Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 gru 2016, o 02:16
Re: Brak LTE
Tak jak wyżej mówiłem, telefon obsługuje, bo sprawdzałem inną kartą, kartą też obsługuje (inaczej chyba by nie miała na sobie dopisku LTE, prawda?), w zasięgu jestem, bo mam w domu internet LTE z Plusa, który śmiga aż miło i z tymi APNami różnie kombinowałem ostatecznie zostawiając właśnie na Plus. Numer wysłany
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
hubercik000, dziękuję - numer dotarł. Uruchom proszę ponownie telefon i sprawdź, czy możesz połączyć się z pasmem LTE. Usługa powinna już działać prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 gru 2016, o 02:16
Re: Brak LTE
Dzięki wielkie, już działa :D
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
hubercik000, dziękuję za info
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Cześć
Ja również się podłączę pod topic - telefon nie łączy się z pasmem LTE pomimo ustawienia APN=Plus i znajdowania się w zasięgu. Na drugiej karcie od konkurencji jest OK. Może ktoś pomóc?
Ja również się podłączę pod topic - telefon nie łączy się z pasmem LTE pomimo ustawienia APN=Plus i znajdowania się w zasięgu. Na drugiej karcie od konkurencji jest OK. Może ktoś pomóc?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
hoopoe, numer jest "na kartę" czy na abonament? Czy wcześniej LTE działało?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Abonament, taryfa Ja+. LTE nigdy nie działało, ale też "nigdy" to dopiero kilka dni, od kiedy korzystam z transferu danych na tej karcie. Sama karta sim jest dość stara, może to jest przyczyna?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
hoopoe, to zależy, jak stara jest ta karta. Trzecia i czwarta cyfra numeru seryjnego to rok jej produkcji. Jeśli jest to karta sprzed 2011, to wówczas będzie potrzeba jej wymiany (ta jest bezpłatna jeżeli w przeciągu ostatnich 90 dni przedłużałeś umowę). Możesz sprawdzić numer na swojej karcie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
hoopoe, rozumiem, wobec tego podeślij mi proszę numer swojego telefonu poprzez ten formularz. Zweryfikujemy działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam. Chyba mam podobny problem. Nowa karta sim, telefon z LTE, abonament Ja+, APN ustawione na Plus, zasięg LTE włączony a Internet działa max. H+ pomimo przebywania w zasięgu lte. Czy da się coś z tym zrobić?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
pablo633, dziękuję za podesłanie numeru telefonu poprzez formularz. Sprawdź proszę, czy usługa działa już prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak LTE na ruterze a na telefonie jest
Dziwna sytuacja: kupiłem druga kartę plusa dla przetestowania LTE w mojej okolicy. Na telefonie Motorola G3 siła sygnału 30-50 % wszystko może nie torpedą ale działa - telefon się łączy po lte. Kupiłem więc ruter z modemem TP-link MR6400. Na modemie siłą sygnału 25%-75% (zależnie od miejsca) i nie jest w stanie się połączyć, udaje się tylko gdy przestawię modem na 3G Only. Wtedy mam połączenie z internetem poprzez ruter chciałbym mieć jednak LTE na ruterze. Dodam że na karcie pomarańczowych LTE śmiga na ruterze jak ta lala.
Jakieś pomysły?.
Jakieś pomysły?.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2017, o 13:07 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku w dziale oficjalnym
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku w dziale oficjalnym
Re: Brak LTE na ruterze a na telefonie jest
Ustawić w ruterze APN : plus.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
Shaigar, zgodnie z sugestią Pijo zweryfikuj proszę ustawienia urządzenia - jaki masz wpisany APN?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ