nie działa lte
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
soczewka31, super cieszę się, że mogłem pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Podobnie jak poprzednicy...
LTE nie działa, mimo, że teoretycznie wszytko ustawione odpowiednio.
Samsung Galaxy S6, taryfa LTE 109,99 M - 4M00, APN Plus (inne też próbowałem), jestem w zasięgu LTE bo mam drugi sprzęt (router), który z tego korzysta...
Możliwe, że telefon uszkodzony?
LTE nie działa, mimo, że teoretycznie wszytko ustawione odpowiednio.
Samsung Galaxy S6, taryfa LTE 109,99 M - 4M00, APN Plus (inne też próbowałem), jestem w zasięgu LTE bo mam drugi sprzęt (router), który z tego korzysta...
Możliwe, że telefon uszkodzony?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
Jakec, proszę prześlij numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Natknąłem się na identyczny problem.
Posiadam kartę USIM LTE, taryfę JA+Firma 99, telefon z jakiego
korzystam to iPhone 6, ustawienia APN są poprawne. Teoretycznie rzecz
biorąc wszystko powinno być okej, lecz w praktyce łączy mnie jedynie z 3G.
Posiadam kartę USIM LTE, taryfę JA+Firma 99, telefon z jakiego
korzystam to iPhone 6, ustawienia APN są poprawne. Teoretycznie rzecz
biorąc wszystko powinno być okej, lecz w praktyce łączy mnie jedynie z 3G.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
filo2020, proszę podaj wersja iOS'a oraz APN jaki jest ustawiony w telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Wersja iOS - 9.2.1
Adres APN - plus
Dziękuję za szybką odpowiedź!
Adres APN - plus
Dziękuję za szybką odpowiedź!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
filo2020, proszę podaj jeszcze dokładny model ( tylna pokrywa).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Model to A1586
Wysłałem do Pana poprzez podany we wcześniejszych komentarzach formularz mój numerem telefonu, wymagał tego Pan od innych użytkowników więc pomyślałem, że się przyda.
Nr. odwołania do pytania: 160213-000593
Wysłałem do Pana poprzez podany we wcześniejszych komentarzach formularz mój numerem telefonu, wymagał tego Pan od innych użytkowników więc pomyślałem, że się przyda.
Nr. odwołania do pytania: 160213-000593
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
filo2020, po stronie numeru wszystkie usługi są aktywne.
Sprawdź ponownie ustawienia, dla LTE jest oddzielne pole na wprowadzenie APN'u, należny również suwakiem uruchomić dostęp do tej technologi.
Sprawdź ponownie ustawienia, dla LTE jest oddzielne pole na wprowadzenie APN'u, należny również suwakiem uruchomić dostęp do tej technologi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Dzień dobry.
Nie wiem czy to właściwe miejsce na mój post, jeżeli nie, to proszę przekierować mnie gdzie to mam zrobić. Bo przeszukałem chyba już całe forum i nie znalazłem odpowiedzi.
Chodzi o to, że nie mam sieci LTE. Mam iphona 6, jestem w sieci plus w abonamencie dla firm. Od stycznia tego roku posiadam iphona i od początku nie mogę ustawić w nim sieci LTE. Pytałem po salonach plusa, dzwoniłem na infolinie i wszyscy rozkładali ręce. Nie wiem jaki jest problem, bo odsyłano mnie też do appla, tam z kolei z powrotem do plusa. w "dane sieci komórkowej" wpisane mam tak jak instruowali mnie na infolini, z resztą próbowałem już różnych kofiguracji i wszystko na nic. Mms i hotspot działa ale LTE dalej nic. Obecnie ustawione mam tak jak w załączniku. Po zaznaczeniu sieci lte w opcjach wyskakuje mi komunikat: "ta sieć komórkowa nie ma autoryzacji operatora do korzystania z lte na iphonie..."
Prosiłbym o wyjaśnienie sytuacji raz na zawsze bo problem dotyczy dużej grupy osób, a nic jednoznacznie nie jest wyjaśnione.
Niestety mam jeszcze umowę do kwietnia 2017 ale jak plus nie zrobi nic w tej sprawie, będę składał reklamację i starał się o zerwanie umowy przed czasem z winy oczywiście plusa. Bo taka sytuacja jest już lekkim absurdem i plus w tym temacie wykazuje się dużą arogancją w stosunku do własnych, długoletnich klientów.
Nie wiem czy to właściwe miejsce na mój post, jeżeli nie, to proszę przekierować mnie gdzie to mam zrobić. Bo przeszukałem chyba już całe forum i nie znalazłem odpowiedzi.
Chodzi o to, że nie mam sieci LTE. Mam iphona 6, jestem w sieci plus w abonamencie dla firm. Od stycznia tego roku posiadam iphona i od początku nie mogę ustawić w nim sieci LTE. Pytałem po salonach plusa, dzwoniłem na infolinie i wszyscy rozkładali ręce. Nie wiem jaki jest problem, bo odsyłano mnie też do appla, tam z kolei z powrotem do plusa. w "dane sieci komórkowej" wpisane mam tak jak instruowali mnie na infolini, z resztą próbowałem już różnych kofiguracji i wszystko na nic. Mms i hotspot działa ale LTE dalej nic. Obecnie ustawione mam tak jak w załączniku. Po zaznaczeniu sieci lte w opcjach wyskakuje mi komunikat: "ta sieć komórkowa nie ma autoryzacji operatora do korzystania z lte na iphonie..."
Prosiłbym o wyjaśnienie sytuacji raz na zawsze bo problem dotyczy dużej grupy osób, a nic jednoznacznie nie jest wyjaśnione.
Niestety mam jeszcze umowę do kwietnia 2017 ale jak plus nie zrobi nic w tej sprawie, będę składał reklamację i starał się o zerwanie umowy przed czasem z winy oczywiście plusa. Bo taka sytuacja jest już lekkim absurdem i plus w tym temacie wykazuje się dużą arogancją w stosunku do własnych, długoletnich klientów.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
Proszę podaj dokładny model iphona ( na odwrocie w postaci AXXXX) oraz nazwę taryfy z której korzystasz.imarunia pisze:Chodzi o to, że nie mam sieci LTE. Mam iphona 6, jestem w sieci plus w abonamencie dla firm. Od
Mimo tego komunikatu po potwierdzeniu telefon powinien zalogować się do LTE.imarunia pisze: Po zaznaczeniu sieci lte w opcjach wyskakuje mi komunikat: "ta sieć komórkowa nie ma autoryzacji operatora do korzystania z lte na iphonie..."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Model iphona to: A1586, taryfa to? JA+ 59,99 z e-fakturą.
Robiłem już tą czynność wiele razy i nigdy nie połączył mi się z lte.
Robiłem już tą czynność wiele razy i nigdy nie połączył mi się z lte.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
imarunia, proszę prześlij numer telefonu na którym występuje ten problem po przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Dziękuję za szybką reakcję.
Czy odpowiedź dostanę w tym miejscu, czy na stronie bok-u?
Czy odpowiedź dostanę w tym miejscu, czy na stronie bok-u?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
imarunia, odpowiedź została już wysłana na Twojego @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ