Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 sie 2017, o 07:50
Re: Problem z prędkością LTE
Nazwa urządzenia: E3372
IMEI: 867012020306822
IMSI: 260121001084202
Wersja sprzętowa modemu:CL1E3372SM Ver.A
Wersja oprogramowania modemu:22.286.03.01.1202
Wersja interfejsu www:16.100.05.02.1202
Adres MAC:00:0D:87:8E:4B:AC
Adres IP WAN:10.167.158.117
RSSI: -75dBm
RSRP:-106dBm
Sieć: LTE
Prędkość na pakiecie (40GB) maksymalnie 1,4 mb/s. Po 0,5 kb/s.
Ulica : Wyszyńskiego 22 Police Zachodniopomorskie.
Nadajnik z tego co widzę najbliższy na Zamenhoffa. (Być może coś się z nim stało po ostatnich zjawiskach atmosferycznych, ciągłe deszcze burze i porywisty wiatr do tego temperatury do maksymalnie 20 stopni czasem nawet 14)
I tak od ładnych 7 miesięcy. Myślałem że tak ma być. Ale widząc prędkości i zasięg innych myślę że jest coś nie tak..
Jest to strasznie uciążliwe ponieważ taki internet to ostatni raz widziałem w 1996 roku.. Nic kompletnie nie chce się uruchamiać a jak mam czekać 30 minut na otwarcie się strony to aż mi się krew burzy (w końcu mamy 21 wiek ..)
IMEI: 867012020306822
IMSI: 260121001084202
Wersja sprzętowa modemu:CL1E3372SM Ver.A
Wersja oprogramowania modemu:22.286.03.01.1202
Wersja interfejsu www:16.100.05.02.1202
Adres MAC:00:0D:87:8E:4B:AC
Adres IP WAN:10.167.158.117
RSSI: -75dBm
RSRP:-106dBm
Sieć: LTE
Prędkość na pakiecie (40GB) maksymalnie 1,4 mb/s. Po 0,5 kb/s.
Ulica : Wyszyńskiego 22 Police Zachodniopomorskie.
Nadajnik z tego co widzę najbliższy na Zamenhoffa. (Być może coś się z nim stało po ostatnich zjawiskach atmosferycznych, ciągłe deszcze burze i porywisty wiatr do tego temperatury do maksymalnie 20 stopni czasem nawet 14)
I tak od ładnych 7 miesięcy. Myślałem że tak ma być. Ale widząc prędkości i zasięg innych myślę że jest coś nie tak..
Jest to strasznie uciążliwe ponieważ taki internet to ostatni raz widziałem w 1996 roku.. Nic kompletnie nie chce się uruchamiać a jak mam czekać 30 minut na otwarcie się strony to aż mi się krew burzy (w końcu mamy 21 wiek ..)
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Azeriusz, stacja działa poprawnie, ale jest mocno obciążona. Na przyszły rok zaplanowana jest modernizacja BT43573 polegająca na dodaniu pasma LTE2600, co powinno poprawić sytuację.
Ten parametr wskazuje na słaby sygnał. Czy próbowałeś przestawić modem w inne miejsce w domu, aby uzyskać lepszą wartość (w tym wypadku im mniejsza liczba tym lepiej)?Azeriusz pisze:RSRP:-106dBm
Przetestuj też działanie internetu 3G, bo być może osiągniesz wtedy wyższy wynik.Azeriusz pisze:Sieć: LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Witam. Moze mi ktos powiedziec czy dlugo internetu codziennie od 8.30 do 11-12 nie bede mial . Wnerwia to juz ....
Miejscowosc Błaszki
Miejscowosc Błaszki
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, niestety przedłużyły się prace i dzisiaj potrwają jeszcze do godz. 13. Przepraszam za niedogodności
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Ale ostatni dzien tak? Czy od poniedzialku znow?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, dzisiaj powinny być już ostatnie prace, ale będę mógł potwierdzić to dopiero w poniedziałek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Ale jutro ani w niedziele bede mial internet przez caly dzien bo nawet w swieto internetu przez pol dnia nie bylo
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, tak jak już pisaliśmy:
Daniel_Plus pisze:dzisiaj powinny być już ostatnie prace, ale będę mógł potwierdzić to dopiero w poniedziałek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Problem z prędkością LTE
Witam po dłuższej przerwie. Przez długi czas nie miałem problemu z prędkościami ani powodu do narzekań. W poniedziałek wróciłem z urlopu i okazało się, że Plus ponownie w mojej okolicy internet donosi w wiadrach i to dosyć dziurawych :
Dla porównania ten BTS-es (Plus (26001) ID: 22708 ) kiedyś pozwalał na takie osiągi:
Uprzedzając pytanie, tak to jest ten sam BTS-es i jestem tego pewien. Używam zewnętrznej anteny kierunkowej. Sprawdziłem telefonem pozostałe dostępne w okolicy BTS-y ale one są zasilane z tego, z którym się łączę i nie ma na nich lepszych wyników.
Parametry sygnału:
https://drive.google.com/file/d/0B_NK_Q ... sp=sharing
Jak widać łączę się za pomocą LTE-A.
Czy moglibyście sprawdzić co dzieję się z tą stacją? Dajcie znać, czy można liczyć na poprawę sygnału, czy raczej powinienem zacząć się przyglądać ofertą waszych konkurentów? Tylko szczerze, bez ściemy...
Dla porównania ten BTS-es (Plus (26001) ID: 22708 ) kiedyś pozwalał na takie osiągi:
Uprzedzając pytanie, tak to jest ten sam BTS-es i jestem tego pewien. Używam zewnętrznej anteny kierunkowej. Sprawdziłem telefonem pozostałe dostępne w okolicy BTS-y ale one są zasilane z tego, z którym się łączę i nie ma na nich lepszych wyników.
Parametry sygnału:
https://drive.google.com/file/d/0B_NK_Q ... sp=sharing
Jak widać łączę się za pomocą LTE-A.
Czy moglibyście sprawdzić co dzieję się z tą stacją? Dajcie znać, czy można liczyć na poprawę sygnału, czy raczej powinienem zacząć się przyglądać ofertą waszych konkurentów? Tylko szczerze, bez ściemy...
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
KamilPowerLte, nadajnik działa poprawnie. Nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów z nim związanych. Z testów, które przeprowadziłeś, wynika że nadajnik był przeciążony w trakcie ich wykonywania pomiarów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Problem z prędkością LTE
Czyli nic nie da się zrobić? Nie ma żadnych dodatkowych zapasowych zasobów na nadajniku, które można byłoby teraz uruchomić aby nadajnik podołał obecnemu zapotrzebowaniu? Czy Plus jest w stanie zrobić cokolwiek aby poprawić moją sytuację? Jakie mam dostępne opcje aby móc komfortowo korzystać z sieci? Czekać aż wystarczająco dużo ludzi wkurwionych na jakość połączenia rozwiąże umowy i tym samym zmniejszy się liczba użytkowników na tym BTS-ie?Michał_Plus pisze:KamilPowerLte, nadajnik działa poprawnie. Nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów z nim związanych. Z testów, które przeprowadziłeś, wynika że nadajnik był przeciążony w trakcie ich wykonywania pomiarów.
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
KamilPowerLte, nie ma czegoś takiego jak ukryte, dodatkowe zasoby na nadajniku. Na obecną chwilę nie ma planów na rozbudowę tego BTSa, jednak nic tego nie wyklucza. Plany modernizacji wciąż ewoluują w zależności od potrzeb i możliwości. Wspominałeś że masz podłączoną antenę kierunkową. Proponuję skierować ją na zachód w stronę BT22149 i sprawdzić jakie prędkości jesteś w stanie tam uzyskać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Problem z prędkością LTE
Sprawdzę jak będę w domu. Co jeśli i tam będzie "kicha"? Czy mógłbyś gdzieś zgłosić moje problemy z obecnym BTS-em aby technicy mieli go na uwadze przy planowaniu kolejnych modernizacji?Michał_Plus pisze: Proponuję skierować ją na zachód w stronę BT22149i sprawdzić jakie prędkości jesteś w stanie tam uzyskać.
@Edit
Sprawdziłem, o którym BTS pisałeś i nie dam rady się z nim połączyć... Już to kiedyś próbowałem i jest za mały kąt pomiędzy nim a innym bez agregacji i nie byłem w stanie połączyć się z BT22149. Jakieś inne propozycje?
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 23 sie 2017, o 11:42 przez KamilPowerLte, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
KamilPowerLte, wszystkie takie uwagi naszych Klientów przekazywane są do działu planowania i są brane pod uwagę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
KamilPowerLte, ja bym sprawdził każdą stację, którą tylko się da. Może akurat ta bez agregacji da lepsze wyniki.