Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

splitz070, prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
splitz070
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 lut 2017, o 12:53

Re: Brak LTE

Post autor: splitz070 »

Przełożyłem kartę żony do swojego telefonu i LTE śmiga aż miło więc wina jest po stronie SIM. Pytanie skoro w systemie istnieje informacja iż moja karta ma obsługiwać LTE a tego nie robi to dlaczego mam płacić za jej wymianę???!!!
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

splitz070, odpowiedziałem na Twoją wiadomość e-mail. Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ligeza
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 26 lip 2016, o 06:11

Re: Brak LTE

Post autor: ligeza »

Witam serdecznie, czy na nadajniku w miejscowości Krzyzówka BTS20513 jest jakaś awaria LTE1800, bo jeszcze po południu internet ładnie działał ponad 20 mbit/s DL, a od około 90 minut nie mogę złapać zasięgu.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

ligeza, nie, nie mamy obecnie zgłoszonej żadnej awarii w tej lokalizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ligeza
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 26 lip 2016, o 06:11

Re: Brak LTE

Post autor: ligeza »

Krzysiek_Plus pisze:ligeza, nie, nie mamy obecnie zgłoszonej żadnej awarii w tej lokalizacji.


Wszystko jest już dobrze, zasięg wrócił 10 minut temu. Mimo wszystko dziękuję za szybką odpowiedź.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

ligeza, dziękujemy za informację. Widocznie były to tylko chwilowe zakłócenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gnomidlo
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 lut 2017, o 09:24

Re: Brak LTE

Post autor: gnomidlo »

Dzień dobry,

Podobnie jak większość piszących tu osób mam problem z LTE. Posiadam Abonament Ja+ 29,99, według ebok mam uruchomioną usługę LTE, jednak nigdy, a mam już tę taryfę kilka lat, nie udało mi się połączyć z tą siecią.

Model telefonu: OnePlus One
Punkt dostępu:
Nazwa: internet
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP

Karta sprawdzona w salonie, obsługuje LTE.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

gnomidlo, zmień APN na plus i sprawdź proszę, czy telefon łączy się w LTE. Jeśli nadal się nie uda to prześlij mi proszę tym formularzem swój numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gnomidlo
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 lut 2017, o 09:24

Re: Brak LTE

Post autor: gnomidlo »

W końcu pojawiła się ikonka LTE.

Dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

gnomidlo, dziękuję za informację ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gardzij
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 lut 2017, o 18:47

Re: Brak LTE

Post autor: Gardzij »

Cześć,

Niestety ale mnie też dopadł problem z podłączeniem się do sieci LTE. Modem huawei e372 sparowany z routerem ASUS RT-N16 nawet po próbie wymuszenia łączności tylko LTE czy ręcznej rejestracji do sieci, pokazuję komunikat o błędzie połączenia. Internet normalnie działa w technologi DC-HSPA+, punkty APN ustawione prawidłowo tj. "Internet", próbowałem też z "plus". Modem również nie łączy się z LTE przy podłączeniu bezpośrednio do komputera, wiec problem z routerem odpada. Jestem pewien że znajduję się w zasięgu sieci LTE, Karta aero2 normalnie loguję się do sieci LTE na tych urządzeniach. Ostatnio przedłużyłem umowę i aktualnie posiadam JA+ Internet LTE 45GB, wcześniej karta była wykorzystywana w tablecie, który obsługiwał tylko 3G. Ale pamiętam że kilka lat temu korzystałem przez krótki czas z modemu i LTE działało normalnie. Początek numeru karty sim to 14, widnieje na niej napis LTE.

Pozdrawiam :-)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Gardzij, proszę prześlij numer przypisany do karty Plus Internet przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gardzij
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 lut 2017, o 18:47

Re: Brak LTE

Post autor: Gardzij »

Serdecznie dziękuje za pomoc.

Karta SIM zalogowała się do LTE.

Pozdrawiam :-)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Gardzij, super, ciszę się, że mogłem pomóc :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ