Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Damian G, po zmianie APN'u najczęściej należy wyłączyć i włączyć telefon ponownie by telefon zaczął korzystać z nowych ustawień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damian G
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 15 mar 2017, o 16:24

Re: Brak LTE

Post autor: Damian G »

Teraz jest tak
Załączniki
IMG_1865.PNG
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Damian G, ale z Twojego zrzutu ekranu widać, że jesteś już zalogowany do LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damian G
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 15 mar 2017, o 16:24

Re: Brak LTE

Post autor: Damian G »

Tak, pokazał
Lte :) ale sieci brak :)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Damian G pisze:Lte :) ale sieci brak :
To znaczy, nie działa internet? Czy masz na myśli tylko komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damian G
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 15 mar 2017, o 16:24

Re: Brak LTE

Post autor: Damian G »

Nie działa wogole , dopiero po przełączeniu ręcznym na 3G dziala
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Damian G, proszę wrzuć na forum zrzut ekranu ze swojej konfiguracji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damian G
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 15 mar 2017, o 16:24

Re: Brak LTE

Post autor: Damian G »

Prosze
IMG_1866.PNG
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Damian G, obecnie konfiguracja jest już prawidłowa, ale mimo to proszę, skorzystaj z funkcji zerowania ustawień i po ponownej konfiguracji wyłącz/włącz telefon.

Jeśli problem będzie występował dalej, proszę, prześlij przez ten formularz swoją obecną lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damian G
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 15 mar 2017, o 16:24

Re: Brak LTE

Post autor: Damian G »

Chyba formularz nie będzie potrzebny , właśnie lte ruszyło
Po Miesiącu przerwy :) dziękuje za pomoc !
lemur6666
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 lut 2016, o 15:14

Re: Brak LTE

Post autor: lemur6666 »

Brak LTE, wysłałem formularz rano. Usługa uruchomiona, pakiet internetowy jest ważny. APN ustawiony na plus, wpisywany ręcznie, restartowane, Przełozona karta z routera do telefonu smasung galaxy III neo. Sprawdzane w mieście, pod nadajnikiem. Jakieś jeszcze pomysły ?

Acha w trybach pracy sieci nie mam opcji LTE/WCDMA/GSM a jedynie ostatnie dwie opcje.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

lemur6666, odpowiedź wysłałem na Twojego maila.
lemur6666 pisze:smasung galaxy III neo
Ten model nie obsługuje LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-kl-
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 21:25

Re: Brak LTE

Post autor: -kl- »

Witam,
też mam problem z działaniem LTE w ofercie "na kartę", jestem w zasięgu LTE, telefon obsługuje LTE, mam aktywny pakiet i uruchomioną usługę LTE oraz środki na koncie, moje ustawienia APN:
Nazwa: PLUS
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelnienia: PAP
Typ APN: default,supl
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

-kl-, przestaw proszę APN na internet oraz usuń lub ustaw na brak "Typ uwierzytelnienia: PAP". Czy telefon połączył się z LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-kl-
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 21:25

Re: Brak LTE

Post autor: -kl- »

Wprowadziłem zmiany, uruchomiłem ponownie telefon, po uruchomieniu było 3G/H+, później przez moment pojawiło się LTE, ale zaraz wskoczyło brak zasięgu i później już tylko 3G/H+. Przy próbie wymuszenia tylko LTE telefon po chwili traci zasięg.
ODPOWIEDZ