nie działa lte

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
imarunia
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 lis 2013, o 16:45

Re: nie działa lte

Post autor: imarunia »

Ok, Bardzo dziękuję. Już wszystko działa poprawnie. Jestem tylko ciekaw dlaczego nikt wcześniej nie był mi wstanie pomóc.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

imarunia, super, cieszę się, że mogłem pomóc ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Garentas
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2016, o 12:28

Re: nie działa lte

Post autor: Garentas »

Witam!
Mam bardzo dziwny problem na moim telefonie (LG Optimus G Pro lte 4g), po zakupieniu pakietu Pakiety internetowe w JA + NA KARTĘ, 1GB na 30dni, mój internet działa tylko w sieci 2g,która jest niezwykle powolna, po aktywacji pakietu LTE w ustawieniach niestety nie mam możliwości żadnej zmiany, a internet nadal działa w sieci 2g, co ciekawe u mojego syna wszystko działa poprawnie.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

Garentas, jaki tryb sieci masz obecnie ustawiony w telefonie? Wyłączałeś/włączałeś telefon ponownie? Czyli obecnie telefon nie loguje się do żadnej innej technologi poza 2G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Garentas
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2016, o 12:28

Re: nie działa lte

Post autor: Garentas »

Telefon resetowałem kilka razy i tak telefon loguje się tylko i wyłącznie do sieci 2g, w ustawieniach nie widzę możliwości do zmiany na LTE czy chociażby 3g
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

Garentas, Ustawienia -> zakładka sieci -> łączność bezprzewodowa -> sieci komórkowe -> tryb sieci
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Garentas
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2016, o 12:28

Re: nie działa lte

Post autor: Garentas »

Niestety w ustawieniach nie mam takiej opcji wyborów, jedyne co tam jest to opcja włączenia danych komórkowych i punkty dostępowe, w których mam zaznaczoną opcje 'PLUS'
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

Garentas, sprawdź w takim wypadku w innej części ustawień, taka funkcja jest w każdym telefonie.
Spróbuj jeszcze: ustawienia -> zakładka sieci -> więcej -> sieci komórkowe -> tryb sieci
Garentas pisze:co ciekawe u mojego syna wszystko działa poprawnie.
Jeśli Twój syn korzysta również z naszej sieci to potwierdza, że nie jest to problem sieciowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Garentas
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2016, o 12:28

Re: nie działa lte

Post autor: Garentas »

Widziałem, że wysyłam Pan innym użytkownikom, pewien formularz po, którym ustępyował ten problem, czy w tym wypadku może to pomóc?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

Garentas pisze:Widziałem, że wysyłam Pan innym użytkownikom, pewien formularz po, którym ustępyował ten problem, czy w tym wypadku może to pomóc?
To tyczy się przypadku braku samego LTE. Obecnie z informacji które podałeś nie działa ci również 3G, a ta technologia jest dostępna dla wszystkich domyślnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Garentas
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2016, o 12:28

Re: nie działa lte

Post autor: Garentas »

W takim wypadku, w jaki sposób mogę uzyskać dostęp do 3G?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

Garentas, telefon powinien logować się do tej technologi automatycznie o ile sygnał jest dostępny, związku z tym jest podejrzenie ze obecnie telefon jest ustawiony w tryb pracy tylko 2G (GSM).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Garentas
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2016, o 12:28

Re: nie działa lte

Post autor: Garentas »

Jeżeli jednak w ustawieniach nie mogę zmienić tego trybu pracy, w takim wypadku w jaki inny sposób mogę to zrobić?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

Garentas, jeśli to jest powodem (tryb w telefonie) to nie ma innej możliwości, zaś jak już wspomniałem wcześniej taka funkcja jest w każdym telefonie, musisz ją tylko znaleźć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Garentas
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2016, o 12:28

Re: nie działa lte

Post autor: Garentas »

Po przeszukaniu ustawień w całym telefonie, niczego nie znalazłem, dorzucam screeny z najbardziej przybliżonymi do zmiany sieci funkcjami
https://zapodaj.net/68513d0f618fe.jpg.html
https://zapodaj.net/3c02f43b17381.jpg.html
https://zapodaj.net/d9c63561ec310.jpg.html
ODPOWIEDZ