Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 63
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 paź 2014, o 12:14
Re: Problem z prędkością LTE
Mam tylko WCDMA , LTE , GSM
Ustawiłem WCDMA i nawet speedtest nie chce się załadować.
Ustawiłem WCDMA i nawet speedtest nie chce się załadować.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z prędkością LTE
To dlatego, ze masz wersję B593u, nie popularniejszą B593s, ale z zasady działanie tego pola jest identyczne, różnica występuje tylko w zapisie.Nyziu pisze:Mam tylko WCDMA , LTE , GSM
Jeżeli nie możesz zestawić połączenia w 3G (WCDMA), to wskazywałoby to, że został już przekroczony pakiet podstawowy. W tej sytuacji po pobraniu ilości danych znacznie ponad wartość pakietu, system może ograniczyć prędkość w ramach tzw. FUP-a. W takim przypadku prędkość wróci do maksymalnych wartości wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
Stan wykorzystania pakietu podstawowego sprawdzisz w Plus Online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Ale rozmawiałem z jakimś Panem przez obsługę klienta i podano mi informacje, że internet może zwolnić, ale nie aż do takiej prędkości.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z prędkością LTE
Nyziu, ogólnie rzecz biorąc, po przekroczeniu pakietu podstawowego prędkość pozostaje bez zmian, ale przy większej ilości pobranych danych może pojawić się limit. Jeżeli zużycie jest bardzo wysokie, to wspominany limit może być coraz bardziej restrykcyjny wraz z kolejnymi pobranymi gigabajtami.
Więcej informacji o FUPie znajdziesz m.in. tutaj.
Więcej informacji o FUPie znajdziesz m.in. tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- majonezowygosciu
- Prawie PlusManiak
- Posty: 48
- Rejestracja: 11 sie 2014, o 22:39
Re: Problem z prędkością LTE
Może. Przeczytaj sobie umowę, którą podpisałeś ;)Nyziu pisze:Ale rozmawiałem z jakimś Panem przez obsługę klienta i podano mi informacje, że internet może zwolnić, ale nie aż do takiej prędkości.
Re: Problem z prędkością LTE
Wspaniała prędkość internetu w godzinach dziennych +/- od 8:00 do 18:00 :)
Prędkość taka również jest na osobnym urządzeniu, na telefonie z wykupionym pakietem internetu, wieczorami prędkość się poprawia, lecz nie rozumiem, czemu taka prędkość jest również na telefonie, który nie ma nic wspólnego z internetem domowym.
Płacę po 64 zł miesięcznie, a internet działa coraz to gorzej :)
Prędkość taka również jest na osobnym urządzeniu, na telefonie z wykupionym pakietem internetu, wieczorami prędkość się poprawia, lecz nie rozumiem, czemu taka prędkość jest również na telefonie, który nie ma nic wspólnego z internetem domowym.
Płacę po 64 zł miesięcznie, a internet działa coraz to gorzej :)
Re: Problem z prędkością LTE
Ponieważ prędkość nie jest ograniczona lejkiem, czy innym FUPem tylko stacja bazowa z którą się łączysz jest przeciążona i nie jest w stanie przenosić ruchu, możesz zapytać tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... start=6360
czy Plus planuje modernizację sieci w twojej okolicy.
23.12.2016 Plus zmodernizował moją najbliższą stację do LTE1800 (ID: 30646).
O godzinie 21:00, 1km od stacji, na zewnątrz pod domem, na Galaxy S7 edge miałem takie prędkości:
W okolicy same wioski więc myślę że pojemności wystarczy na długie miesiące.
czy Plus planuje modernizację sieci w twojej okolicy.
23.12.2016 Plus zmodernizował moją najbliższą stację do LTE1800 (ID: 30646).
O godzinie 21:00, 1km od stacji, na zewnątrz pod domem, na Galaxy S7 edge miałem takie prędkości:
W okolicy same wioski więc myślę że pojemności wystarczy na długie miesiące.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lip 2014, o 15:57
Re: Problem z prędkością LTE
patryk7588 pisze:Ponieważ prędkość nie jest ograniczona lejkiem, czy innym FUPem tylko stacja bazowa z którą się łączysz jest przeciążona i nie jest w stanie przenosić ruchu, możesz zapytać tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... start=6360
czy Plus planuje modernizację sieci w twojej okolicy.
23.12.2016 Plus zmodernizował moją najbliższą stację do LTE1800 (ID: 30646).
O godzinie 21:00, 1km od stacji, na zewnątrz pod domem, na Galaxy S7 edge miałem takie prędkości:
W okolicy same wioski więc myślę że pojemności wystarczy na długie miesiące.
WOW super inwestycja a wiekszosci miast net lezy i kwiczy taki jest cały ten PLUS
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z prędkością LTE
Algade, w jakiej technologii realizowałeś połączenie w momencie wykonywania pomiaru? LTE? 3G? Z jakiego modemu/routera korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Od 2 dni zaobserowałem spadek prędkości internetu dzieje się tak 3 miesiąc z rzędu i taki spadek trwa zwykle 3-4 dni.
Re: Problem z prędkością LTE
Problem z prekoscia Lte. Korzystam z Odu Idu, nadajnik około 1km, predkosc 0.4 Mb/s. W tym samym czasie i miejscu speed test zrobiony przez telefon Plus z internetem 3g 20Mb/s.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z prędkością LTE
Angeloo, żeby móc zweryfikować przyczynę problemu poprosimy o więcej informacji - czy od tych dwóch dni uzyskujesz takie prędkości stale, niezależnie od godziny? Jeżeli korzystasz jeszcze z pakietu podstawowego, to wejdź proszę w panel admina, w zakładkę internet-> połączenie sieciowe->tryb sieci->ustaw proszę „3G” i daj znać, czy tutaj też odnotowujesz tak niskie prędkości.
0.4Mb/s, napisz proszę trochę więcej: w jakiej lokalizacji (miejscowość, ulica) korzystasz z naszego internetu? Posiadasz zestaw ODU IDU 100 czy ODU IDU 200? Możesz wstawić tu, na forum, wynik pomiaru prędkości?
0.4Mb/s, napisz proszę trochę więcej: w jakiej lokalizacji (miejscowość, ulica) korzystasz z naszego internetu? Posiadasz zestaw ODU IDU 100 czy ODU IDU 200? Możesz wstawić tu, na forum, wynik pomiaru prędkości?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Ostatnio zmieniony 27 gru 2016, o 18:44 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty
Powód: połączono posty
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z prędkością LTE
0.4Mb/s, wynik wskazuje, iż przyczyną spadku prędkości jest duże obciążenie nadajnika w chwili, gdy pomiar był wykonywany. Spróbuj może sprawdzić, jakie prędkości uzyskujesz na poszczególnych pasmach LTE. Być może któreś z nich jest znacznie mniej obciążone. W tym celu wejdź proszę w panel admina, następnie w zakładkę ustawienia->ustawienia LTE->ustawienia sieci i w polu „wybór pasma” wybierz kolejno „tylko 800Mhz” oraz „tylko 1800Mhz”. Wykonaj pomiary osobno w każdym trybie i porównaj osiągane prędkości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
800
EDIT:
1800
EDIT:
Zrobiłem też w tym czasie router z telefonu, posiadam abonament w Plusie i pakiet internetu 3g, zrobiłem ten speed test, nadajnik chyba nie jest obciążony. Dodam, że mam problem z nieustannym resetowaniem się odu, podczas korzystania z internetu resetuje się kilkanaście razy, żeby napisać tego posta musiałem wyłączyć domowy internet od Plusa i przejść na internet z telefonu.
EDIT:
1800
EDIT:
Zrobiłem też w tym czasie router z telefonu, posiadam abonament w Plusie i pakiet internetu 3g, zrobiłem ten speed test, nadajnik chyba nie jest obciążony. Dodam, że mam problem z nieustannym resetowaniem się odu, podczas korzystania z internetu resetuje się kilkanaście razy, żeby napisać tego posta musiałem wyłączyć domowy internet od Plusa i przejść na internet z telefonu.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2016, o 19:56 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim - proszę używać opcji edycji posta.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim - proszę używać opcji edycji posta.