Teraz jest 20 cze 2018, o 18:20

Zostaw Kontakt





Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

badex

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 6 kwi 2018, o 11:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Znikło LTE wyświetla się E

Post6 kwi 2018, o 11:27

Witam,nie mam zasięgu LTE. Wcześniej miałem .....Posiadam telefon ZTE Blade A452.Robiłem konfiguracje automatyczną i nic to nie daje.Zamiast LTE wyświetla się tylko zasięg E.Proszę o pomoc :-)
Ostatnio edytowano 6 kwi 2018, o 15:36 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesione do oficjalnego działu
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Brak LTE

Post6 kwi 2018, o 11:35

badex, w pierwszej kolejności sprawdź ustawiony APN. Dla taryf głosowych powinien być wpisany plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pawel-11

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 19 paź 2016, o 20:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post14 maja 2018, o 20:13

Nie działa mi LTE w Markach BTS BT10498 zarówno na telefonie Honor 7 lite jak i modemie E5186 dwa niezależne numery.

Proszę o informację, co jest nie tak i kiedy mogę oczekiwać naprawy.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Brak LTE

Post15 maja 2018, o 09:53

Pawel-11, stacja była modernizowana o LTE900. BYć może wystąpiły chwilowe trudności w dostępie do sieci. Czy problem nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hunter212

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 cze 2018, o 00:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Internet na Kar

Re: Brak LTE

Post17 cze 2018, o 00:06

Witam,
przy próbie połączenia się z siecią LTE wyskakuje komunikat "Brak usługi", zasięg jest na pewno bo przy wyszukiwaniu ręcznym wyświetla się LTE.

Mój router: ZTEMF920T

Wpisanie APN : plus, nic nie pomaga.

Proszę o pomoc
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Brak LTE

Post17 cze 2018, o 21:23

hunter212 napisał(a):Wpisanie APN : plus, nic nie pomaga.

Dla taryf data powinien być wpisany APN: internet
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Brak LTE

Post18 cze 2018, o 09:19

hunter212, ustaw APN na internet tak jak napisał zbych_in_flames i zrestartuj urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hunter212

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 cze 2018, o 00:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Internet na Kar

Re: Brak LTE

Post18 cze 2018, o 13:33

Michał_Plus napisał(a):hunter212, ustaw APN na internet tak jak napisał zbych_in_flames i zrestartuj urządzenie.


Niestety nadal nie mogę połączyć się z LTE, załączam screen z ustawieniami:

https://i.imgur.com/jyc3o3F.jpg

na tą chwilę działa tylko HSDPA
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1224
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Brak LTE

Post18 cze 2018, o 13:49

hunter212, rozumiem, że urządzenie nie łączy się z LTE zarówno z "plus", jak i "internet"? Czy w ostatnich kilku miesiącach korzystałeś z LTE na tej samej karcie SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hunter212

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 cze 2018, o 00:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Internet na Kar

Re: Brak LTE

Post18 cze 2018, o 18:23

Tak dokładnie ani z "plus", jak i "internet. Ostatnio z tej karty sim z LTE korzystałem w kwietniu, wszystko było OK. Przed wczoraj doładowałem tą kartę, bo miałem zablokowane połączenia wychodzące i aktualnie działa tylko połączenie przez 3G, LTE nie działa. Przy próbie połączenia z siecią LTE "ręcznie" (wyszukiwanie manualne) LTE jest dostępne , ale przy próbie połączenia wyskakuje komunikat niepowodzenie. Tutaj screen że jestem w zasięgu LTE:

https://i.imgur.com/R9xzREK.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1224
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Brak LTE

Post19 cze 2018, o 11:11

hunter212, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hunter212

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 cze 2018, o 00:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Internet na Kar

Re: Brak LTE

Post20 cze 2018, o 14:31

Router okazał się uszkodzony, po włożeniu innych kart sim z LTE też nie chce się łączyć. Dziękuję za cenne wskazówki.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1224
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Brak LTE

Post20 cze 2018, o 14:34

hunter212, dziękuję za informację ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości