Strona 11 z 12

Re: nie działa lte

: 27 wrz 2017, o 10:12
autor: Michał_Plus
Maalwii, jeśli karta działa poprawnie pod inny telefonem to ewidentnie jest to wina I-SE. Czy MMSy możesz wysłać? Masz możliwość sprawdzenia innej karty na tym telefonie? Spróbuj ustawić sieć PLUS na sztywno w wyborze operatora. Włącz roaming dla danach. Ostatecznie przywróć ustawienia fabryczne, ustaw ponownie konfiguracją konta i sprawdź ponownie.

Re: nie działa lte

: 27 wrz 2017, o 16:21
autor: Maalwii
Ustawiłam sieć plusa na sztywno, wprowadziłam jeszcze raz dane po powrocie do fabrycznych, nawet resetowałam telefon i nic bez zmian. Przełożyłam karty sim i wniosek jest taki, że internet na karcie z SE nie działa na SE i 6S natomiast internet z karty sim z iphona 6 działa na 6 i na SE. :/ czyli jest jakiś problem z kartą? Bo jak widać to nie wina telefonu. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Pierwszy raz mam z czymś takim do czynienia. Dodam że niedawno była brana nowa simka właśnie pod ten telefon bo do tej pory była używana ta stara duża karta sim.

Re: nie działa lte

: 27 wrz 2017, o 17:52
autor: Daniel_Plus
Maalwii, czy przed zmianą telefonu i karty SIM internet działał w Twoim poprzednim telefonie, na tym samym numerze?

Re: nie działa lte

: 27 wrz 2017, o 19:26
autor: Maalwii
Daniel_Plus pisze:Maalwii, czy przed zmianą telefonu i karty SIM internet działał w Twoim poprzednim telefonie, na tym samym numerze?
Usługa internetu była włączona, opłacana lecz nie działała, albo inaczej, nie była używana gdyż to był stary samsung (nie smartfon). Jednak był też problem z odbieraniem i wysyłaniem mmsów ale nikt się nad tym specjalnie nie skupiał z racji przestarzałego telefonu.

Re: nie działa lte

: 27 wrz 2017, o 19:35
autor: habish
To jest abonament czy karta?

Re: nie działa lte

: 28 wrz 2017, o 10:10
autor: Michał_Plus
Maalwii, sprawdź proszę w Plus Online czy usługi są aktywne (zielone kropki).

Re: nie działa lte

: 28 wrz 2017, o 13:23
autor: Maalwii
Michał_Plus pisze:Maalwii, sprawdź proszę w Plus Online czy usługi są aktywne (zielone kropki).
Przy usłudze Lte jest zielona kropka. Numer jest na abonament.

Re: nie działa lte

: 28 wrz 2017, o 13:30
autor: Daniel_Plus
Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.

Re: nie działa lte

: 28 wrz 2017, o 13:37
autor: Maalwii
Daniel_Plus pisze:Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.
Dodam jeszcze, bo właśnie się dowiedziałam, że zarówno na tym numerze gdzie jest teraz iPhone SE jak i na drugim gdzie jest Nokia, jest ten sam problem. Nastąpił prawdopodobnie w momencie przedłużania umów na tych numerach z rozszerzeniem usług o internet w telefonie, bo wcześniej go nie było w abonamencie.

Re: nie działa lte

: 29 wrz 2017, o 15:01
autor: Maalwii
Daniel_Plus pisze:Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.
czy jest jakaś szansa, że problem zostanie w miarę szybko rozwiązany? a nie np po 2 tygodniach? czy 30 dniach....?

Re: nie działa lte

: 29 wrz 2017, o 15:07
autor: Daniel_Plus
Maalwii, poprosiłem wczoraj o przyśpieszenie rozwiązania. Problem nie powinien już występować. Zrestartuj proszę oba telefony i spróbuj ponownie się połączyć.

Re: nie działa lte

: 2 paź 2017, o 12:18
autor: Maalwii
Daniel_Plus pisze:Maalwii, poprosiłem wczoraj o przyśpieszenie rozwiązania. Problem nie powinien już występować. Zrestartuj proszę oba telefony i spróbuj ponownie się połączyć.
Po resecie telefonów nadal nic nie działa...czy mogę prosić o jakiś kontakt do osoby rozwiązującej problem? chciałabym wiedzieć co się dzieje i kiedy to będzie naprawione, bo strasznie długo to trwa. Przez telefon w obsłudze klienta też nie potrafili pomów, w punkcie też nie, dopiero teraz po jakimś czasie zdecydowałam się tu napisać.

Re: nie działa lte

: 2 paź 2017, o 14:56
autor: Daniel_Plus
Maalwii, ponownie przekazałem problem do analizy. Numer zgłoszenia podałem w odpowiedzi na e-mail.

Re: nie działa lte

: 7 paź 2017, o 22:48
autor: skvrnsk
Jeszcze wrócę do tematu.
W manualnym wyborze operatora mam Plus i Polkomtel.
Z automatu wybiera zawsze Plusa, na którym mam max. H+, brak LTE. Dopiero manualne przełączenie na Polkomtela pozwala na korzystanie z LTE, ale to irytujące po każdym ponownym uruchomieniu wybierać ponownie operatora. Czasem jest słaby zasięg i trwa to w nieskończoność. Można zmusić telefon, żeby automatycznie logował się do sieci obsługującej LTE albo zrobić to jakoś odgórnie za pośrednictwem operatora?

Re: nie działa lte

: 9 paź 2017, o 10:19
autor: Michał_Plus
skvrnsk, przez operatora nie. Nie mamy możliwości wynosić działania na urządzeniu. Skontaktuj się proszę z serwisem technicznym LG.