Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Uki, najprawdopodobniej logujesz się do bardzo obciążonej sieci LTE800. Jeśli to możliwe spróbuj wykonać test bliżej okna (przy uzyskaniu połączenia w LTE1800 zasięg będzie na niższym poziomie). Alternatywnie możesz również spróbować zmienić technologie na 3G (Menu / Narzędzia / Opcje / Sieć).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Czyli kolejne żarty z Waszej strony,nagle ponad tydzień temu sieć zaczęła być bardziej obciążona. Do tego stopnia,że prędkość jest poniżej zera,dobre.
A teraz uważajcie - prędkości o których mówię są z modemu,który jest wystawiony cały czas przez okno na pierwszym piętrze.
Zmienić na 3G się nie da,bo nawet nie ma takiej opcji,jest GSM i WCDMA - co się nie wybierze działa jak z LTE.
Jakieś jeszcze propozycje co mam zrobić?
Poziom sygnału LTE to 70%.
A teraz uważajcie - prędkości o których mówię są z modemu,który jest wystawiony cały czas przez okno na pierwszym piętrze.
Zmienić na 3G się nie da,bo nawet nie ma takiej opcji,jest GSM i WCDMA - co się nie wybierze działa jak z LTE.
Jakieś jeszcze propozycje co mam zrobić?
Poziom sygnału LTE to 70%.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
WCDMA=3GUki pisze:Zmienić na 3G się nie da,bo nawet nie ma takiej opcji,jest GSM i WCDMA - co się nie wybierze działa jak z LTE.
Spróbuj zainstalować LTE watch i wymusić połączenie w LTE1800 (band 3).Uki pisze:Jakieś jeszcze propozycje co mam zrobić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
LTE watch niestety nie wykrywa modemu.
Co zrobić,żeby poprawić prędkość LTE - zmienić modem na lepszy czy dokupić do tego antenę? Obecny modem to Huawei E3276.
Co zrobić,żeby poprawić prędkość LTE - zmienić modem na lepszy czy dokupić do tego antenę? Obecny modem to Huawei E3276.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Uki, zmiana urządzenia w tym wypadku nie poprawi sytuacji. Twoje obecne problemy są spowodowane przebudową jednego z BTS'ów znajdującego się w Twojej okolicy. Poprawa powinna nastąpić do końca czerwca. Do tego czasu sugeruje przejście na WCDMA, gdyż jest na obecną chwilę powinno być mniej obciążone niż LTE w Twojej okolicy ( pozostałe BTS przejęły tymczasowo ruch).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Aktualnie 3G jest prędkości 0.2Mb/s , a LTE 0.8Mb/s.
Proszę o przepięcie mnie do innej stacji/nadajnika,dzięki któremu będę mógł się łączyć z LTE 1800.
Proszę o przepięcie mnie do innej stacji/nadajnika,dzięki któremu będę mógł się łączyć z LTE 1800.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Uki, nie ma możliwości ręcznego wymuszenia BTSa. Wybierany jest automatycznie na podstawie mocy sygnału, najczęściej jest to najbliższy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Coraz lepsza komedia się robi,ale mi już nie jest do śmiechu.
Człowiek w salonie Plus powiedział,że technicy mają mnie przepiąć na inne pasmo,da się to zrobić i mam tego od Was wymagać.
Z całym szacunkiem,ale już nie wiem komu wierzyć.
3G dzisiaj całkowicie nie działa,a jeśli już się włączy to jest tak "szybkie" jak i LTE czyli 0.2Mb/s.
To poproszę teraz o odpowiedź - co zrobić,jeśli od prawie dwóch tygodni jest taki problem? Fajnie jakby któryś z konsultantów wypowiedział się jako człowiek,a nie konsultant - co zrobilibyście na moim miejscu...?
Człowiek w salonie Plus powiedział,że technicy mają mnie przepiąć na inne pasmo,da się to zrobić i mam tego od Was wymagać.
Z całym szacunkiem,ale już nie wiem komu wierzyć.
3G dzisiaj całkowicie nie działa,a jeśli już się włączy to jest tak "szybkie" jak i LTE czyli 0.2Mb/s.
To poproszę teraz o odpowiedź - co zrobić,jeśli od prawie dwóch tygodni jest taki problem? Fajnie jakby któryś z konsultantów wypowiedział się jako człowiek,a nie konsultant - co zrobilibyście na moim miejscu...?
Problem z prędkością LTE
Witam,
ostatnio mam problemy z internetem LTE. Wydaje mi się, przesył danych został strasznie obniżony. Korzystam z pakietu "Ja+Internet LTE 70GB". Czym może być to spowodowane?
ostatnio mam problemy z internetem LTE. Wydaje mi się, przesył danych został strasznie obniżony. Korzystam z pakietu "Ja+Internet LTE 70GB". Czym może być to spowodowane?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Wybór pasma jest możliwy tylko z poziomu urządzenia, o ile oczywiście posiada taką funkcjonalność.Uki pisze:Człowiek w salonie Plus powiedział,że technicy mają mnie przepiąć na inne pasmo,da się to zrobić i mam tego od Was wymagać.
Z całym szacunkiem, ale już nie wiem komu wierzyć.
Oczywiście możliwym rozwiązaniem jest zakupy anteny zewnętrznej i uzyskanie połączenie w LTE1800 z BTS'em znajdującym się w większe odległości od Twojej lokalizacji. Po ponownym uruchomienie obecnie przebudowanego BTS'a, może okazać się, że jest już niepotrzebna. W tym roku również planujemy uruchomić kolejnego BTS'a, który dodatkowo zwiększy pojemność sieci w tej okolicy.Uki pisze:To poproszę teraz o odpowiedź - co zrobić,jeśli od prawie dwóch tygodni jest taki problem?
Jeśli nie zdecydujesz się na zakup anteny zewnętrznej, sugeruje złożenia reklamacji w celu przynajmniej częściowego anulowania opłaty abonamentowej za okres do momentu poprawy przepustowości połączenia.
Proszę, wykonaj test na http://www.speedtest.net i wklej tutaj na forum link do wyniku. Czy problem występuje niezależnie od godzinny?krzychuuu pisze:Wydaje mi się, przesył danych został strasznie obniżony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Tak, problem występuje od piątku niezależnie od pory dnia.
Poniżej wstawiam wynik testu:
http://beta.speedtest.net/result/6356112032
Poniżej wstawiam wynik testu:
http://beta.speedtest.net/result/6356112032
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
krzychuuu, proszę podaj również swoją lokalizację (miejscowość, ulice).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Lublin, ulica Ireny Kosmowskiej.Krzysiek_Plus pisze:krzychuuu, proszę podaj również swoją lokalizację (miejscowość, ulice).