Teraz jest 21 lip 2018, o 22:23

Zostaw Kontakt





Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

cwojo

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 2 lip 2018, o 18:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: nie wiem
  • Model telefonu: Galaxy xCover4

Re: Brak LTE

Post3 lip 2018, o 18:52

Pakiet podstawowy to 2G, dodatkowy to prawie 300M bo wysłałem po 1 lipca SMSa EXTRA 300MB. Okres rozliczeniowy to pierwszy dzień miesiaca. APN był poprawny. Zadzoniłem do Polkomtela zrobili jakiś restet, kazali srestartowac komórkę i zaczeło bujac jak trzeba. Nadal nie wiem co było powodem tego problemu.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1586
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Brak LTE

Post4 lip 2018, o 09:21

cwojo, prawdopodobnie jakiś błąd. Najważniejsze, że już działa. Bardzo się cieszymy. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości