Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
SarcasticOnion, czy zainstalowałeś LTE Watch tak jak sugerowaliśmy w tym poście?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Stale, jestem długo przy komputerze - sprawdzam rano, po południu, wieczorem i w środku nocy.Daniel_Plus pisze:dawio966dawio966 pisze:Witam,
Przedłużyłem ostatnio umowę na internet LTE, poprzednia umowa była z routerem B593s-22, po wykorzystaniu limitu nigdy nie miałem DUŻEGO problemu z zwalniającym łączem (lejkiem), więc umowę przedłużyłem na internet LTE ADVANCED, czyli zwiększyłem też abonament z 50 zł na 75 (40GB + router D-Link LTEA).
Codziennie sprawdzam prędkość internetu speedtestem i testmynet, gdyż zajmuję się streamingiem, więc potrzebuję dużo UPLOADu. Byłem w miarę... zadowolony jak miałem upload 6,3Mb/s, nagle kilka dni temu od razu spadło to do 1,5Mb/s a teraz do 20kb/s..............
Pisałem reklamację do BOKu gdyż na umowie te FUP przecież określało zasięg 3G/HSPA, a nie LTE (LTE mam max kresek zasięg).
Mógłby mi ktoś w takiej sytuacji pomóc?
Jestem stałym klientem Plusa od 1999 roku, sam pracuję w Orange, ale wybrałem Wasz internet ze względu na "jedyny nolimit na rynku LTE". Proszę o niezwłoczną pomoc, lecz bez wypisywania tekstów rodem z obciążonej stacji, gdyż testy robię rano, wiczorem i w środku nocy.
PozdrawiamCzy wskazane prędkości stale utrzymują się przez cały dzień? Podaj też proszę lokalizację (ulica, miejscowość).dawio966 pisze:patryk7588 napisał(a):
A jak wygląda download?
Załączam screen
http://prntscr.com/fmk91n
Download :: 294 kbps 37 kB/s
Upload :: 92 kbps 12 kB/s
Próbowałem podłączyć wszystko pod stary router - te same prędkości wyszły.
Miejscowość: Parowa Falęcka (wieś) kujawsko-pomorskie, nie ma mowy, że jakiś BTS zapchany.
Statystyki zasięgu/mocy itp.: http://prntscr.com/fmuzdb
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
RSRP ogólnie jest już na bardzo średnim poziomie (ściąga), ale mimo to nie powinny być aż tak niskie transfery.dawio966 pisze:Statystyki zasięgu/mocy itp.: http://prntscr.com/fmuzdb
Proszę prześlij numer przypisany do usługi Plus Internet przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bolszewo - problem z prędkościami w LTE
Od dłuższego czasu obserwuję pogorszenie jakości internetu z Plusa w Bolszewie k/Wejherowa. Mam zestaw ODU-IDU 200 i pakiet 45GB z LTE bez limitu. Do tej pory prędkości były całkiem przyzwoite - średnio około 20-40Mbit/s, a rekordem było:
Jednak od dobrych kilkunastu tygodni DL nie przekracza praktycznie 4-5Mbit/s. Poniżej kilka przykładów z ostatnich dni:
I teraz moje pytanie do Plusa - co się stało z tym dobrym LTE? Antenę mam ustawioną prawidłowo, parametry sygnału również, potwierdzeniem tego były prędkości kilka miesięcy temu. Czy teraz coś jest nie tak z nadajnikiem? Jakieś prace serwisowe? Kiedy to wszystko wróci do normy? Co się dzieje? Nerwy (jeszcze) trzymam na wodzy.. Proszę o konkretne info. Poniżej parametry połączenia:
Jednak od dobrych kilkunastu tygodni DL nie przekracza praktycznie 4-5Mbit/s. Poniżej kilka przykładów z ostatnich dni:
I teraz moje pytanie do Plusa - co się stało z tym dobrym LTE? Antenę mam ustawioną prawidłowo, parametry sygnału również, potwierdzeniem tego były prędkości kilka miesięcy temu. Czy teraz coś jest nie tak z nadajnikiem? Jakieś prace serwisowe? Kiedy to wszystko wróci do normy? Co się dzieje? Nerwy (jeszcze) trzymam na wodzy.. Proszę o konkretne info. Poniżej parametry połączenia:
Kod: Zaznacz cały
RSRP -95 dBm
RSRQ -14 dB
RSSI -74 dBm
SINR 16 dB
Informacja o lokalizacji 174
Pasmo 3 (1800 MHz)
Ostatnio zmieniony 26 cze 2017, o 08:30 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączone wątki. Przeniesione do prawidłowego tematu.
Powód: Połączone wątki. Przeniesione do prawidłowego tematu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Blaszak, czy takie prędkości utrzymują się o każdej godzinie? Po wynikach testów można wnioskować że nadajnik jest dość obciążony w chwili ich wykonywania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
W dni powszednie w godzinach popołudniowych (w ciągu dnia nie jestem w stanie zrobić testu - pracuję), a w weekendy praktycznie od rana takie słabe prędkości. To jest o tyle dziwne, gdyż jak wspomniałem - jakiś czas temu było ok, żadnych problemów z prędkościami, a nawet z FUPem Zresztą... na razie lejek mnie nie interesuje, chciałbym przywrócenia pełnej prędkości LTE przed wykorzystanym pakietem. Jakieś sugestie? Swoją drogą... jeśli działa FUP (a działa po wykorzystaniu pakietu) to niech działa też w drugą stronę czyli niech umożliwia użytkownikom korzystanie z pełnej prędkości LTE przed wykorzystaniem pakietu podstawowego. A tak w moim przypadku teraz nie jest. Można powiedzieć, że FUPa mam przez cały okres rozliczeniowy.Michał_Plus pisze:Blaszak, czy takie prędkości utrzymują się o każdej godzinie? Po wynikach testów można wnioskować że nadajnik jest dość obciążony w chwili ich wykonywania.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 26 cze 2017, o 10:53 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wykasowano dubel postu.
Powód: wykasowano dubel postu.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Blaszak, prześlij mi proszę tym formularzem numer Plus Internet. Przekażę sprawę do zweryfikowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Wysłałem dwie wiadomości w zeszły czwartek, przypominam o ciągłym problemie dowloadu 0,05Mb/s gdzie mogę się tylko w Google pobawić. :)Krzysiek_Plus pisze:RSRP ogólnie jest już na bardzo średnim poziomie (ściąga), ale mimo to nie powinny być aż tak niskie transfery.dawio966 pisze:Statystyki zasięgu/mocy itp.: http://prntscr.com/fmuzdb
Proszę prześlij numer przypisany do usługi Plus Internet przez ten formularz.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
dawio966, odpowiedź w Twojej sprawie wysłaliśmy 23/06. Jeśli nie widzisz jej w głównej skrzynce, proszę sprawdź spam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam, mam internet z Plusa już ponad 4 lata i zamiast odczuwać wzrost szybkości łącza to po prostu ono zaczyna mi umierać. 1,5 roku temu zakupiłam zestaw odu-idu 100, dane z routera
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 863779022267483
IMSI 260011700730924
RSRP -98
RSRQ -12
RSSI -66
SINR 5
Informacja o lokalizacji 458
Moj speed test http://www.speedtest.net/my-result/6407601803
To jest jakaś maskra. Mam jeszcze 3 inne karty sim z internetem w Plusie i z każdą jest podobni jeśli chodzi o zasięg.
Prosze o poradę...
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 863779022267483
IMSI 260011700730924
RSRP -98
RSRQ -12
RSSI -66
SINR 5
Informacja o lokalizacji 458
Moj speed test http://www.speedtest.net/my-result/6407601803
To jest jakaś maskra. Mam jeszcze 3 inne karty sim z internetem w Plusie i z każdą jest podobni jeśli chodzi o zasięg.
Prosze o poradę...
Re: Problem z prędkością LTE
U mnie się ostatnio poprawiło jezeli tak można powiedzieć porównując wyniki do niektórych wyników z forum :
@mexy tylko Ci współczuc.
A ja w sumie mam dwa łacza jedno zapasowe w razie awari - drugie kablowe w Multimedii:
@mexy tylko Ci współczuc.
A ja w sumie mam dwa łacza jedno zapasowe w razie awari - drugie kablowe w Multimedii:
Re: Problem z prędkością LTE
No to bardzo pięknie, mam pełny pakiet 40GB (płacę 75 zł z routerem LTEAdvanced), fup zostało nałożone po 50GB, że internet ledwo google potrafi uruchomić (down 20kb/s, upload 0,01kb/s). Najlepsze jest to, że 3/4 miesiące temu jak jeszcze umowy nie przedłużyłem na "lepszy" internet to był pakiet 20GB pełnej prędkości a w miesiącu potrafiłem 200GB wytracić i FUP nie był nigdy nakładany. To jest kpina.Krzysiek_Plus pisze:dawio966, odpowiedź w Twojej sprawie wysłaliśmy 23/06. Jeśli nie widzisz jej w głównej skrzynce, proszę sprawdź spam.
Czy jest możliwość reklamacji tego syfu?
Pozdrawiam
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
mexy, na BT43850 Lipno planujemy w 3 kwartale uruchomić LTE2600 co powinno poprawić pojemność sieci i zwiększyć przepustowość połączenia. Na obecną chwilę możesz jeszcze ewentualnie spróbować zmienić ustawienie ODU i spróbować uzyskać połączenie z BT43850 Kikół.
dawio966, możesz zgłosić w tej sprawie reklamację na adres: bok@plus.pl lub w inny sposób opisany tutaj.
dawio966, możesz zgłosić w tej sprawie reklamację na adres: bok@plus.pl lub w inny sposób opisany tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Z drugiej strony domu mąż łączy się ze stacją w Kikole i internet jest 2x szybszy od mojego, lecz nadal nie powala. Czekamy z niecierpliwością na LTE2600Daniel_Plus pisze:mexy, na BT43850 Lipno planujemy w 3 kwartale uruchomić LTE2600 co powinno poprawić pojemność sieci i zwiększyć przepustowość połączenia. Na obecną chwilę możesz jeszcze ewentualnie spróbować zmienić ustawienie ODU i spróbować uzyskać połączenie z BT43850 Kikół.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
mexy, LTE2600 na BT43850, tak jak napisał Daniel_Plus, powinno znacząco poprawić Twoje osiągi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ