Teraz jest 23 paź 2017, o 16:28

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Online
Avatar użytkownika

3G_

Szalony PlusManiak

  • Posty: 235
  • Dołączył(a): 7 mar 2009, o 10:09
  • Lokalizacja: ERW/WPI
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post15 cze 2017, o 16:08

UMTS to nie jest LTE :)
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 306
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Problem z prędkością LTE

Post15 cze 2017, o 19:17

3G_ napisał(a):UMTS to nie jest LTE :)


No oczywiście, ale pracownik odpowiadający na moje pytania wskazał nr nadajników, których opis na btsearch jest maksymalnie UMTS i jednocześnie wskazał, że to są LTE - poczekam aż mi to wyjaśni, bo nie sądzę żeby ekspert walnął taką gafę!
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4879
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 239 razy
    Otrzymał podziękowań: 396 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Problem z prędkością LTE

Post15 cze 2017, o 19:21

Ekspert może nie, ale na btsearch jak najbardziej są braki i błędy.
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 536
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 85 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 09:07

Azeris, czy pakiet podstawowy również został wykorzystany? Z opisywanego przez Ciebie przypadku wnioskuję że został uruchomiony system FUP.
Azeris napisał(a):Da radę wykupić jakoś dodatkowe pakiety? Widziałem gdzieś coś o 1-7 w nocy za 2zł
Tak - "Pakiet nocny". W Twojej taryfie jest to 200GB do wykorzystania pomiędzy 1 w nocy a 8 rano. Koszt 2.9 zł. z VAT. Więcej informacji znajdziesz tu. Jednak jeśli FUP już został uruchomiony, nie zwiększy to prędkości pobierania. W Twoim przypadku proponowałbym rozważyć zmianę taryfy na wyższą

3G_, takie prędkości w 3G są nieosiągalne.

music12340, czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas, czy tylko w określonych godzinach? Poprosiłem techników o sprawdzenie. Postaram się wrócić z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.

cwaniak, wygląda to na mocno obciążony nadajnik w trakcie wykonywania testu. Czy tak jest przez cały dzień? Na 3 kwartał zaplanowana jest modernizacja BT34727. Dodamy tam LTE2600, powinno to znacząco poprawić jakość użytkowania w Twojej okolicy.

sedzia20, odpowiedzi poniżej:
sedzia20 napisał(a):A to ciekawe, bo pod wskazanymi numerami nadajników widzę opis UMTS - czyli tak, jakby LTE było. Czy to jakiś błąd BTSSearch'a?
Zapewne tak.
sedzia20 napisał(a):42509, 44133, 44888.
Nadajniki posiadają LTE.
sedzia20 napisał(a):Czy zatem w najbliższym czasie na tym terenie nastąpią jakieś zmiany?
W obecnej chwili mam informację o modernizacji dla nadajnika BT42545. Planowane jest, między innymi, dodanie LTE1800 do końca roku.
sedzia20 napisał(a):rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru/usługi z Umową
Limit danych nie jest nakładany. W każdym przypadku można korzystać i nie przejmować się że nagle zostanie włączona blokada. Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do" i po wykorzystaniu pakietu podstawowego, np. w ramach FUP, może zostać ograniczona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

volin97

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 16 cze 2017, o 13:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

LTE Bardzo słabe pobieranie i wysyłanie !!

Post16 cze 2017, o 13:10

Witam od 14.06.2017 prędkość internetu drastycznie spadła do Obrazek Jeszcze przed 14.06.2017 było pobieranie 32Mb/s i wysyłanie 2Mb/s a teraz za przeproszeniem dupa blada. Powie mi ktoś tutaj o co chodzi. Bo raczej nie będę płacił za taki internet w XXI wieku no ludzie.
Ostatnio edytowano 16 cze 2017, o 13:20 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki. Proszę nie dublować tematów.
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 536
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 85 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 13:22

volin97, podaj swoją lokalizację. Z jakiego sprzętu korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

eagle1922

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 16 cze 2017, o 13:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 13:22

Witam mam ten sam porblem lecz z routerem D-Link DWR-921 moje połączenie od dwóch/trzech dni jest bardzo złe.
Zmiana nastąpiła nagle podczas przeglądania serwisu YouTube.
To wynik testu:
Obrazek
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 536
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 85 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 13:33

eagle1922, również prosiłbym o podanie lokalizacji. Jaką masz taryfę? czy pakiet podstawowy został wykorzystany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

volin97

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 16 cze 2017, o 13:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 13:35

Gdańsk ul.Traugutta sprzęt ZTE MF28D
Offline
Avatar użytkownika

eagle1922

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 16 cze 2017, o 13:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 13:36

Maków Podhalański 34-220
Pakiet podstawowy czyli ten sybszy transfer? jesli tak to został lecz to było przed problemem.
Jak sprawdzić tą taryfe? Jestem zielony w tym temacie
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 536
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 85 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 13:57

volin97, w Twojej lokalizacji wszystko działa poprawnie. Być może jest to kwestia przeciążenia nadajnika. Proponowałbym zgłosić problem. Można to zrobić przesyłając swój numer i krótki opis problemu tym formularzem.

eagle1922, limit powinieneś móc sprawdzić logując się do Plus Online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 306
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 14:28

[/quote] W obecnej chwili mam informację o modernizacji dla nadajnika BT42545. Planowane jest, między innymi, dodanie LTE1800 do końca roku
Michal_Plus napisał(a): Jak wspominałem wcześniej, najbliższej mam do nadajnika 44212 - kiedy nastąpią zmiany (dodanie LTE)?
sedzia20 napisał(a):rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru/usługi z Umową
Limit danych nie jest nakładany. W każdym przypadku można korzystać i nie przejmować się że nagle zostanie włączona blokada. Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do" i po wykorzystaniu pakietu podstawowego, w ramach FUP, może zostać ograniczona.
[quote="Michal_Plus"] Owszem, ale pragnę zauważyć że wspomniane przeze mnie prędkości osiągane są gdy do wykorzystania pakietu podstawowego 100GB jest daleka droga - np. w chwili obecnej do końca cyklu mam 5 dni i nieco ponad 90 GB! Z tak mozolnym i żółwim Internetem nie sposób zbliżyć się do końca pakietu...Dlatego jeśli nie ma żadnych ograniczeń, przekroczeń itp. mamy tu do czynienia z usługą niezgodną z umową.

Pisałem też, że proszę o konkrety, a nie rzeczy dla mnie oczywiste - jak na razie otrzymuję same pierdoły!
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4879
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 239 razy
    Otrzymał podziękowań: 396 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 14:38

A jaką prędkość masz zawartą w umowie? :-)
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 536
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 85 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 14:41

sedzia20, prędkość pobierania jaką jest w stanie osiągnąć urządzanie może być uzależniona od obciążenia sieci. W skrócie, pasmo na każdym BTSie jest dzielone na wszystkich użytkowników korzystających w tym samym czasie z nadajnika. W momencie większej liczby zalogowanych osób, prędkość może być mniejsza. Jak pisałem:
Michał_Plus napisał(a):Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do"
i nie będzie to podstawą do rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru z umową
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 306
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 cze 2017, o 15:13

Michał_Plus napisał(a):sedzia20, prędkość pobierania jaką jest w stanie osiągnąć urządzanie może być uzależniona od obciążenia sieci. W skrócie, pasmo na każdym BTSie jest dzielone na wszystkich użytkowników korzystających w tym samym czasie z nadajnika. W momencie większej liczby zalogowanych osób, prędkość może być mniejsza. Jak pisałem:
Michał_Plus napisał(a):Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do"
i nie będzie to podstawą do rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru z umową


A co jako sieć robicie, aby to obciążenie zmniejszyć? Jakie kroki podjeliście żeby do nadajnika 44212 dołączyć LTE?
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P9 Lite 2017

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Michał_Plus, Spacedust i 39 gości


Etui Huawei P9 Lite 2017