Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z prędkością LTE
Jakub.Podgorski,
- tak, warto spróbować złapać sygnał z innego BTS-a. Jeśli podasz lokalizację, to moglibyśmy podpowiedzieć kierunek.
- tak, warto spróbować złapać sygnał z innego BTS-a. Jeśli podasz lokalizację, to moglibyśmy podpowiedzieć kierunek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 paź 2017, o 19:08
Re: Problem z prędkością LTE
Mieszkam na Piaskach w powiecie Gostyńskim w Wielkopolsce
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Niech mi ktos powie czemu mi tak caly internet zwolnil od 3 dni ? (wiem mgla jest ale ten interent juz tak wolno chodzi od srody ? A nic nie pobieralem zeby mi transfer uciekl
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5472
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Jakub.Podgorski, najbliżej masz BT32651. Troszkę dalej BT32965 (azymut 275) i BT32955 (azymut 240). Dodatkowo w Gostyniu na BT32952 (azymut 260) będzie do końca roku (najpewniej w listopadzie) działało LTE1800.
misiek6104, czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas? Pakiet nie jest wykorzystany? Sprawdzałeś inne pasma? Czy jest różnica?
misiek6104, czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas? Pakiet nie jest wykorzystany? Sprawdzałeś inne pasma? Czy jest różnica?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
To już 4 dzień. Po raz drugi w ciągu dwudziestu kilku dni i nie wiem który w ciągu ostatnich miesięcy.
Trzeci świat i robienie ludzi w konia. Sprawa idzie do UOKiK
Trzeci świat i robienie ludzi w konia. Sprawa idzie do UOKiK
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Michał_Plus pisze:
misiek6104, czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas? Pakiet nie jest wykorzystany? Sprawdzałeś inne pasma? Czy jest różnica?
Pakiet nie zostal wykorzystany . Przez caly dzien jest taki slaby internet
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5472
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, masz możliwość podać mi parametry sygnału?
menopauza, czy wykonałeś testy w 3G?
menopauza, czy wykonałeś testy w 3G?
Daniel_Plus pisze:menopauza, proszę zrób jeszcze pomiar prędkości, ale tym razem w połączeniu 3G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Michał_Plus pisze:misiek6104, masz możliwość podać mi parametry sygnału?
w mobilnym partnerze mam tylko RSSI -79dBm
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5472
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, taka wartość mówi o zakłócenia na mocy sygnału. Czy Twój modem był już sprawdzany na serwisie jak sugerowaliśmy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Powiedzieli mi w salonie ze on jest dobry ;< a internet byl bardzo dobry i non stop mialem taki RSSI tylko do srody cos sie zrypalo i lipaMichał_Plus pisze:misiek6104, taka wartość mówi o zakłócenia na mocy sygnału. Czy Twój modem był już sprawdzany na serwisie jak sugerowaliśmy?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5472
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, jeśli podawana przez Ciebie wartość to RSSI to nie jest to za dobry wynik. Jest to wskaźnik siły odbieranego sygnału włącznie z zakłóceniami. Można przy tej wartości (o ile nie będzie zbytnio szumieć, wartość RSSI nie musi się wtedy zmienić) mieć przyzwoite osiągi.
Analizując Twoje zgłoszenie widzę że masz cykliczne problemy - rozłączanie, słabe osiągi od dłuższego czasu. Stąd moje pytanie czy sprzęt jest technicznie sprawny i przetestowany np w innej lokalizacji.
Analizując Twoje zgłoszenie widzę że masz cykliczne problemy - rozłączanie, słabe osiągi od dłuższego czasu. Stąd moje pytanie czy sprzęt jest technicznie sprawny i przetestowany np w innej lokalizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
O matulu, a jak można przeprowadzić test 3G w routerze Huawei E5180
[/quote]Daniel_Plus pisze:menopauza, proszę zrób jeszcze pomiar prędkości, ale tym razem w połączeniu 3G.
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Nie mam gdzie go przetestowac.Sprawdzalem na drugim kompie dziala tak samo jak ten . Umowa mi sie konczy dopiero 2019 wiec odpada mi juz nowa umowaMichał_Plus pisze:misiek6104, jeśli podawana przez Ciebie wartość to RSSI to nie jest to za dobry wynik. Jest to wskaźnik siły odbieranego sygnału włącznie z zakłóceniami. Można przy tej wartości (o ile nie będzie zbytnio szumieć, wartość RSSI nie musi się wtedy zmienić) mieć przyzwoite osiągi.
Analizując Twoje zgłoszenie widzę że masz cykliczne problemy rozłączanie, słabe osiągi it. od dłuższego czasu. Stad moje pytanie czy sprzęt jest technicznie sprawny i przetestowany np w innej lokalizacji.
Re: Problem z prędkością LTE
Menopauza,
- wpisz w przeglądarce: 192.168.8.1
login admin
hasło admin
ustawienia-> ustawienia połączenia-> Ustawienia sieci -> tryb pracy sieci na HSPA/WCDMA
misiek6104,
- a jaka to w ogóle lokalizacja?
- wpisz w przeglądarce: 192.168.8.1
login admin
hasło admin
ustawienia-> ustawienia połączenia-> Ustawienia sieci -> tryb pracy sieci na HSPA/WCDMA
misiek6104,
- a jaka to w ogóle lokalizacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Błaszki woj Łódzkie