Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
dembol23, a na jakim modelu routera/modemu korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Krzysiek_Plus pisze:dembol23, a na jakim modelu routera/modemu korzystasz?
b593s-22
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
dembol23, w panelu admina: system -> diagnostyka -> status funkcji bezprzewodowej
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
prosze parametry z routera
- Załączniki
-
- rps20150319_160513.jpg (31.41 KiB) Przejrzano 23109 razy
-
- rps20150319_160448.jpg (31.36 KiB) Przejrzano 23109 razy
-
- rps20150319_155802.jpg (31.17 KiB) Przejrzano 23109 razy
Ostatnio zmieniony 20 mar 2015, o 11:30 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji
Re: Problem z prędkością LTE
Krzysiek_Plus pisze:3G możesz wymusić wybierając w panelu admina: Ustawienia -> Ustawienia połączenia -> Ustawienia sieci -> perforowany tryb zmieniasz na "Tylko 3G".Krzysiek_Plus pisze:Czy testowałeś 3G w miejscu zamieszkania?
Niestety nie da się zmienić, ustawione jest automatycznie i nawet nie mogę tego wcisnąć.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
MarcinBeł, w pierwszej kolejności rozłącz się z internetem wtedy będzie możliwość modyfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
i jakie wnioski z parametrów?dembol23 pisze:prosze parametry z routera
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
dembol23, spróbuj przestawić router by poprawić poziom sygnału, jednocześnie weryfikując czy jest poprawa w RSRQ i RSRP (im bliżej zera tym lepiej). Spróbuj uzyskać parametry na poziomie RSR -9 RSRP -110.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Wycieczki po domu aby złapać lepsze parametry sygnału brzmią śmiesznie. Sam mu napisałeś, ze ma 6-7 km do BTS-a LTE1800Mobylandu, po drodze kawał lasu więc antena zewnętrzna dual LTE na 1800MHz to konieczność. Ma słabe parametry sygnału, idzie wiosna , będą jeszcze gorsze więc nie ma co liczyć na cud. To fizyka i ma swoje prawa. Ludzie ogarnijcie się, chcecie korzystać z LTE w takich lokalizacjach i odległościach od BTS-a to od razu musicie kupować antenę na wybrane pasmo i to skuteczną. To internet mobilny, nikt wam nie nastawia BTS-ów co 2 km. Zamiast kupić antenę zgłaszasz do operatora i liczysz na cud. Zapomnij, antena za 200 zł ustawiona prawidłowo na konkretny BTS LTE1800Mobylandu poprawi parametry sygnału. Trudno powiedzieć jak wpłynie na transfery ale dopiero wtedy można reklamować u operatora jak nadal będą słabe.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Zgadza się, najlepszym rozwiązaniem byłaby antena zewnętrzna, ale również nie zaszkodzi przetestowanie innych lokalizacji w domu by nawet tymczasowo poprawić sytuacje.matus45 pisze:Sam mu napisałeś, ze ma 6-7 km do BTS-a LTE1800Mobylandu, po drodze kawał lasu więc antena zewnętrzna dual LTE na 1800MHz to konieczność.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Po przestawieniu na 3G również nie ma szału, niby chodzi ale to nie to co internet od poprzedniego dostawcy.Krzysiek_Plus pisze:MarcinBeł, w pierwszej kolejności rozłącz się z internetem wtedy będzie możliwość modyfikacji.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
MarcinBeł, wymuś w takim wypadku LTE i ustaw (jeśli to możliwe) router przy oknie (najlepiej od strony wschodniej), najbliższy nadajnik LTE znajduje się około 750-800 m na północ od Twojej lokalizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Ustawiałem już router w różnych miejscach niestety nic to nie dawało, cały czas tak samo. Zasięg mam dobry mieszkam na 11 piętrze
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
MarcinBeł, niestety bez parametrów takich jak RSRP i RSRQ trudno powiedzieć jaka dokładnie jest jakość uzyskiwanie przez Twoje urządzenie sygnału.
Tak jak prosiłem w poprzednim poście proszę wykonaj test prędkości w LTE umieszczając router na parapecie przy oknie.
Tak jak prosiłem w poprzednim poście proszę wykonaj test prędkości w LTE umieszczając router na parapecie przy oknie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
U mnie wciąż są problemy z prędkością LTE. Parametry najczęściej są takie:
http://www.speedtest.net/my-result/4229155237
A w diagnostyce routera B593s-22 jest tak:
Status funkcji bezprzewodowej
1 PLMN: 26001
2 Stan usługi: Prawidłowa usługa
3 RSSI: N/A
4 RSRP (dBm): N/A
5 RSRQ (dB): N/A
6 Roaming: Nie
Nigdy bym nie przedłużył umowy, gdybym wiedział, że tak po kilku miesiącach
będzie działał internet "Szybszy od Neostrady".
http://www.speedtest.net/my-result/4229155237
A w diagnostyce routera B593s-22 jest tak:
Status funkcji bezprzewodowej
1 PLMN: 26001
2 Stan usługi: Prawidłowa usługa
3 RSSI: N/A
4 RSRP (dBm): N/A
5 RSRQ (dB): N/A
6 Roaming: Nie
Nigdy bym nie przedłużył umowy, gdybym wiedział, że tak po kilku miesiącach
będzie działał internet "Szybszy od Neostrady".