nie działa lte

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
agatqa
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 lis 2016, o 20:13

Re: nie działa lte

Post autor: agatqa »

Krzysiek_Plus pisze:
Daniel_Plus pisze:SMS-y nie działają w LTE, więc wysłanie odbywa się w 2G/3G.
Niestety w poprzednim poście została udzielona błędna informacja, funkcja SMS działa w technologi LTE, telefon w takim wypadku nie będzie przechodził na niższe technologi 2G/3G.
agatqa pisze:sprawdzałam to z koleżanka wysłałam jej esemesa do niej przyszło a ja miałam obok czrwony wykrzyknik i ze wiadomośc niedostarczona.
Jeśli wiadomość została dostarczona (koleżanka ją otrzymała), to nie jest to problem po stronie sieci. Informacja na telefonie może wynikać z błędu oprogramowania telefonu.

Żaden inny użytkownik iPhone korzystający z LTE nie zgłaszał nam do tej pory tego typu przypadku, tutaj wątek na ten temat.
agatqa pisze:W przypadku gdy chcę włączyc lte jest taki komunikat jak dodałam na zdjęciu w załączniku
Jest to standardowy komunikat, nasza sieć nie jest certyfikowana przez firmę Apple, w związku z tym nie są dostępne takie usługi jak FaceTime czy też Visual Voicemail. Mimo tego komunikatu połączenia w LTE powinny działać prawidłowo, co również potwierdzają inni użytkownicy.


Z tym że dostałam esemesa że prędkość internetu została zwolniona, a nie wiem jakim cudem skoro mam wykupiony lte a umowa się nie skończyla, i jednak wydaje mi się że to nie jest problem telefonu, bo w komunikacie pisze że mogą występować błędy wiadomości i występują w tym wypadku.

Urządzenie jest nowe i oryginalne i nie powinno być problemów żadnych, a to że nikt nie zgłaszała takiego problemu mnie nie dziwi bo iphone 7 wyszedł niedawno i może ludzie jeszcze tego problemu nie zgłosili, więc to nie jest wytłumaczenie, kiedyś musi być pierwszy raz jak problem się pojawia.

A wina jest po stronie sieci bo przy zmianie z lte z powrotem na 3g czyli na tą którą plus ustawił automatycznie, działa, a na lte nie, i chciała bym dostać odpowiedź co można z tym problemem zrobić, a jestem klientką plusa 10 lat więc oczekuję profesjonalnego podejścia do problemu i pomocy w rozwiązaniu go.

Dodam że dzwoniłam na infolinie Pan odpiął mój numer i z powrotem przypiął do sieci i wtedy chwile działało bez problemów, ale po restarcie telefonu problem powrócił, więc myślę ze to jednak kwestia sieci bo skoro da się na chwile naprawić problem to myślę że na stałe też by się dało.

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: nie działa lte

Post autor: Przemek_Plus »

agatqa pisze:Z tym że dostałam esemesa że prędkość internetu została zwolniona, a nie wiem jakim cudem skoro mam wykupiony lte a umowa się nie skończyla
W umowie z pewnością zawarta jest informacja o wysokości pakietu podstawnego. Jeżeli masz do tego aktywną usługę „Nielimitowany Internet LTE ”, to po wykorzystaniu pakietu nadal możesz korzystać z LTE, ale zgodnie z regulaminem z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kb/s.

Mimo wszystko nie powinno mieć to żadnego wpływu na kwestię SMS-ów.
agatqa pisze:A wina jest po stronie sieci bo przy zmianie z lte z powrotem na 3g czyli na tą którą plus ustawił automatycznie, działa, a na lte nie, i chciała bym dostać odpowiedź co można z tym problemem zrobić
Czy masz możliwość testowego przełożenia karty SIM do innego telefonu i sprawdzenia, czy wówczas także przychodzą jakiekolwiek komunikaty o niedoręczeniu smsa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agatqa
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 15 lis 2016, o 20:13

Re: nie działa lte

Post autor: agatqa »

Przemek_Plus pisze:
agatqa pisze:Z tym że dostałam esemesa że prędkość internetu została zwolniona, a nie wiem jakim cudem skoro mam wykupiony lte a umowa się nie skończyla
W umowie z pewnością zawarta jest informacja o wysokości pakietu podstawnego. Jeżeli masz do tego aktywną usługę „Nielimitowany Internet LTE ”, to po wykorzystaniu pakietu nadal możesz korzystać z LTE, ale zgodnie z regulaminem z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kb/s.

Mimo wszystko nie powinno mieć to żadnego wpływu na kwestię SMS-ów.
agatqa pisze:A wina jest po stronie sieci bo przy zmianie z lte z powrotem na 3g czyli na tą którą plus ustawił automatycznie, działa, a na lte nie, i chciała bym dostać odpowiedź co można z tym problemem zrobić
Czy masz możliwość testowego przełożenia karty SIM do innego telefonu i sprawdzenia, czy wówczas także przychodzą jakiekolwiek komunikaty o niedoręczeniu smsa?

Tak mam miałam przełożoną do dwóch telefonów sony i wszystko działalo nie było takich komunikatów przy właczeniu lte, ale tak jak mówie to nie problem telefonu, tylko tego że z siecią jest coś nie tak bo lte które nie jest kompatybilne z plusem, coś zakłóca jak zresztą podane w komunikacie.

A nie wykorzystałam internetu na tyle by się skończył, więc to nie możliwe że od tego.

Za to na infolinni powiedziano mi że to może mieć wpływ i że da się to naprawić, więc prosiłabym o pomoc w naprawie.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

agatqa pisze:Tak mam miałam przełożoną do dwóch telefonów sony i wszystko działalo nie było takich komunikatów przy właczeniu lte,
W przypadku problemów po stronie sieci sytuacja występowałby również na innych modelach telefonu (pojawienia się błędu przy próbie wysłania wiadomości SMS w LTE). Komunikat o braku certyfikacji występuje tylko w przypadku produktów marki Apple.
agatqa pisze:ale tak jak mówie to nie problem telefonu, tylko tego że z siecią jest coś nie tak bo lte które nie jest kompatybilne z plusem, coś zakłóca jak zresztą podane w komunikacie.
Jak już wyjaśniliśmy w poprzednich postach, komunikat o braku certyfikacji nie ma wpływu na działanie samego LTE (dostępu do technologii). Sam komunikat jest generowany przez oprogramowanie telefonu i jest wyświetlany również na starszych modelach telefonu.
agatqa pisze:A nie wykorzystałam internetu na tyle by się skończył, więc to nie możliwe że od tego.
Stan swojego pakietu możesz zweryfikować w mobilnej aplikacji Plus Online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
agatqa pisze:Za to na infolinni powiedziano mi że to może mieć wpływ i że da się to naprawić, więc prosiłabym o pomoc w naprawie.
Jest to błąd w oprogramowania urządzenia, dlatego też sugeruje w pierwszej kolejności wykonanie resetu telefonu do ustawień fabrycznych i ponową weryfikację problemu. Pamiętaj o wykonaniu kopii swoich danych i kontaktów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
musiek
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 15:20

problem z zasięgiem sieci 3g/LTE

Post autor: musiek »

Cześć,

mam dziwny problem mam w abonamencie od was dobru router D-Link DWR 966.
Na karcie którą od Was dostałem wszystko elegancko śmiga LTE aż chuczy.
Musiałem pożyczyć rodzicom swoją kartę do internetu na ich wyjazd.
Pomyślałem sobie że to nie problem bo kupie starter prepaid w plusie
zarejestruje go, uruchomię LTE i dostanę bonus 50GB na ten czas bez mojej kart 50GB mi wystarczy.
Wszystko OK tylko po włożeniu karty prepaid uruchomieniu LTE na karacie i bonusa 50GB router łączy się tylko z zasięgiem 3g i transfer jest tragiczny.
Router stoi cały czas w jednym miejscu, mało tego jak przedmiotową kartę prepaid z uruchomionym bonusem i LTE włożę do telefonu i położę obok routera telefon momentalnie łapie 3-4 kreski LTE i wszystko elegancko śmiga

Proszę o pomoc co może być powodem że router łapie na waszej karcie abonamentowej LTE bez problemu a na karcie prepaid jedynie zasięg 3G i ewentualnie co zmienić w ustawieniach routera aby łapał zasięg LTE na karcie prepaid
Ostatnio zmieniony 21 lis 2016, o 11:10 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do innego wątku
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: problem z zasięgiem sieci 3g/LTE

Post autor: Przemek_Plus »

musiek, czy sprawdzałeś, jaki masz ustawiony APN w routerze? W tym celu należy wejść w panel admina, w zakładkę „LTE/3G”->konfiguracja APN. Następnie kliknąć „rozłącz”, zaznaczyć profil i wybrać „edytuj”. APN powinien być ustawiony albo na „plus” (jeżeli masz stater z ofertą głosową), albo na „internet” (dla ofert internetowych).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
starszy122
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2016, o 11:01

brak LTE

Post autor: starszy122 »

Dzień dobry.
Mam problem z połączeniem się z siecią LTE w taryfie Ja+LTE 50GB.
Skończył mi się transfer podstawowy(25 GB) i teraz automatycznie powinienem zostać przekserowany na transfer podstawowy LTE (25GB).
Niestety tak się nie dzieje. Mieszkam w mieście w którym LTE działa .Sygnał RSSI jest dobry na poziomie -70.
Dodam, że dopiero wczoraj zmieniałem kartę sim na nową (USIM) która została już aktywowana i posiadam router obsługujący LTE. Wcześniej pomimo taryfy z LTE nie używałem jej. Miałem karte sim starego typu
Ostatnio zmieniony 22 lis 2016, o 11:05 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: nie działa lte

Post autor: Przemek_Plus »

starszy122, powinieneś móc łączyć się poprzez LTE w każdym momencie - tak przy korzystaniu z pakietu podstawowego, jak i po jego wykorzystaniu. Jak rozumiem, 3G obecnie działa?

Podaj proszę trochę więcej informacji. Jaki to dokładnie router? Czy ustawiłeś w jego panelu admina tryb pracy na LTE? Jaki APN jest ustawiony w routerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
starszy122
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2016, o 11:01

Re: nie działa lte

Post autor: starszy122 »

Przemek_Plus pisze:starszy122, powinieneś móc łączyć się poprzez LTE w każdym momencie - tak przy korzystaniu z pakietu podstawowego, jak i po jego wykorzystaniu. Jak rozumiem, 3G obecnie działa?

Podaj proszę trochę więcej informacji. Jaki to dokładnie router? Czy ustawiłeś w jego panelu admina tryb pracy na LTE? Jaki APN jest ustawiony w routerze?
3g działa ale jest mocno spowolnione przez wykorzystanie limitu
Router- D-Link DWR 921E
Gdy ustawie łączenie w LTE nie ma możliwości połączenia.( Czerwona kropka i brak widocznego zasięgu )
APN - internet
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: nie działa lte

Post autor: Przemek_Plus »

starszy122, dziękuję za informację. Wobec tego prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu przypisany do karty SIM. Zweryfikuję sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
starszy122
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2016, o 11:01

Re: nie działa lte

Post autor: starszy122 »

Przemek_Plus pisze:starszy122, dziękuję za informację. Wobec tego prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu przypisany do karty SIM. Zweryfikuję sprawę.
Przesłałem. dzięki za zainteresowanie i czekam na jakąś odpowiedź w tej sprawie. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: nie działa lte

Post autor: Przemek_Plus »

starszy122, dziękuję, numer dotarł. Uruchom proszę ponownie router i spróbuj nawiązać połączenie z LTE. Daj znać, czy usługa już działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
starszy122
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2016, o 11:01

Re: nie działa lte

Post autor: starszy122 »

Przemek_Plus pisze:starszy122, dziękuję, numer dotarł. Uruchom proszę ponownie router i spróbuj nawiązać połączenie z LTE. Daj znać, czy usługa już działa.

Działa :) Slicznie dziękuję. Co było powodem ?
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: nie działa lte

Post autor: Przemek_Plus »

starszy122 pisze:Działa :) Slicznie dziękuję. Co było powodem ?
Przyczyna braku LTE tkwiła w błędnych ustawieniach systemowych. Już skorygowaliśmy ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
starszy122
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2016, o 11:01

Re: nie działa lte

Post autor: starszy122 »

Przemek_Plus pisze:
starszy122 pisze:Działa :) Slicznie dziękuję. Co było powodem ?
Przyczyna braku LTE tkwiła w błędnych ustawieniach systemowych. Już skorygowaliśmy ;-)
Jeszcze raz dziękuję za tak szybką i skuteczną reakcję bo już zaczynałem wątpić w zasięg LTE na moim terenie :)

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ