Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lis 2016, o 18:10
Re: Problem z prędkością LTE
A gdzie ten numer sawdzić
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
YouBreak, w panelu admina wybierz zakładkę System, a następnie Diagnostyka.
Angeloo, numer znajdziesz na fakturze i umowie.
Angeloo, numer znajdziesz na fakturze i umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Na umowie był ten numer
Ostatnio zmieniony 29 gru 2016, o 12:23 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: edycja postu - usunięcie danych
Powód: edycja postu - usunięcie danych
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Angeloo, prześlij mi proszę ten numer za pomocą formularza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Dzień dobry, to zapytam i ja. Mam umowę Ja+LTE 80 GB z e-fak.
Od 3 miesięcy stopniowo jest coraz gorzej, wieczorem nie daje rady korzystać z internetu,
prędkość 0,4-0,8 dl, ping koło 200. W weekendy, i minione święta, było jeszcze gorzej.
Pakiety rzecz jasna nie są wykorzystane.
Lokalizacja: Sława (lubuskie) ulica Waryńskiego
Jest jakaś szansa na rozbudowę bądź jakaś alternatywa do innego nadajnika?
Aktualny pomiar
http://www.speedtest.net/my-result/5920530105
Router Huawei E5180:
RSRQ: -14dB
RSRP: -96dBm
RSSI: -65dBm
SINR: -2dB
Od 3 miesięcy stopniowo jest coraz gorzej, wieczorem nie daje rady korzystać z internetu,
prędkość 0,4-0,8 dl, ping koło 200. W weekendy, i minione święta, było jeszcze gorzej.
Pakiety rzecz jasna nie są wykorzystane.
Lokalizacja: Sława (lubuskie) ulica Waryńskiego
Jest jakaś szansa na rozbudowę bądź jakaś alternatywa do innego nadajnika?
Aktualny pomiar
http://www.speedtest.net/my-result/5920530105
Router Huawei E5180:
RSRQ: -14dB
RSRP: -96dBm
RSSI: -65dBm
SINR: -2dB
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Mireal, w swojej lokalizacji korzystasz z BT33532 z GSM, U900, U2100, LTE800 i LTE1800. Wynik prędkości i opis sugeruje przeciążenie nadajnika. Niestety parametr RSRQ jest zbyt niski. Czy mógłbyś przetestować inne położenie modemu i sprawdzić, czy następuje jakaś zmiana w parametrach? Na pierwszy kwartał przyszłego roku wstępnie zaplanowane jest dodanie pasma LTE2600 z agregacją na stacji BT33532, ale prace nie są potwierdzone. Następna najbliższa stacja jest w miejscowości Lubogoszcz, czyli BT32926, dla której na pierwszy kwartał przyszłego roku jest zaplanowana modernizacja polegająca na dodaniu LTE1800. Prawdopodobnie to również powinno poprawić sytuację, dzięki częściowemu odciążeniu Twojej miejscowości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam. Mam problem z predkoscia lte za ktory moim zdaniem odpowiedzialny jest odu idu. Do najblizszego bts mam 8 km i ten sprzet nie daje rady na takiej odleglosci. Niestety sprzedawca w salonie nie poinformowal mnie o tym. Co gorsze place miesiecznie jeszcze 10 zl dzierzawy za ten wynalazek. Chcialbym oddac ten sprzet a w to miejsce wziac jakis modem i dokupic antene zewnetrzna. Czy mam prawo ubiegac sie o taka wymiane??
Re: Problem z prędkością LTE
Daniel_Plus najczęściej w godzinach 8:00-22:00 trudno jest uzyskać dobre parametry RSRQ - duża liczba zakłóceń wszelakiego rodzaju. Ja np. mam do BTS max. 700 m z anteną zewnętrzną i podczas dnia RSRQ mam stale na poziomie -10. Natomiast poza wskazanymi godzinami jest to -3 dB. Ważny jest też parametr SINR, który u Mireal jest zbyt niski. Myślę, że problemem jest przeciążenie BTS.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z prędkością LTE
darekmp3, niestety możliwości wymiany sprzętu nie oferujemy. Nie wiem, kiedy zdecydowałeś się na podpisanie umowy, ale jeżeli skorzystałeś z promocji z ODU IDU, to uwzględnia ona opcję „testuj” i zwrócenie sprzętu w przeciągu 14 dni od aktywacji. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz w regulaminie promocji – paragraf 4.
1pietrek1, zgadza się, tak jak już wspomniał Daniel_Plus wszystko wskazuje na przeciążenie stacji. Zamierzamy poprawić sytuację w tej okolicy poprzez modernizacje, o których Daniel_Plus pisał w poprzednim poście.
1pietrek1, zgadza się, tak jak już wspomniał Daniel_Plus wszystko wskazuje na przeciążenie stacji. Zamierzamy poprawić sytuację w tej okolicy poprzez modernizacje, o których Daniel_Plus pisał w poprzednim poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam ja natomiast mam problem z zasięgiem LTE w tablecie LG gpad2 , musze przełączyć preferowany tryb na GSM/WMCDA dopiero internet jakos chodzi dodam ze w telefonie i w routerze LTE smiga jak należy.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Piteer, czy w tablecie internet LTE zupełnie nie działa, czy działa wolno?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Praktycznie zupełnie nie , sa kreski zasięgu pojawia się info osieci LTE i jak chce z jakąkolwiek stroną sie połączyć mieli, mieli i zrywa zasięg .Daniel_Plus pisze:Piteer, czy w tablecie internet LTE zupełnie nie działa, czy działa wolno?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Piteer, jeśli w tej samej lokalizacji na dwóch urządzeniach internet działa w porządku, a na jednym prawie wcale to wskazuje to raczej na nieprawidłowe działanie np. awaria, uszkodzenie, problem z oprogramowaniem. Jeśli urządzenia podlega gwarancji to sugeruję oddanie urządzenia do serwisu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Panowie z Plusa, macie może jakieś nowe informacje na temat stacji ID: 11542 Święty Krzyż? kiedy zostanie uruchomione pasmo 2600? bo obecnie w godzinach największego obciążenia jest poniżej 1 Mb/s Było źle a teraz jest tragicznie żadnej poprawy uruchomienie pobliskich stacji nie pomogło przełączanie na 3g jeszcze gorzej LTE Watch też nie pomaga
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Niestety nie mamy żadnych nowych informacji, jeśli chodzi o tę lokalizacje. Prawidłowe oznaczenie tego BTS'a to 14674.Brayan pisze:anowie z Plusa, macie może jakieś nowe informacje na temat stacji ID: 11542 Święty Krzyż? kiedy zostanie uruchomione pasmo 2600?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ