Strona 162 z 238

Re: Problem z prędkością LTE

: 29 sty 2018, o 16:28
autor: Michał_Plus
misiek6104, wygląda to na duże obciążenie stacji. Czy masz możliwość wymuszenia konkretnego pasma?

Re: Problem z prędkością LTE

: 29 sty 2018, o 18:19
autor: misiek6104
A jak wymusic? Poniewaz mam ustawione zeby LTE mi sie od razu loguje

Re: Problem z prędkością LTE

: 29 sty 2018, o 18:56
autor: Ewa_Plus
misiek6104,
- chodzi o Błaszki w pow. sieradzkim? Tam obecnie mogą występować problemy z połączeniami głosowymi oraz transmisją danych. Sytuacja jest nam znana i dział techniczny już nad tym pracuje.

Re: Problem z prędkością LTE

: 30 sty 2018, o 09:52
autor: misiek6104
Tak pow. sieradzki . A wiadomo kiedy będzie naprawiony ? Bo jak sadze znow LTE wgl nie wykorzystam jak kilka miesiecy temu a płacić za takie coś nie chce

Re: Problem z prędkością LTE

: 30 sty 2018, o 12:24
autor: Michał_Plus
misiek6104, jak najszybciej.

Re: Problem z prędkością LTE

: 30 sty 2018, o 15:57
autor: bosinski6
Mam problem ponieważ na moim internecie mobilnym mając zasięg LTE nie działa mi YouTube

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Re: Problem z prędkością LTE

: 31 sty 2018, o 18:49
autor: Plush
U mnie według mapy zasięgu ma być dostęp do Plus LTE Advanced, a jak włączam w smartfonie LTE to maksymalnie łapie standard 3G :-/
IMG_0014.jpg

Re: Problem z prędkością LTE

: 31 sty 2018, o 19:04
autor: Ewa_Plus
bosinski6,
- inne strony działają bezproblemowo? Co dokładnie się dzieje, gdy wchodzisz na YT?

Witaj Plush,
- w jakiej miejscowości się znajdujesz i jakiego telefonu używasz?
Napisz też proszę, jaki masz ustawiony APN oraz podaj swoją taryfę i info spod kodu: *101#.

Re: Problem z prędkością LTE

: 31 sty 2018, o 19:18
autor: Plush
Ewa_Plus pisze: - w jakiej miejscowości się znajdujesz i jakiego telefonu używasz?
Napisz też proszę, jaki masz ustawiony APN oraz podaj swoją taryfę i info spod kodu: *101#.
Korzystam z telefonu: Apple iPhone 6s
Taryfa: Plush na kartę (25zł/30 dni) pakiet internetu 10GB
APN
Dane sieci komórkowej
APN: plus
Konfiguracja LTE (opcjonalna)
APN: plus

info spod kodu: *101#
Aktywne usługi: CLIRblock, Wideorozmowy, LTE (APN atrybut A:plus APN atrybut B:mms), GPRS

A tutaj moja lokalizacja na mapie zasięgu Plus (Katowice)
Internet LTE - Mapa zasięgu.png

Re: Problem z prędkością LTE

: 31 sty 2018, o 20:01
autor: bosinski6
Ewa_Plus pisze:bosinski6,
- inne strony działają bezproblemowo? Co dokładnie się dzieje, gdy wchodzisz na YT?

Witaj Plush,
- w jakiej miejscowości się znajdujesz i jakiego telefonu używasz?
Napisz też proszę, jaki masz ustawiony APN oraz podaj swoją taryfę i info spod kodu: *101#.
Wyświetla się sprawdź połączenie sieciowe inne strony działają normalnie dodam że jest to podczas korzystania z aplikacji YouTube

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Re: Problem z prędkością LTE

: 1 lut 2018, o 11:41
autor: Michał_Plus
Plush, zacznijmy od agregacji. Twój telefon ma modem cat. 6 wiec agregacja dostępna to 2CA. Pasma 1800+2600. Twoja lokalizacja jest zbyt daleko od najbliższej stacji oferującej LTE2600.
Jesteś natomiast w zasięgu LTE800 i LTE1800 ze stacji BT24394 lub BT20639. Położenie ulicy i warunki tam panujące mogą jednak powodować zakłócenia na drodze sygnału, stad aparat loguje się do 3G z uwagi na mocniejszy sygnał. Jest to zależne od dokładnego położenia Twojej lokalizacji w topografii. Rozumiem że w innych miejscach nie masz problemu w korzystaniu z LTE? Zainstaluj jakiś program do monitoringu sieci, np Cell Info itp. Sprawdź z jakimi pasmami jesteś w stanie się połączyć i jakie mają parametry sygnału.

bosinski6, uruchom stronę w przeglądarce, a nie przez aplikację. Czy problemy nadal występują? Spróbuj usunąć cache tej aplikacji i dane tymczasowe. Ostatecznie usuń całość i zainstaluj ją ponownie. Jeśli to nie pomoże to czy masz może możliwość sprawdzić kartę na innym aparacie i aparat z inną kartą?

Re: Problem z prędkością LTE

: 1 lut 2018, o 12:08
autor: Plush
Michał_Plus pisze:Plush, zacznijmy od agregacji. Twój telefon ma modem cat. 6 wiec agregacja dostępna to 2CA. Pasma 1800+2600. Twoja lokalizacja jest zbyt daleko od najbliższej stacji oferującej LTE2600.
Jesteś natomiast w zasięgu LTE800 i LTE1800 ze stacji BT24394 lub BT20639. Położenie ulicy i warunki tam panujące mogą jednak powodować zakłócenia na drodze sygnału, stad aparat loguje się do 3G z uwagi na mocniejszy sygnał. Jest to zależne od dokładnego położenia Twojej lokalizacji w topografii. Rozumiem że w innych miejscach nie masz problemu w korzystaniu z LTE? Zainstaluj jakiś program do monitoringu sieci, np Cell Info itp. Sprawdź z jakimi pasmami jesteś w stanie się połączyć i jakie mają parametry sygnału.
To akurat prawda, warunki jakie mam w swojej lokalizacji nie są zbyt sprzyjające tym bardziej że tuż za oknem mam las. A co do programu do monitoringu sieci to jaki powiedzmy jest najlepszy jeśli chodzi o system iOS ?

Re: Problem z prędkością LTE

: 1 lut 2018, o 12:17
autor: Michał_Plus
Plush, na forum, dość pozytywnie oceniany jest LTE Cell Info. Z tego co wiem, jest również wersja dla iOS.

Re: Problem z prędkością LTE

: 1 lut 2018, o 12:34
autor: Plush
Michał_Plus pisze:Plush, na forum, dość pozytywnie oceniany jest LTE Cell Info. Z tego co wiem, jest również wersja dla iOS.
No tak, tylko że LTE Cell Info jest aplikacją płatną :-/

Re: Problem z prędkością LTE

: 1 lut 2018, o 12:42
autor: Michał_Plus
Plush, wiec jakakolwiek inna, która pokaże pasma z jakimi się łączysz. Nie jestem Ci jednak w stanie podać konkretnej nazwy.