Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 17:00
Re: Problem z prędkością LTE
W zasadzie dalej mam nowy update:
Oprogramowanie
Wersja oprogramowania IDU CPE2_PT12_PL_V1.4.4
Wersja oprogramowania ODU ATL2_AT_2.2.35.2
Oprogramowanie
Wersja oprogramowania IDU CPE2_PT12_PL_V1.4.4
Wersja oprogramowania ODU ATL2_AT_2.2.35.2
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
kubawasko, opisz ten etap troszeczkę szerzej.
Odrzuca połączenie? Jakiś komunikat?kubawasko pisze:wpisuje hasło wyskakuje uwierzytelnienie i później dupa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam po długiej nieobecności
Odpaliłem schowaną w szufladę kartę Plusa z nielimitowanym internetem :D i widzę że idzie wam coraz lepiej.
Są jakieś plany modernizacji nadajnika BT12758 ? Bo od 2 lat praktycznie nie działa.
http://www.speedtest.net/pl/result/7135655337
http://www.speedtest.net/pl/result/7135679639
Godzina 13 jakby co, wieczorem jest gorzej, ale to praktycznie bez znaczenia czy jest 0,9 czy 0,2 Mbit/s. Pakiet nawet nie ruszony bo karta leży i służy głównie jako demo żenady dla znajomych.
Odpaliłem schowaną w szufladę kartę Plusa z nielimitowanym internetem :D i widzę że idzie wam coraz lepiej.
Są jakieś plany modernizacji nadajnika BT12758 ? Bo od 2 lat praktycznie nie działa.
http://www.speedtest.net/pl/result/7135655337
http://www.speedtest.net/pl/result/7135679639
Godzina 13 jakby co, wieczorem jest gorzej, ale to praktycznie bez znaczenia czy jest 0,9 czy 0,2 Mbit/s. Pakiet nawet nie ruszony bo karta leży i służy głównie jako demo żenady dla znajomych.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
mikiasa, są plany na dodanie tam LTE900, jednak na obecną chwilę nie mam sprecyzowanej daty rozpoczęcia modernizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Dziękuję za informację, czyli bez zmian dla użytkownika :(
L900 jest oszczędnością operatora na koncesji za L800 (które pewnie pójdzie w odstawkę) - więc sztuka księgowa jedynie.
Trudno, trzeba uciekać.
L900 jest oszczędnością operatora na koncesji za L800 (które pewnie pójdzie w odstawkę) - więc sztuka księgowa jedynie.
Trudno, trzeba uciekać.
Re: Problem z prędkością LTE
Michał_Plus pisze:kubawasko, opisz ten etap troszeczkę szerzej.Odrzuca połączenie? Jakiś komunikat?kubawasko pisze:wpisuje hasło wyskakuje uwierzytelnienie i później dupa.
Klikam na połączenia Wifi, widnieje moje, klikam na nie, wpisuje hasło daje połącz i wyskakuje komunikat: Nie można połączyć się z tą siecią.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
kubawasko, jaki system operacyjny masz na laptopie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Laptop już działa, zmieniłem zabezp na WPA, Co do prędkości jest dalej problem:Michał_Plus pisze:kubawasko, jaki system operacyjny masz na laptopie?
Download
predkość pobierania
* 0.25 Mb/s
Upload
prędkość wysyłania
* 1.62 Mb/s
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
kubawasko, czy podane prędkości są podczas połączenia w trybie auto? Sprawdź proszę po kolei LTE1800 i LTE2600, żeby określić, które pasmo oferuje wyższą prędkość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Wcześniejsze dane były z AUTO.
LTE1800:
POBIERANIE
0.50
Mbps
PRZESYŁANIE
7.45
LTE2600:
POBIERANIE
9.21
Mbps
PRZESYŁANIE
1.17
Mbps
LTE1800:
POBIERANIE
0.50
Mbps
PRZESYŁANIE
7.45
LTE2600:
POBIERANIE
9.21
Mbps
PRZESYŁANIE
1.17
Mbps
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
kubawasko, z tego co przedstawiasz wynika że pasmo 1800 jest mocno obciążone. Tryb AUTO stara się wymusić połączenie właśnie z nim. Ustaw i pozostaw tryb LTE2600.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
czy na huaweu E3372s hilink można wymusić agregację pasm?
Wg mapy zasięgu znajduję się w LTE advanced i chętnie bym sprawdził jak to działa, ale mam tylko ten modem.
Mam też B315 jakby co.
Wg mapy zasięgu znajduję się w LTE advanced i chętnie bym sprawdził jak to działa, ale mam tylko ten modem.
Mam też B315 jakby co.
Re: Problem z prędkością LTE
witam. Mam pytanie odnośnie nadajnika w Mikołowie ul. Grażyńskiego (20267) , czy były jakies problemy z nim w dniu 15 i 16.3.2018 bo nie wiem czy nie musze wymienić routera bo spadał transfer LTE do niecałych 1Mbps oraz siła sygnału ledwo co dwie kreski lub jedna tak choćby się przełączył na inny oddalony bo parametry słabe RSRP więcej niż 110 dBm a mieszkam 100m od masztu a sprzęt już nowy nie jest (HUAWEI B593s-22). Nawet po zresetowaniu urządzenia raz sygnał był lepszy na kilka minut by spaść mocno w dół na reszte dnia. Na szybko podpiąłem HUAWEI E5573 i transfer wskoczył do około 10Mb ale nie sprawdziłem w MENU jakie parametry były rssi i rsrp oraz ustawienia LTE. Prawdopodobnie na auto bo to tylko rezerwowy sprzęt nieużywany na co dzień. Możliwe ze on przełączył się na HSDPA czy cosik w tym rodzaju.
Na razie znów B593 daje full oraz średnio RSSI -51 , RSRP -80 , RSRQ -13.
Pozdrawiam i czekam na odp czy to nadajnik czy router kończy się
Na razie znów B593 daje full oraz średnio RSSI -51 , RSRP -80 , RSRQ -13.
Pozdrawiam i czekam na odp czy to nadajnik czy router kończy się
"Jeśli nienormalne trwa wystarczająco długo, staje się normalne" ---cytat z Pratchetta
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
matthies, agregacji się nie wymusza. Jeśli sprzęt obsługuje taką funkcję to będzie z niej korzystał.
mirko75 , nie odnotowaliśmy żadnych problemów ze stacją. Sprawdź ponownie sprzęt. Czy utrudnienia na nim nadal występują?
mirko75 , nie odnotowaliśmy żadnych problemów ze stacją. Sprawdź ponownie sprzęt. Czy utrudnienia na nim nadal występują?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam
Panie Michale . Od soboty nie zauważyłem problemów ze spadkiem sygnału (wcześniej nie zwracałem aż tak uwagi na sprzęt) ale domownicy meldowali chwilowe zawieszanie się łączności (może przeciążenia ). Ja mam wymuszone LTE na sprzęcie tak jak doradzono mi kilka lat wcześniej , żeby uzyskać stabilność ale zapytałem się sąsiada , który ma zwykły jeszcze modem na USB starszy i nowszy oraz mój rezerwowy po awarii jego i twierdzi ,że dość często rozłącza mu łączność lub przechodzi w 3G najgorzej w wieczornych porach aż tak ,że nie może z bankowości używać lub nawet jakiś stron informatycznych. Przerywa nagle (prawdopodobnie ma ustawienia sieci AUTO i urządzenie głupieje) .Mi chodzi stabilniej na stacjonarnym modemie ale właśnie ta środa , czwartek i piątek zaskoczyło mnie bo całkiem łączność wysypała się a później drastycznie spadła. Nic mnie nie zasłania. Maszt widze z okna . Może jedno drzewo wadzi ;) . Niska lokalizacja bo parter. Brak w pobliżu linii energetycznych lub innych śmiecio zakłócaczy .
A proszę o sprawdzenie bo nie jestem właśnie pewien modemu . Sprawdzam , testuje i diagnozuje go ale na razie jest OK .
Może jakaś mała inspekcja tego nadajnika z waszej strony rozwiała by parę aspektów łączności w tym regionie.
Dziękuje pozdrawiam
Panie Michale . Od soboty nie zauważyłem problemów ze spadkiem sygnału (wcześniej nie zwracałem aż tak uwagi na sprzęt) ale domownicy meldowali chwilowe zawieszanie się łączności (może przeciążenia ). Ja mam wymuszone LTE na sprzęcie tak jak doradzono mi kilka lat wcześniej , żeby uzyskać stabilność ale zapytałem się sąsiada , który ma zwykły jeszcze modem na USB starszy i nowszy oraz mój rezerwowy po awarii jego i twierdzi ,że dość często rozłącza mu łączność lub przechodzi w 3G najgorzej w wieczornych porach aż tak ,że nie może z bankowości używać lub nawet jakiś stron informatycznych. Przerywa nagle (prawdopodobnie ma ustawienia sieci AUTO i urządzenie głupieje) .Mi chodzi stabilniej na stacjonarnym modemie ale właśnie ta środa , czwartek i piątek zaskoczyło mnie bo całkiem łączność wysypała się a później drastycznie spadła. Nic mnie nie zasłania. Maszt widze z okna . Może jedno drzewo wadzi ;) . Niska lokalizacja bo parter. Brak w pobliżu linii energetycznych lub innych śmiecio zakłócaczy .
A proszę o sprawdzenie bo nie jestem właśnie pewien modemu . Sprawdzam , testuje i diagnozuje go ale na razie jest OK .
Może jakaś mała inspekcja tego nadajnika z waszej strony rozwiała by parę aspektów łączności w tym regionie.
Dziękuje pozdrawiam
"Jeśli nienormalne trwa wystarczająco długo, staje się normalne" ---cytat z Pratchetta