Teraz jest 22 lip 2018, o 00:08

Zostaw Kontakt





Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

mati321

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 16 kwi 2017, o 13:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: ja + na kartę
  • Model telefonu: sony xperia z3

Re: Problem z prędkością LTE

Post23 lis 2017, o 09:41

To nic nie dało, ping jest bardzo niestabilny http://www.predkosc.pl/ping-test/201746 ... -99b3.html
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post23 lis 2017, o 11:47

mati321
- 58 ms to jeszcze nie jest tak źle ;-)
Czy kontaktowałeś się może z pomocą SONY, jak pisał Michał_Plus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cineo

PlusManiak

  • Posty: 87
  • Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:19
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: JA+Internet 120 GB
  • Model telefonu: S8

Re: Problem z prędkością LTE

Post24 lis 2017, o 08:05

kontynuacja.....

Sytuacja jest jednak bardziej skomplikowana. Jestem w Smart dom i dlatego raczej muszę niestety utrzymać ten internet (umowa główna) ale znalazłem pewne obejście tematu - kolega mieszka kilometr dalej a w trakcie rozmowy na
temat PLUSA wyszło, że kolega zamierza zakupić u Was pakiet internetowy to mi się jeden problem rozwiąże :). Co nie zmienia faktu, że w telefonie (produkt rabatowany jako drugi) internet od PLUSA w mojej lokalizacji chodzi bardzo marnie najczęściej nie przekracza 1 mb/s. Mam jeszcze umowę na telewizję - produkt rabatowany jako trzeci. Pisałem wcześniej, że wziąłem internet z PLAY chciałbym w ślad za tym dokupić u nich abonament na telefon z przejściem numeru z PLUSA. Jak w takiej sytuacji zostanie potraktowany trzeci produkt w ramach SMARTDOM czyli Telewizja Cyfrowy Polsat - rabatowany będzie jako drugi czyli 50% czy pełna stawka do płacenia.
I wrócę do pytania - jak mogę otrzymać wgląd do dokumentacji (zmian w parametrach) wybranych stacji BTS w mojej lokalizacji?. Chodzi mi o najkrótszą możliwą procedurę. Po prostu chcę się upewnić, bo ciężko mi uwierzyć w to, że tylko zwiększenie liczby użytkowników ma wpływ na mój problem.
Dzięki i pozdrawiam.
Marcin
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1586
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post24 lis 2017, o 10:57

cineo, możesz wysłać prośbę o wgląd do dokumentacji, lub przesłanie oficjalnej odpowiedzi od PLUSa. Adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
cineo napisał(a): CZy WIOŚ udzieli mi odpowiedzi, bo rozumiem, że PLUS nie podzieli się ze mną taką dokumentacją nawet do wglądu a może trzeba jakieś pismo do Urzędu Komunikacji Elektronicznej?
Nie umiem powiedzieć jaką odpowiedz możesz od nich uzyskać.
cineo napisał(a):Jak w takiej sytuacji zostanie potraktowany trzeci produkt w ramach SMARTDOM czyli Telewizja Cyfrowy Polsat - rabatowany będzie jako drugi czyli 50% czy pełna stawka do płacenia.

Co do SMARTDOM. jeśli zrezygnujesz z dwóch pierwszych usług to już nie będzie SMARTDOM i TV będzie w pełnej cenie. To co stanie się po rezygnacji z jednej, jest zależne od kilku rzeczy. Która umowa jest główna i jakie promocje były dobierane i włączane zgodnie z jej warunkami. Najszybciej takie informacje uzyskasz kontaktując się z naszą infolinią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cineo

PlusManiak

  • Posty: 87
  • Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:19
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: JA+Internet 120 GB
  • Model telefonu: S8

Re: Problem z prędkością LTE

Post25 lis 2017, o 11:41

Michał_Plus napisał(a):cineo, możesz wysłać prośbę o wgląd do dokumentacji, lub przesłanie oficjalnej odpowiedzi od PLUSa. Adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
cineo napisał(a): CZy WIOŚ udzieli mi odpowiedzi, bo rozumiem, że PLUS nie podzieli się ze mną taką dokumentacją nawet do wglądu a może trzeba jakieś pismo do Urzędu Komunikacji Elektronicznej?
Nie umiem powiedzieć jaką odpowiedz możesz od nich uzyskać.
cineo napisał(a):Jak w takiej sytuacji zostanie potraktowany trzeci produkt w ramach SMARTDOM czyli Telewizja Cyfrowy Polsat - rabatowany będzie jako drugi czyli 50% czy pełna stawka do płacenia.

Co do SMARTDOM. jeśli zrezygnujesz z dwóch pierwszych usług to już nie będzie SMARTDOM i TV będzie w pełnej cenie. To co stanie się po rezygnacji z jednej, jest zależne od kilku rzeczy. Która umowa jest główna i jakie promocje były dobierane i włączane zgodnie z jej warunkami. Najszybciej takie informacje uzyskasz kontaktując się z naszą infolinią.


Dziękuje za odpowiedź.
Pozbyłem się tego nieszczęsnego bubla od Was- uff. Przepraszam za stwierdzenie ale inaczej nie da się tego nazwać. Nie można się zasłaniać ciągle zbyt dużą liczbą użytkowników sieci i jej obciążeniem. Albo nie przyjmujcie więcej klientów albo rozbudujcie sieć, bo tak nie można traktować ludzi i w każdym możliwym momencie zasłaniać się zbyt dużą liczbą użytkowników. Tu nie do Ciebie Michale moje żale ale głównie do osób, które zajmowały się moją reklamacją. Kilka pierwszych prób zrobionych na tym samym routerze od konkurencji i wynik jest dla mnie zgodnie z oczekiwaniami. Wreszcie wszystko chodzi tak jak powinno. Przy czym w Plusie nie powiem, żeby było źle ale to było kiedyś a teraz czuję się totalnie olany - klient jest to płaci reszta nas nie obchodzi. Ma co chciał - przecież nikt nie gwarantował mu minimalnej prędkości. :) xxxxx

Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio edytowano 26 lis 2017, o 17:48 przez sl@w_es, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Wymoderowanie treści nie dotyczących dyskusji oraz naruszających Reg. PF (pkt 1 i 25).
Offline
Avatar użytkownika

Conny___

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 2 gru 2017, o 14:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

LTE - Niskie pobieranie danych

Post2 gru 2017, o 15:08

Witam.
Mam problem z internetem w Plusie. Mieszkam w miejscowości Budy Łańcuckie w powiecie Łańcut.
Podpisałem wczoraj umowę, sprzęt został zamontowany (modem+router ODU IDU 200). Zasięg na sprzęcie świeci się na niebiesko (co powinno sugerować dobry zasięg), na stronie konfiguracyjnej routera pokazuje się ikona zasięgu 3/5 kresek.
Jednakże podczas testów łącza (przeprowadzonych na kilku serwisach do tego przeznaczonych) wyniki pobierania są słabe. Ping oscyluje w okolicach 40-50ms, wysyłanie od 4Mb/s do 5-6Mb/s, lecz pobieranie rzadko kiedy jest wyższe niż 1Mb/s, zazwyczaj ok. 500Kb/s
Pakiet taryfowy to "Ja + Internet LTE 70GB"

Tutaj podaję państwu mniej więcej w którym miejscu znajduje się modem:
50°07'34.1"N 22°25'57.0"E
Edycja: Zdarzają się momenty, gdy internet osiąga 5-6Mb/s, ale po kilku minutach wraca.

Proszę o pomoc :)
Pozdrawiam!
Ostatnio edytowano 4 gru 2017, o 10:18 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1586
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post4 gru 2017, o 10:21

Conny___, podaj proszę parametry sygnału z panelu admina.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Magda678876

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 2 mar 2015, o 15:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: LG L5

wolny internet

Post4 gru 2017, o 12:21

Witam,
Posiadam comiesięczny pakiet internetu Lte 8gb na smartfonie.
W zeszłym miesiącu pakiet został przekroczony o około 2 gb, internet działał ale wolniej i można było cokolwiek włączyć.
Obecnie został włączony nowy pakiet ale internet nie działa, strony nie ładują się, a jak już zacznie coś działać to czas oczekiwania na załadowanie czegokolwiek jest bardzo długi.
Proszę o pomoc i rozwiązanie problemu
Ostatnio edytowano 4 gru 2017, o 14:20 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1586
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post4 gru 2017, o 14:24

Magda678876, podaj proszę prędkości jakie uzyskujesz (DL i UL). Czy jest tak przez cały czas, czy tylko w określonych godzinach? Jaką masz taryfę, czy potwierdziłaś na Plus Online uruchomienie pakietu? Problem dotyczy tylko LTE czy również 3G? Przełącz telefon w tryb 3G i sprawdź prędkości również tam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patrykkubiak_96

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 lis 2017, o 20:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę
  • Model telefonu: LG G6

Re: Problem z prędkością LTE

Post6 gru 2017, o 20:57

Michał_Plus napisał(a):patrykkubiak_96, wykonane testy wskazują na przeciążony BTS. Czy takie prędkości są przez cały dzień?

Różnie to bywa. Czasami jak go nie ma to cały dzień, czasami po kilku godzinach jako tako zaskakuje. Jest to denerwujące. Nie po to płacę za internet żeby działał jak zwolniony.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1586
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post7 gru 2017, o 10:41

patrykkubiak_96, najprawdopodobniej jest to spowodowane dużym obciążeniem BTSa. Jeszcze tym roku będzie modernizowany BT43186, między innymi dodane zostanie LTE2600. Nie znajdujesz się, co prawda, w okolicy, którą ten maszt bezpośrednio obejmuje, ale zmiany powinny wpłynąć na całkowitą pojemność sieci w tym rejonie. Może to spowodować, pośrednio, wzrost komfortu użytkowania sieci u Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cineo

PlusManiak

  • Posty: 87
  • Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:19
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: JA+Internet 120 GB
  • Model telefonu: S8

Re: Problem z prędkością LTE

Post2 sty 2018, o 13:23

Witam, ja ponownie po prośbie - czy możecie mi wskazać w zasięgu których BTS jestem w poniższej lokalizacji w Kielcach.
Szerokość geograficzna: 50.842048
Długość geograficzna: 20.659949900000015
DMS: 50º50'31.373" N 20º39'35.82" E

Proszę jeszcze raz o analizę co mogło się zmienić w przeciągu kilku miesięcy w mocy nadajników/nadajnika, że z prędkości kilkunastu mb/s mam prędkość w porywach do 2-3 mb/s a na ogół poniżej 1 mb/s - na telefonie jest ta sama historia w tej lokalizacji. Jest problem, bo mam usługi w Cyfrowym Polsacie ale niestety HBO GO nie pociągnie, bo się wiesza, ipla to samo i podobnie CP GO. Yotube podobnie. Czy są jakieś plany modernizacyjne? Głupio trochę , bo płacę stówkę w powietrze za produkt z którego obecnie nie mogę skorzystać. Próbowałem jakiś czas temu reklamować - nic z tego. Tu tez już o tym pisałem. Numer usługi mogę podać na priv.
Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1289
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 295 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post2 sty 2018, o 14:00

cineo, czy zgłosiłeś ten problem w Cyfrowym Polsacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cineo

PlusManiak

  • Posty: 87
  • Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:19
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: JA+Internet 120 GB
  • Model telefonu: S8

Re: Problem z prędkością LTE

Post2 sty 2018, o 16:05

Daniel_Plus napisał(a):cineo, czy zgłosiłeś ten problem w Cyfrowym Polsacie?

Zgłaszam Wam bo Internet mam z PLUSA i problem jest z pogorszeniem się jakości połączenia LTE, które parę miesięcy temu były akceptowalne. Obecnie prędkość LTE na poziomie około 1mb/s to zdecydowanie za mało. Prócz tego jest wiele innych aspektów użytkowania codziennego, których nie chcę tu już poruszać, bo znowu będzie problem. Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1289
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 295 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post2 sty 2018, o 17:48

cineo, rozumiem zatem, że internet jest z Plusa, a pozostałe usługi masz w Cyfrowym Polsacie ;-) Sprawdź proszę, jakie jest wykorzystanie pakietu podstawowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 22 gości