Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 21:43
Re: Brak LTE
Witam !
Jak większość poprzedników w tym poście mam problem z lte. Wszystkie inne usługi ok. Telefon sprawdzony na innej karcie sim i łapie zasięg lte. W mojej lokalizacji jest lte bo mam router z plusa i jest na nim lte. Dziś w salonie wymieniono mi sim na nowa i nic to nie zmieniło. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Jak większość poprzedników w tym poście mam problem z lte. Wszystkie inne usługi ok. Telefon sprawdzony na innej karcie sim i łapie zasięg lte. W mojej lokalizacji jest lte bo mam router z plusa i jest na nim lte. Dziś w salonie wymieniono mi sim na nowa i nic to nie zmieniło. Proszę o pomoc w tej sprawie.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
Darek444p, sprawdź proszę, czy ustawiony APN to: plus. Czy na tym numerze korzystałeś już wcześniej z sieci LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wcześniej nie miałem telefonu obsługującego lte. Apn raczej plus ale jeszcze sprawdzę.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5458
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Darek444p jeśli konfiguracja w Twoim urządzeniu będzie poprawna a problem nadal będzie występować prześlij mi proszę swój numer tym formularzem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Konfiguracja APN:plus
Czyli ok. Wysyłam nr.
Czyli ok. Wysyłam nr.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5458
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Darek444p czekam na wiadomość. Gdy tylko ją otrzymam sprawdzę w naszych systemach.
Dopisz proszę informację czy korzystałeś już wcześniej z LTE na tym numerze.
Dopisz proszę informację czy korzystałeś już wcześniej z LTE na tym numerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Na tym nr nie korzystałem z lte wczesniej
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Darek444p, niestety nie otrzymaliśmy jeszcze żadnej wiadomości od Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wysłałem wiadomość po raz drugi.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Darek444p, wyłącz/włącz swój telefon, nie powinno być już problemu z działaniem LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wreszcie widzę znaczek LTE . Mam nadzieje ze to już na stałe i nie będzie znów problemów. Dziękuję za pomoc.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5458
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Darek444p cieszymy się że wszystko już działa. Gdyby ponownie pojawiły się jakieś problemy daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 3 mar 2017, o 22:35
Re: Brak LTE
U mnie podobnie też brak lte, nigdy nie zauważyłam żeby wskoczyło mi lte mam tylko 3g, H+ przy ikonce internetu. Niedawno przedłużałam umowę, mam na abonament, telefon samsung galaxy a5 2016, apn ustawiony na plus, mam nową karte sim i dostęp do lte w abonamencie, w mojej lokalizacji jest zasięg lte. Da się coś z tym zrobić?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
anilorak44, prześlij mi proszę tym formularzem numer, którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 3 mar 2017, o 22:35
Re: Brak LTE
Już działa ;) Dziękuje za pomoc :)