu powinien się włączać pakiet 450 GB obowiązujący na cały okres umowy. Nic takiego się jednak nie dzieje. Prędkość transferu spada a na Plus online nie widzę aby ubywało GB z tej dodatkowej puli. Trzeba to jakoś dodatkowo uruchamiac?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Daniel_Plus »

GoodTimes, kiedy przedłużyłeś umowę? Jaki jest okres rozliczeniowy na Twoim numerze Plus Internet?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ