Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
splitz070, prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Przełożyłem kartę żony do swojego telefonu i LTE śmiga aż miło więc wina jest po stronie SIM. Pytanie skoro w systemie istnieje informacja iż moja karta ma obsługiwać LTE a tego nie robi to dlaczego mam płacić za jej wymianę???!!!
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
splitz070, odpowiedziałem na Twoją wiadomość e-mail. Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam serdecznie, czy na nadajniku w miejscowości Krzyzówka BTS20513 jest jakaś awaria LTE1800, bo jeszcze po południu internet ładnie działał ponad 20 mbit/s DL, a od około 90 minut nie mogę złapać zasięgu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
ligeza, nie, nie mamy obecnie zgłoszonej żadnej awarii w tej lokalizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Krzysiek_Plus pisze:ligeza, nie, nie mamy obecnie zgłoszonej żadnej awarii w tej lokalizacji.
Wszystko jest już dobrze, zasięg wrócił 10 minut temu. Mimo wszystko dziękuję za szybką odpowiedź.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
ligeza, dziękujemy za informację. Widocznie były to tylko chwilowe zakłócenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dzień dobry,
Podobnie jak większość piszących tu osób mam problem z LTE. Posiadam Abonament Ja+ 29,99, według ebok mam uruchomioną usługę LTE, jednak nigdy, a mam już tę taryfę kilka lat, nie udało mi się połączyć z tą siecią.
Model telefonu: OnePlus One
Punkt dostępu:
Nazwa: internet
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Karta sprawdzona w salonie, obsługuje LTE.
Podobnie jak większość piszących tu osób mam problem z LTE. Posiadam Abonament Ja+ 29,99, według ebok mam uruchomioną usługę LTE, jednak nigdy, a mam już tę taryfę kilka lat, nie udało mi się połączyć z tą siecią.
Model telefonu: OnePlus One
Punkt dostępu:
Nazwa: internet
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Karta sprawdzona w salonie, obsługuje LTE.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
gnomidlo, zmień APN na plus i sprawdź proszę, czy telefon łączy się w LTE. Jeśli nadal się nie uda to prześlij mi proszę tym formularzem swój numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
W końcu pojawiła się ikonka LTE.
Dziękuję za pomoc.
Dziękuję za pomoc.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
gnomidlo, dziękuję za informację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Cześć,
Niestety ale mnie też dopadł problem z podłączeniem się do sieci LTE. Modem huawei e372 sparowany z routerem ASUS RT-N16 nawet po próbie wymuszenia łączności tylko LTE czy ręcznej rejestracji do sieci, pokazuję komunikat o błędzie połączenia. Internet normalnie działa w technologi DC-HSPA+, punkty APN ustawione prawidłowo tj. "Internet", próbowałem też z "plus". Modem również nie łączy się z LTE przy podłączeniu bezpośrednio do komputera, wiec problem z routerem odpada. Jestem pewien że znajduję się w zasięgu sieci LTE, Karta aero2 normalnie loguję się do sieci LTE na tych urządzeniach. Ostatnio przedłużyłem umowę i aktualnie posiadam JA+ Internet LTE 45GB, wcześniej karta była wykorzystywana w tablecie, który obsługiwał tylko 3G. Ale pamiętam że kilka lat temu korzystałem przez krótki czas z modemu i LTE działało normalnie. Początek numeru karty sim to 14, widnieje na niej napis LTE.
Pozdrawiam
Niestety ale mnie też dopadł problem z podłączeniem się do sieci LTE. Modem huawei e372 sparowany z routerem ASUS RT-N16 nawet po próbie wymuszenia łączności tylko LTE czy ręcznej rejestracji do sieci, pokazuję komunikat o błędzie połączenia. Internet normalnie działa w technologi DC-HSPA+, punkty APN ustawione prawidłowo tj. "Internet", próbowałem też z "plus". Modem również nie łączy się z LTE przy podłączeniu bezpośrednio do komputera, wiec problem z routerem odpada. Jestem pewien że znajduję się w zasięgu sieci LTE, Karta aero2 normalnie loguję się do sieci LTE na tych urządzeniach. Ostatnio przedłużyłem umowę i aktualnie posiadam JA+ Internet LTE 45GB, wcześniej karta była wykorzystywana w tablecie, który obsługiwał tylko 3G. Ale pamiętam że kilka lat temu korzystałem przez krótki czas z modemu i LTE działało normalnie. Początek numeru karty sim to 14, widnieje na niej napis LTE.
Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Gardzij, proszę prześlij numer przypisany do karty Plus Internet przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Serdecznie dziękuje za pomoc.
Karta SIM zalogowała się do LTE.
Pozdrawiam
Karta SIM zalogowała się do LTE.
Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Gardzij, super, ciszę się, że mogłem pomóc .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ