Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
matthies, niestety w Twoim modemie nie ma możliwości sprawdzić Cell ID. Spróbuj zainstalować aplikację LTE Watch i tam sprawdzić z jakim nadajnikiem się łączysz. Instrukcję, jak ustalić numer stacji po Cell ID (CID) znajdziesz w tym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
wpiąłem na chwilę Huawei E3372 bo tam mam inne FW i pokazał mi Cell ID: 0AFAF02
Tylko nic na internecie nie umie tego przekonwertować na HEX ....
Tylko nic na internecie nie umie tego przekonwertować na HEX ....
Re: Problem z prędkością LTE
BT42223 już działa w Lęborku, na nieustawionej antenie Cybertech było już o wiele lepiej a jak ustawiłem mam takie parametry jak na screenie, na B315. W nocy wszedł nowy okres rozliczeniowy i FUP ściągnął widełki z 20Mb/10Mb na to co na 2 screenie. Przypomniały mi się czasy jak LTE z Plusa działało przez 2 lata ale nigdy nie miałem tak dużego uploadu....:) w dzień jest ok 50-70Mb /35Mb tylko pytanie na jak długo....
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
matthies, konwerter masz np. tutaj.
Numer BTSa z którym się łączysz to 44975.
Numer BTSa z którym się łączysz to 44975.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
ojezu ale bida! można jakoś wymusić łączenie z innym ? Ten który podałeś co prawda jest w otwartej lini do mnie, "widzę" go z balkonu, ale są nadajniki bliżej, zdecydowanie bliżej ....Michał_Plus pisze:matthies, konwerter masz np. tutaj.
Numer BTSa z którym się łączysz to 44975.
Re: Problem z prędkością LTE
Dziś bt42223 wyłączono.....znowu internet wolno działa ze starego btsa.....coś wiadomo w tej sprawie ?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Suchy_PL_, przekazałem informację do Działu Technicznego. Czy aktualnie problem nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Tak, brak sygnału nowego BTS-a
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Suchy_PL_, dobrze, w takim razie czekam na odpowiedź. Gdy się czegoś dowiem to przekażę Ci informację
EDIT:
Stacja działała testowo. Docelowe uruchomienie będzie dopiero w ciągu 1-2 miesięcy.
EDIT:
Stacja działała testowo. Docelowe uruchomienie będzie dopiero w ciągu 1-2 miesięcy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Widzę, że wydłuża się okres odpalenia stacji...docelowo miało być koniec kwietnia /początek maja , później na koniec maja jak nie będzie opóźnień a teraz 1-2 miesiące...w ciągu 2 miesięcy sporo klientów już może uciec przy tak działającym internecie. Mam nadzieję, że zostanie stacja odpalona wcześniej i jakoś dotrwam do końca umowy.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Suchy_PL_, to jest kwestia formalności, jak zawsze przy nowej stacji. Gdy tylko wszystko zostanie dopełnione to nie zwlekamy z uruchomieniem stacji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Niestety musimy poczekać na wszystkie potrzebne pozwolenia.Suchy_PL_ pisze:Widzę, że wydłuża się okres odpalenia stacji
Dodatkowo w ciągu miesiąca najprawdopodobniej powstanie jeszcze lokalizacja wschodnia BT42222 - GSM, U900, LTE1800.
Po uruchomieniu wszystkich lokalizacji powinna być znacząca poprawa w prędkości/pojemności sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
??matthies pisze:można jakoś wymusić łączenie z innym ? Ten który podałeś co prawda jest w otwartej lini do mnie, "widzę" go z balkonu, ale są nadajniki bliżej, zdecydowanie bliżej ....
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
matthies, z poziomu urządzenia nie ma takiej możliwości. Możesz spróbować przenieść urządzenie w inną cześć mieszkania być może wtedy zaloguj się do innego BTS'a (przetestuj na E3372 czy w innej części mieszkania nie wyświetla się inne Cell ID). Inna możliwość to tak jak już opisywał KamilPowerLte zakup anteny zewnętrznej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Proszę sprawdzić co się dzieje ze stacją 11920 Janówek Pierwszy. Dziś zaczęły się problemy w UMTS900 (CID 19204) prawie nie ma wysyłania danych a pobieranie danych jest znacznie wolniejsze niż jeszcze wczoraj... Nie jest to przeciążenie stacji ale jakieś inne problemy techniczne, siła sygnału się nie zmieniła - powtórka z 2015 roku... Problemy takie same na karcie Plusa jak i karcie Play w roamingu Aero2.
-90 dBm
-90 dBm