nie działa lte

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: nie działa lte

Post autor: Michał_Plus »

Maalwii, jeśli karta działa poprawnie pod inny telefonem to ewidentnie jest to wina I-SE. Czy MMSy możesz wysłać? Masz możliwość sprawdzenia innej karty na tym telefonie? Spróbuj ustawić sieć PLUS na sztywno w wyborze operatora. Włącz roaming dla danach. Ostatecznie przywróć ustawienia fabryczne, ustaw ponownie konfiguracją konta i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maalwii
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 21:54

Re: nie działa lte

Post autor: Maalwii »

Ustawiłam sieć plusa na sztywno, wprowadziłam jeszcze raz dane po powrocie do fabrycznych, nawet resetowałam telefon i nic bez zmian. Przełożyłam karty sim i wniosek jest taki, że internet na karcie z SE nie działa na SE i 6S natomiast internet z karty sim z iphona 6 działa na 6 i na SE. :/ czyli jest jakiś problem z kartą? Bo jak widać to nie wina telefonu. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Pierwszy raz mam z czymś takim do czynienia. Dodam że niedawno była brana nowa simka właśnie pod ten telefon bo do tej pory była używana ta stara duża karta sim.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

Maalwii, czy przed zmianą telefonu i karty SIM internet działał w Twoim poprzednim telefonie, na tym samym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maalwii
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 21:54

Re: nie działa lte

Post autor: Maalwii »

Daniel_Plus pisze:Maalwii, czy przed zmianą telefonu i karty SIM internet działał w Twoim poprzednim telefonie, na tym samym numerze?
Usługa internetu była włączona, opłacana lecz nie działała, albo inaczej, nie była używana gdyż to był stary samsung (nie smartfon). Jednak był też problem z odbieraniem i wysyłaniem mmsów ale nikt się nad tym specjalnie nie skupiał z racji przestarzałego telefonu.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: nie działa lte

Post autor: habish »

To jest abonament czy karta?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: nie działa lte

Post autor: Michał_Plus »

Maalwii, sprawdź proszę w Plus Online czy usługi są aktywne (zielone kropki).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maalwii
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 21:54

Re: nie działa lte

Post autor: Maalwii »

Michał_Plus pisze:Maalwii, sprawdź proszę w Plus Online czy usługi są aktywne (zielone kropki).
Przy usłudze Lte jest zielona kropka. Numer jest na abonament.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maalwii
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 21:54

Re: nie działa lte

Post autor: Maalwii »

Daniel_Plus pisze:Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.
Dodam jeszcze, bo właśnie się dowiedziałam, że zarówno na tym numerze gdzie jest teraz iPhone SE jak i na drugim gdzie jest Nokia, jest ten sam problem. Nastąpił prawdopodobnie w momencie przedłużania umów na tych numerach z rozszerzeniem usług o internet w telefonie, bo wcześniej go nie było w abonamencie.
Maalwii
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 21:54

Re: nie działa lte

Post autor: Maalwii »

Daniel_Plus pisze:Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.
czy jest jakaś szansa, że problem zostanie w miarę szybko rozwiązany? a nie np po 2 tygodniach? czy 30 dniach....?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

Maalwii, poprosiłem wczoraj o przyśpieszenie rozwiązania. Problem nie powinien już występować. Zrestartuj proszę oba telefony i spróbuj ponownie się połączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maalwii
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 21:54

Re: nie działa lte

Post autor: Maalwii »

Daniel_Plus pisze:Maalwii, poprosiłem wczoraj o przyśpieszenie rozwiązania. Problem nie powinien już występować. Zrestartuj proszę oba telefony i spróbuj ponownie się połączyć.
Po resecie telefonów nadal nic nie działa...czy mogę prosić o jakiś kontakt do osoby rozwiązującej problem? chciałabym wiedzieć co się dzieje i kiedy to będzie naprawione, bo strasznie długo to trwa. Przez telefon w obsłudze klienta też nie potrafili pomów, w punkcie też nie, dopiero teraz po jakimś czasie zdecydowałam się tu napisać.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

Maalwii, ponownie przekazałem problem do analizy. Numer zgłoszenia podałem w odpowiedzi na e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skvrnsk
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 wrz 2017, o 22:00

Re: nie działa lte

Post autor: skvrnsk »

Jeszcze wrócę do tematu.
W manualnym wyborze operatora mam Plus i Polkomtel.
Z automatu wybiera zawsze Plusa, na którym mam max. H+, brak LTE. Dopiero manualne przełączenie na Polkomtela pozwala na korzystanie z LTE, ale to irytujące po każdym ponownym uruchomieniu wybierać ponownie operatora. Czasem jest słaby zasięg i trwa to w nieskończoność. Można zmusić telefon, żeby automatycznie logował się do sieci obsługującej LTE albo zrobić to jakoś odgórnie za pośrednictwem operatora?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: nie działa lte

Post autor: Michał_Plus »

skvrnsk, przez operatora nie. Nie mamy możliwości wynosić działania na urządzeniu. Skontaktuj się proszę z serwisem technicznym LG.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ