Re: Problem z prędkością LTE
: 15 cze 2017, o 17:08
UMTS to nie jest LTE :)
Niezależne forum o sieci plus
https://plusforum.pl/
No oczywiście, ale pracownik odpowiadający na moje pytania wskazał nr nadajników, których opis na btsearch jest maksymalnie UMTS i jednocześnie wskazał, że to są LTE - poczekam aż mi to wyjaśni, bo nie sądzę żeby ekspert walnął taką gafę!3G_ pisze:UMTS to nie jest LTE :)
Tak - "Pakiet nocny". W Twojej taryfie jest to 200GB do wykorzystania pomiędzy 1 w nocy a 8 rano. Koszt 2.9 zł. z VAT. Więcej informacji znajdziesz tu. Jednak jeśli FUP już został uruchomiony, nie zwiększy to prędkości pobierania. W Twoim przypadku proponowałbym rozważyć zmianę taryfy na wyższąAzeris pisze:Da radę wykupić jakoś dodatkowe pakiety? Widziałem gdzieś coś o 1-7 w nocy za 2zł
Zapewne tak.sedzia20 pisze:A to ciekawe, bo pod wskazanymi numerami nadajników widzę opis UMTS - czyli tak, jakby LTE było. Czy to jakiś błąd BTSSearch'a?
Nadajniki posiadają LTE.sedzia20 pisze:42509, 44133, 44888.
W obecnej chwili mam informację o modernizacji dla nadajnika BT42545. Planowane jest, między innymi, dodanie LTE1800 do końca roku.sedzia20 pisze:Czy zatem w najbliższym czasie na tym terenie nastąpią jakieś zmiany?
Limit danych nie jest nakładany. W każdym przypadku można korzystać i nie przejmować się że nagle zostanie włączona blokada. Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do" i po wykorzystaniu pakietu podstawowego, np. w ramach FUP, może zostać ograniczona.sedzia20 pisze:rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru/usługi z Umową
Michal_Plus pisze: Jak wspominałem wcześniej, najbliższej mam do nadajnika 44212 - kiedy nastąpią zmiany (dodanie LTE)?Limit danych nie jest nakładany. W każdym przypadku można korzystać i nie przejmować się że nagle zostanie włączona blokada. Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do" i po wykorzystaniu pakietu podstawowego, w ramach FUP, może zostać ograniczona.sedzia20 pisze:rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru/usługi z Umową
Michal_Plus pisze: Owszem, ale pragnę zauważyć że wspomniane przeze mnie prędkości osiągane są gdy do wykorzystania pakietu podstawowego 100GB jest daleka droga - np. w chwili obecnej do końca cyklu mam 5 dni i nieco ponad 90 GB! Z tak mozolnym i żółwim Internetem nie sposób zbliżyć się do końca pakietu...Dlatego jeśli nie ma żadnych ograniczeń, przekroczeń itp. mamy tu do czynienia z usługą niezgodną z umową.
Pisałem też, że proszę o konkrety, a nie rzeczy dla mnie oczywiste - jak na razie otrzymuję same pierdoły!
i nie będzie to podstawą do rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru z umowąMichał_Plus pisze:Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do"
A co jako sieć robicie, aby to obciążenie zmniejszyć? Jakie kroki podjeliście żeby do nadajnika 44212 dołączyć LTE?Michał_Plus pisze:sedzia20, prędkość pobierania jaką jest w stanie osiągnąć urządzanie może być uzależniona od obciążenia sieci. W skrócie, pasmo na każdym BTSie jest dzielone na wszystkich użytkowników korzystających w tym samym czasie z nadajnika. W momencie większej liczby zalogowanych osób, prędkość może być mniejsza. Jak pisałem:i nie będzie to podstawą do rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru z umowąMichał_Plus pisze:Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do"