nie działa lte
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: nie działa lte
Maalwii, jeśli karta działa poprawnie pod inny telefonem to ewidentnie jest to wina I-SE. Czy MMSy możesz wysłać? Masz możliwość sprawdzenia innej karty na tym telefonie? Spróbuj ustawić sieć PLUS na sztywno w wyborze operatora. Włącz roaming dla danach. Ostatecznie przywróć ustawienia fabryczne, ustaw ponownie konfiguracją konta i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Ustawiłam sieć plusa na sztywno, wprowadziłam jeszcze raz dane po powrocie do fabrycznych, nawet resetowałam telefon i nic bez zmian. Przełożyłam karty sim i wniosek jest taki, że internet na karcie z SE nie działa na SE i 6S natomiast internet z karty sim z iphona 6 działa na 6 i na SE. :/ czyli jest jakiś problem z kartą? Bo jak widać to nie wina telefonu. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Pierwszy raz mam z czymś takim do czynienia. Dodam że niedawno była brana nowa simka właśnie pod ten telefon bo do tej pory była używana ta stara duża karta sim.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
Maalwii, czy przed zmianą telefonu i karty SIM internet działał w Twoim poprzednim telefonie, na tym samym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Usługa internetu była włączona, opłacana lecz nie działała, albo inaczej, nie była używana gdyż to był stary samsung (nie smartfon). Jednak był też problem z odbieraniem i wysyłaniem mmsów ale nikt się nad tym specjalnie nie skupiał z racji przestarzałego telefonu.Daniel_Plus pisze:Maalwii, czy przed zmianą telefonu i karty SIM internet działał w Twoim poprzednim telefonie, na tym samym numerze?
Re: nie działa lte
To jest abonament czy karta?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: nie działa lte
Maalwii, sprawdź proszę w Plus Online czy usługi są aktywne (zielone kropki).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Przy usłudze Lte jest zielona kropka. Numer jest na abonament.Michał_Plus pisze:Maalwii, sprawdź proszę w Plus Online czy usługi są aktywne (zielone kropki).
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Dodam jeszcze, bo właśnie się dowiedziałam, że zarówno na tym numerze gdzie jest teraz iPhone SE jak i na drugim gdzie jest Nokia, jest ten sam problem. Nastąpił prawdopodobnie w momencie przedłużania umów na tych numerach z rozszerzeniem usług o internet w telefonie, bo wcześniej go nie było w abonamencie.Daniel_Plus pisze:Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.
Re: nie działa lte
czy jest jakaś szansa, że problem zostanie w miarę szybko rozwiązany? a nie np po 2 tygodniach? czy 30 dniach....?Daniel_Plus pisze:Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
Maalwii, poprosiłem wczoraj o przyśpieszenie rozwiązania. Problem nie powinien już występować. Zrestartuj proszę oba telefony i spróbuj ponownie się połączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Po resecie telefonów nadal nic nie działa...czy mogę prosić o jakiś kontakt do osoby rozwiązującej problem? chciałabym wiedzieć co się dzieje i kiedy to będzie naprawione, bo strasznie długo to trwa. Przez telefon w obsłudze klienta też nie potrafili pomów, w punkcie też nie, dopiero teraz po jakimś czasie zdecydowałam się tu napisać.Daniel_Plus pisze:Maalwii, poprosiłem wczoraj o przyśpieszenie rozwiązania. Problem nie powinien już występować. Zrestartuj proszę oba telefony i spróbuj ponownie się połączyć.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
Maalwii, ponownie przekazałem problem do analizy. Numer zgłoszenia podałem w odpowiedzi na e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Jeszcze wrócę do tematu.
W manualnym wyborze operatora mam Plus i Polkomtel.
Z automatu wybiera zawsze Plusa, na którym mam max. H+, brak LTE. Dopiero manualne przełączenie na Polkomtela pozwala na korzystanie z LTE, ale to irytujące po każdym ponownym uruchomieniu wybierać ponownie operatora. Czasem jest słaby zasięg i trwa to w nieskończoność. Można zmusić telefon, żeby automatycznie logował się do sieci obsługującej LTE albo zrobić to jakoś odgórnie za pośrednictwem operatora?
W manualnym wyborze operatora mam Plus i Polkomtel.
Z automatu wybiera zawsze Plusa, na którym mam max. H+, brak LTE. Dopiero manualne przełączenie na Polkomtela pozwala na korzystanie z LTE, ale to irytujące po każdym ponownym uruchomieniu wybierać ponownie operatora. Czasem jest słaby zasięg i trwa to w nieskończoność. Można zmusić telefon, żeby automatycznie logował się do sieci obsługującej LTE albo zrobić to jakoś odgórnie za pośrednictwem operatora?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: nie działa lte
skvrnsk, przez operatora nie. Nie mamy możliwości wynosić działania na urządzeniu. Skontaktuj się proszę z serwisem technicznym LG.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ