Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
krzychuuu, proszę prześlij jeszcze numer mieszkania oraz numer przypisany usługi Plus Internet przez ten formularz.
matthies, czy sprawdzałeś w innej części mieszkania nie uzyskujesz innego Cell ID?
matthies, czy sprawdzałeś w innej części mieszkania nie uzyskujesz innego Cell ID?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam!
Dawno nie pisałem, bo dotąd Internet działał dość znośnie, natomiast teraz - nie wiedzieć dlaczego - znacznie spadła jego prędkość.
Korzystam z routera Huawei E5786 LTE, z kartą SIM LTE, na adresie Ogrody 7 85-870 Bydgoszcz. Do wykorzystania 93,5 GB ze 100 GB (więc do lejka z FUP-em daleka droga). Z balkonu widzę nadajnik LTE na Szpitalu Biziela przy Ujejskiego, mieszkam na 5-tym piętrze - żadnych przeszkód nie mam, bo wieżowiec jest na skarpie, drzewa rosną do 3-ego piętra. Zatem wydaje się, że jest pełna przestrzeń, by bez przeszkód osiągać prędkości LTE, bo jak widać na mapie zasięgu takowy w tej lokalizacji jest. W załączeniu przesyłam screen z pomiarów i bardzo proszę o wytłumaczenie tych słabych wyników, które wraz z upływem dnia pogarszają się. Tylko nie piszcie proszę o rzeczach oczywistych, bo o nich wiedzę mam.
Ps. Bywają dni, że wskazania prędkościomierza nie przekracza 1,5 Mbps DOWNL, ale za to ok. 15-20 Mbps UPL.
Pozdrawiam, i czekam na odpowiedź.
Dawno nie pisałem, bo dotąd Internet działał dość znośnie, natomiast teraz - nie wiedzieć dlaczego - znacznie spadła jego prędkość.
Korzystam z routera Huawei E5786 LTE, z kartą SIM LTE, na adresie Ogrody 7 85-870 Bydgoszcz. Do wykorzystania 93,5 GB ze 100 GB (więc do lejka z FUP-em daleka droga). Z balkonu widzę nadajnik LTE na Szpitalu Biziela przy Ujejskiego, mieszkam na 5-tym piętrze - żadnych przeszkód nie mam, bo wieżowiec jest na skarpie, drzewa rosną do 3-ego piętra. Zatem wydaje się, że jest pełna przestrzeń, by bez przeszkód osiągać prędkości LTE, bo jak widać na mapie zasięgu takowy w tej lokalizacji jest. W załączeniu przesyłam screen z pomiarów i bardzo proszę o wytłumaczenie tych słabych wyników, które wraz z upływem dnia pogarszają się. Tylko nie piszcie proszę o rzeczach oczywistych, bo o nich wiedzę mam.
Ps. Bywają dni, że wskazania prędkościomierza nie przekracza 1,5 Mbps DOWNL, ale za to ok. 15-20 Mbps UPL.
Pozdrawiam, i czekam na odpowiedź.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Na tym BTS'ie nie ma LTE. Połączenie w LTE możesz uzyskiwać z jednym z następujący BTS'ów: 42509, 44133, 44888.sedzia20 pisze: Z balkonu widzę nadajnik LTE na Szpitalu Biziela przy Ujejskiego,
Jeśli dysponujesz anteną zewnątrz to sugeruje o ile jest to oczywiście możliwe skierowanie jej w stronę BT44133 (azymut 230-235°).
Twoje wyniki, jak i pogorszenie prędkości w późniejszych godzinach wskazują na zmienne obciążenie sieci.sedzia20 pisze: W załączeniu przesyłam screen z pomiarów i bardzo proszę o wytłumaczenie tych słabych wyników, które wraz z upływem dnia pogarszają się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tragiczna prędkość LTE.
Witam,
Posiadam internet lte z plusa, pakiet do 150mb/s. Problem polega na tym, że zostałem kompletnie oszukany, gdyż mój internet jeszcze nigdy nie przekroczył prędkości pobierania powyżej 2mb/s. Przynajmniej sobie tego nie przypominam, odkąd mam ten internet (niedługo będą 2 lata, i w końcu będę mógł zrezygnować z tego badziewia) same z nim problemy.
Jedyne co mogę powiedzieć, to że jest całkiem okej rano oraz w nocy, filmiki ładują się w 1080p itd, aczkolwiek jeśli chodzi o prędkość pobierania to jest ona daleka temu co mi nawymyślali w punkcie plusa.
W momencie, w którym to pisze, moja prędkość pobierania wynosi około 50 kb/s(sprawdzone na kilku randomowych plikach) mimo, iż speedtest pokazuje download 0.5mb/s. W tej chwili jestem bardzo zdenerwowany, mam nawet problem z załadowaniem chatu na facebooku, obrazki w internecie ładują się ruski rok, a żeby załadować jakiś filmik np. na yt. w średniej jakości muszę czekać dwa razy dłużej niż ten filmik trwa. I tak jest codziennie między godzina 16 a 22, a w weekendy praktycznie cały dzień. Jak to jest możliwe, że z rana mój internet potrafi osiągać satysfakcjonujące wyniki, aczkolwiek dalekie od obietnic, a pod wieczór już nic kompletnie nie idzie zrobić? Nie wspominając już o pingu w grach, rano całkiem ładne 50ms, a wieczorem/po południu 800ms.
Dodam, że mieszkam na wsi (Demlin), więc nie oczekuje wybitnych wyników, no ale to co się dzieje to jest jakaś przesada.
Posiadam router oraz antenę zewnętrzną, a zasięg LTE to zaledwie jedna kreska, a jakiś czas temu były bezproblemowo dwie.
Czy ktoś jest w stanie pomóc mi rozwiązać ten problem ? Czy istnieje możliwość złożenia reklamacji ?
Posiadam internet lte z plusa, pakiet do 150mb/s. Problem polega na tym, że zostałem kompletnie oszukany, gdyż mój internet jeszcze nigdy nie przekroczył prędkości pobierania powyżej 2mb/s. Przynajmniej sobie tego nie przypominam, odkąd mam ten internet (niedługo będą 2 lata, i w końcu będę mógł zrezygnować z tego badziewia) same z nim problemy.
Jedyne co mogę powiedzieć, to że jest całkiem okej rano oraz w nocy, filmiki ładują się w 1080p itd, aczkolwiek jeśli chodzi o prędkość pobierania to jest ona daleka temu co mi nawymyślali w punkcie plusa.
W momencie, w którym to pisze, moja prędkość pobierania wynosi około 50 kb/s(sprawdzone na kilku randomowych plikach) mimo, iż speedtest pokazuje download 0.5mb/s. W tej chwili jestem bardzo zdenerwowany, mam nawet problem z załadowaniem chatu na facebooku, obrazki w internecie ładują się ruski rok, a żeby załadować jakiś filmik np. na yt. w średniej jakości muszę czekać dwa razy dłużej niż ten filmik trwa. I tak jest codziennie między godzina 16 a 22, a w weekendy praktycznie cały dzień. Jak to jest możliwe, że z rana mój internet potrafi osiągać satysfakcjonujące wyniki, aczkolwiek dalekie od obietnic, a pod wieczór już nic kompletnie nie idzie zrobić? Nie wspominając już o pingu w grach, rano całkiem ładne 50ms, a wieczorem/po południu 800ms.
Dodam, że mieszkam na wsi (Demlin), więc nie oczekuje wybitnych wyników, no ale to co się dzieje to jest jakaś przesada.
Posiadam router oraz antenę zewnętrzną, a zasięg LTE to zaledwie jedna kreska, a jakiś czas temu były bezproblemowo dwie.
Czy ktoś jest w stanie pomóc mi rozwiązać ten problem ? Czy istnieje możliwość złożenia reklamacji ?
Ostatnio zmieniony 12 cze 2017, o 10:18 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, ten sam temat
Powód: połączenie wątków, ten sam temat
Re: Problem z prędkością LTE
Czy wiadomo już coś na temat pozwolenia na bt42223 ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Suchy_PL_, na dzień dzisiejszy wciąż czekamy.
B0b3K, niestety obawiam się że problem może być spowodowany dużym obciążeniem sieci podczas wykonywania testu. Niestety nie mam w tej chwili żadnych planów modernizacji sieci w Twojej okolicy. Reklamację można złożyć przesyłając swój numer telefonu i krótki opis problemu tym formularzem.
B0b3K, niestety obawiam się że problem może być spowodowany dużym obciążeniem sieci podczas wykonywania testu. Niestety nie mam w tej chwili żadnych planów modernizacji sieci w Twojej okolicy. Reklamację można złożyć przesyłając swój numer telefonu i krótki opis problemu tym formularzem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Dzisiaj udało mi się dodzwonić na infolinię. Jak się okazało, mam wykorzystany limit. Dziwne jest to, że wiadomość o wykorzystaniu limitu przyszła 22 maja, czyli 5 dni po odnowieniu limitu, i nie wiem jakim cudem wykorzystałem 50 gb przez ten czas oglądając głównie yt. Druga sprawa, po wykorzystaniu limitu, czyli po 22 maja internet tak jak wcześniej pisałem działał znośnie do godziny 16 mimo iż limit był już wyczerpany, natomiast od 8/9 czerwca nie mogę praktycznie nic robić.
Kolejna rzecz, o której się dowiedziałem podczas dzisiejszej rozmowy to sprawa limitu nocnego, wyobraźcie sobie moje ździwienie gdy dowiedziałem się, że po wykorzystaniu limitu podstawowego, nie można korzystać również z limitu nocnego. Ciekawi mnie fakt, dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował przy podpisywaniu umowy ?
Żałuję, że przed zdecydowaniem się na ofertę z plusa nie przeczytałem opinii na forum, i na chwilę obecną nikomu bym tego internetu nie polecił. Wszystko o czym byłem zapewniany w punkcie plusa było tak naprawdę rewelacyjnym chwytem marketingowym, byleby tylko klient podpisał umowę. Prawda jest taka, że mój internet nie osiąga nawet 1% prędkości o jakieś mnie zapewniano. Jedno wielkie ździerstwo i strata pieniędzy.
Kolejna rzecz, o której się dowiedziałem podczas dzisiejszej rozmowy to sprawa limitu nocnego, wyobraźcie sobie moje ździwienie gdy dowiedziałem się, że po wykorzystaniu limitu podstawowego, nie można korzystać również z limitu nocnego. Ciekawi mnie fakt, dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował przy podpisywaniu umowy ?
Żałuję, że przed zdecydowaniem się na ofertę z plusa nie przeczytałem opinii na forum, i na chwilę obecną nikomu bym tego internetu nie polecił. Wszystko o czym byłem zapewniany w punkcie plusa było tak naprawdę rewelacyjnym chwytem marketingowym, byleby tylko klient podpisał umowę. Prawda jest taka, że mój internet nie osiąga nawet 1% prędkości o jakieś mnie zapewniano. Jedno wielkie ździerstwo i strata pieniędzy.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Nie ma takiego pakietu. 150 Mb/s to maksymalna możliwa prędkość dostępna w LTE. Taryfy pomiędzy sobą różnią się między innymi ilością danych dostępnych w pakiecie podstawowym. W żadnej umowie nie ma gwarancji określonej prędkości.B0b3K pisze:Posiadam internet lte z plusa, pakiet do 150mb/s.
W tych godzinach najprawdopodobniej pasmo, z którego korzystasz, jest mniej obciążone (mniejsza liczba użytkowników).B0b3K pisze:Jedyne co mogę powiedzieć, to że jest całkiem okej rano oraz w nocy, filmiki ładują się w 1080p itd, aczkolwiek jeśli chodzi o prędkość pobierania to jest ona daleka temu co mi nawymyślali w punkcie plusa.
Wyniki na stronach typu speedtest są prezentowane w innych jednostkach niż prędkość, jaka jest wyświetlana w trakcie pobierania pliku na komputerze. 1 Mb/s = 128 kB/s, czyli 0,5 Mb/s daje około 64 kB/s, więc jak najbardziej jest to wyniki zgodny z testem (1 Mb/s = 0,128 MB/s).B0b3K pisze:W momencie, w którym to pisze, moja prędkość pobierania wynosi około 50 kb/s(sprawdzone na kilku randomowych plikach) mimo, iż speedtest pokazuje download 0.5mb/s.
Jaki router, jakie dokładnie antena? W którą stronę jest skierowana?B0b3K pisze:Posiadam router oraz antenę zewnętrzną, a zasięg LTE to zaledwie jedna kreska, a jakiś czas temu były bezproblemowo dwie.
Po wykorzystaniu limitu podstawowego prędkość jest ograniczana tylko w 2G/3G, dalej jest możliwości korzystania z LTE. Po 8/9 czerwca najprawdopodobniej zadziała systemu FUP, który również ograniczył prędkość w tej technologii (została pobrana znaczna ilość danych).B0b3K pisze:Dzisiaj udało mi się dodzwonić na infolinię. Jak się okazało, mam wykorzystany limit. Dziwne jest to, że wiadomość o wykorzystaniu limitu przyszła 22 maja, czyli 5 dni po odnowieniu limitu, i nie wiem jakim cudem wykorzystałem 50 gb przez ten czas oglądając głównie yt. Druga sprawa, po wykorzystaniu limitu, czyli po 22 maja internet tak jak wcześniej pisałem działał znośnie do godziny 16 mimo iż limit był już wyczerpany, natomiast od 8/9 czerwca nie mogę praktycznie nic robić.
Tak jest to prawidłowe działanie zgodnie z regulaminem usługi (limit nocny nie jest częścią umowy):B0b3K pisze:Kolejna rzecz, o której się dowiedziałem podczas dzisiejszej rozmowy to sprawa limitu nocnego, wyobraźcie sobie moje ździwienie gdy dowiedziałem się, że po wykorzystaniu limitu podstawowego, nie można korzystać również z limitu nocnego. Ciekawi mnie fakt, dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował przy podpisywaniu umowy ?
8. Jeśli Abonent wykorzysta miesięczny limit wysyłanych i odbieranych danych wynikający z promocji na dostęp do internetu, na podstawie której Abonent zawarł Umowę Plus Internet, wskutek czego parametry techniczne transmisji zostaną obniżone, obniżenie parametrów technicznych transmisji obejmie również Pakiet Nocny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Że co?!Krzysiek_Plus pisze:1 Mb/s = 128 kb/s, czyli 0,5 Mb/s daje około 64 kb/s
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Dzięki za zwrócenie uwagi na błąd , oczywiście chodzi o kB/s.3G_ pisze:Że co?!Krzysiek_Plus pisze:1 Mb/s = 128 kb/s, czyli 0,5 Mb/s daje około 64 kb/s
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aleksandrów Kujawski, problem z internetem
Od kilku dni mam problem z internetem w Aleksandrowie Kujawskim. Zasięg jest, ale internet chodzi bardzo wolno. Nic nie daje przekładanie karty do innego urządzenia. To na pewno nie wina tabletu, bo w Toruniu internet chodzi normalnie. Na infolinii nikt nie potrafi pomoc.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2017, o 06:16 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Karokaro, proszę, wykonaj test na http://www.speedtest.net i wklej tutaj na forum link do wyniku. Czy problem występuje niezależnie od godzinny? Jakiego sprzętu używasz?
W Twojej okolicy będą modernizowane dwa BTSy. Na obu planujemy dodać LTE2600. BT43382 obecny termin realizacji do końca czerwca i BT42655 w czwartym kwartale tego roku.
W Twojej okolicy będą modernizowane dwa BTSy. Na obu planujemy dodać LTE2600. BT43382 obecny termin realizacji do końca czerwca i BT42655 w czwartym kwartale tego roku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Download: 44,5 Mbits, Ping: 10318 ms, Upload: 0,0 Mbits. Nie tylko ja mam problem z wolnym internetem w Aleksandrowie Kujawskim. Używam go na tablecie Prestigio Multipad 2 Ultra Duo 8.0 3G. Wcześniej wszystko chodziło bez zarzutu. Również w Toruniu dobrze chodzi, a w Aleksandrowie jest problem. Problem występuje niezależnie od godziny.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Karokaro, za każdym razem otrzymujesz taki wynik? Ping ponad 10k i Upload: 0,0 Mbits?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Tak, upload zawsze jest 0,0.