Strona 127 z 238

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 11:25
autor: Michał_Plus
Karokaro, zrestartuj urządzenie i wykonaj ponownie test jak prosiłem:
Michał_Plus pisze:Karokaro, proszę, wykonaj test na http://www.speedtest.net
Koniecznie wklej wynik na forum.

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 11:57
autor: Karokaro
Niestety,strona speedtest chodzi tak wolno, że nawet nie chce się włączyć. Włącza się jedynie strona predkosc.pl

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 12:11
autor: Michał_Plus
Karokaro, przetestuj internet na innym urządzeniu i podaj wyniki.

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 12:18
autor: Karokaro
Na innym urządzeniu chodzi tak samo źle. Jedyny test jaki udało mi się zrobić: download: 38,1 mbits, ping: 6040 ms, upload: 8,8 mbits

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 12:38
autor: Michał_Plus
Karokaro, z tego co sprawdziłem Twoje urządzenie "Prestigio Multipad 2 Ultra Duo 8.0 3G" nie obsługuje LTE. Łączysz się zatem w 3G które jest zapewne mocno obciążone. Stąd wysoki ping. Proponowałbym korzystanie z WIFI i przełożenie karty do innego urządzenia (oczywiście z LTE), które będzie udostępniało sygnał.
Karokaro pisze:Na innym urządzeniu chodzi tak samo źle.
Co to było za urządzenie?

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 13:03
autor: Karokaro
Sony Xperia M2. No dobrze, nawet jeśli nie obsługuje Lte, to i tak internet zawsze chodził bez zarzutu. Jeszcze w piątek wszystko było ok. Poza tym, w Toruniu internet chodzi normalnie.

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 13:16
autor: Michał_Plus
Karokaro, tak jak napisałem
Michał_Plus pisze: Łączysz się zatem w 3G które jest zapewne mocno obciążone
W Toruniu najprawdopodobniej takiego obciążenia nie ma, stad lepsze wyniki.

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 13:38
autor: Karokaro
Na obrzeżach Aleksandrówa internet działa normalnie. Kiedy zatem można się spodziewać mniejszego obciążenia?

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 13:47
autor: Michał_Plus
Karokaro, niestety na to pytanie (jeśli chodzi o 3G) nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi.

Słaba szybkość łącza.

: 14 cze 2017, o 18:06
autor: Azeris
Witam od dłuższego czasu używam internetu z Plus/CP LTE w SmartDOM.
Router D-Link DWR-116 i w to wsadzony Huawei E3372.
Prędkość początkowa (na początku umowy) wahała się między 40Mb/s-12Mb/s.
Po 3 msc'ach spadła do max 6Mb/s w dzień i 12Mb/s w nocy. (Wiadomo obciążenie nadajnika robi swoje).
Teraz od dłuższego czasu jest UWAGA 0,50Mb/s co myślę jest trochę nie poważne gdzie w taryfie miałem napisane BEZ LIMITU.
Strony nie działają, nawet na komórce po przez WIFI.
Miejscowość Dzierżoniów a do nadajnika BTS mam jakieś 500-600m może mniej.

Da radę wykupić jakoś dodatkowe pakiety? Widziałem gdzieś coś o 1-7 w nocy za 2zł mój pakiet to Ja+POWER LTE 50.

Niestety został jeszcze prawie rok użerania się na tym słabym łączu.


Pozdrawiam

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 20:00
autor: Azeris
Witam od dłuższego czasu używam internetu z Plus/CP LTE w SmartDOM.
Router D-Link DWR-116 i w to wsadzony Huawei E3372.
Prędkość początkowa (na początku umowy) wahała się między 40Mb/s-12Mb/s.
Po 3 msc'ach spadła do max 6Mb/s w dzień i 12Mb/s w nocy. (Wiadomo obciążenie nadajnika robi swoje).
Od nie dawna to jest max 2Mb/s.
Teraz od dłuższego czasu jest UWAGA 0,50Mb/s co myślę jest trochę nie poważne gdzie w taryfie miałem napisane BEZ LIMITU.
Strony nie działają, nawet na komórce po przez WIFI.
Miejscowość Dzierżoniów a do nadajnika BTS mam jakieś 500-600m może mniej.

Da radę wykupić jakoś dodatkowe pakiety? Widziałem gdzieś coś o 1-7 w nocy za 2zł mój pakiet to Ja+POWER LTE 50.

Niestety został jeszcze prawie rok użerania się na tym słabym łączu.


Pozdrawiam

Re: Problem z prędkością LTE

: 14 cze 2017, o 23:42
autor: 3G_
Gość pokazał wyniki ponad 40 mb/s, a raz blisko 40 i to ma być na 3G? Ciekawe...

Problem z predkoscią internetu/nadajnikiem

: 15 cze 2017, o 10:52
autor: music12340
Czy jest jakiś problem z nadajnikami plusa w miescu użytkowania mojego internetu.
Woj. warmińsko-mazurskie powiat iławski miasto Lubawa 14-260.
Downland na spreed testach mam ok 0.1 mb/s a uplowad ok 40 mb/s.(wcześniej miałem downland ok 50 mb/s).
Dodam iż sprawdzałem czy nie wykorzystałem pakietu na internet.
14-06-17 zgłosiłem problem w salonie plusa, konsultantka odpowiedziała że nie jestem 1 osobą która ma problem z internetem w mojej miejscowości.
Proszę o pomoc.
Kożystam z routera Huawei b315s-22

Problem z prędkością LTE. Download i upload to kpina.

: 15 cze 2017, o 12:06
autor: cwaniak
Witam.
Otóż mam problem z moim internetem jest on najgorszy nie wiem co mam zrobić mój download i upload to po prostu kpina :-/. Wygląda to tak o godzinie 12 Obrazek PING
33 ms
POBIERANIE
0.24 Mbps
PRZESYŁANIE
0.99 Mbps
Obrazek (tutaj zdjęcie że mam LTE i 3 kreski zasięgu)
Mieszkam w Radwanicach obok Wrocławia.
Parametry który chyba będą wam potrzebne to:
CELL ID: 8605700
RSRQ: -14dB
RSRP: -102dBm
RSSI: -75dBm
SINR: 4dB

Re: Problem z prędkością LTE

: 15 cze 2017, o 16:21
autor: sedzia20
Krzysiek_Plus pisze:
sedzia20 pisze: Z balkonu widzę nadajnik LTE na Szpitalu Biziela przy Ujejskiego,
Na tym BTS'ie nie ma LTE. Połączenie w LTE możesz uzyskiwać z jednym z następujący BTS'ów: 42509, 44133, 44888.
A to ciekawe, bo pod wskazanymi numerami nadajników widzę opis UMTS - czyli tak, jakby LTE było. Czy to jakiś błąd BTSSearch'a?
Krzysiek_Plus pisze:
Jeśli dysponujesz anteną zewnątrz to sugeruje o ile jest to oczywiście możliwe skierowanie jej w stronę BT44133 (azymut 230-235°).
Krzysiek_Plus pisze:[ Niestety nie dyponuję, w momencie zakupu usługi nikt mnie informował, że będę musiał coś dokupować.
sedzia20 pisze: W załączeniu przesyłam screen z pomiarów i bardzo proszę o wytłumaczenie tych słabych wyników, które wraz z upływem dnia pogarszają się.
Twoje wyniki, jak i pogorszenie prędkości w późniejszych godzinach wskazują na zmienne obciążenie sieci.
Czy zatem w najbliższym czasie na tym terenie nastąpią jakieś zmiany?
Czy konieczniościa będzie wystąpienie moijego prawnika z pismem do operatora w temacie rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru/usługi z Umową? (nabywałem usługę z przeświadczeniem, ze urządzenie+karta sim z LTE oraz bycie w zasięgu pozwoli na otrzymywanie większych parametrów niż te powyższe).