Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5457
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

themolka, jaki masz ustawiony APN? Podaj proszę swoja dokładna lokalizacją. Czy połączenia głosowe, MMS i SMS działają. Czy jeśli wymusisz połączenia 3G to internet działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gielo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 wrz 2013, o 17:35
Lokalizacja: Polish Villige
Kontakt:

Re: Brak LTE

Post autor: gielo »

Witam jak także od jakiegoś czasu mam problem z brakiem LTE. Gdzie bym się nie znajdował, to mam albo 3G albo H+. W plusie mam 3 usługi i tylko na podanej poniżej brak LTE (na tym samym urządzeniu), przełożenie karty do innego urządzenia skutkuje tym samym - brak LTE. Na dwóch innych usługach LTE jest. No ale do rzeczy

Jest to Plus internet (ten bez połączeń telefonicznych - sam internet), z którego korzystam albo na telefonie Honor7, albo też na Tablecie LG. Ustawienia to jak poniżej.

Preferowany tryb sieci: LTE/3G/2G (nie da się ustawić samego LTE)

Nazwa: Plus
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Tryb uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default
Protokuł APN: Ipv4

Resztę opcji mam jako nieustawiono

Karta obsługuje LTE, jest to duplikat, na którym wcześniej LTE działało.

Konfiguracja więc zdaje się być poprawna. Prawdę mówiąc brakuje mi już pomysłów co może być nie tak. Czytałem jednak, że w takich przypadkach często pomaga restart usługi. Jesteście w stanie mi coś takiego wykonać?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5457
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

gielo, APN dla taryfy internetowej to: internet. Popraw konfigurację i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gielo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 wrz 2013, o 17:35
Lokalizacja: Polish Villige
Kontakt:

Re: Brak LTE

Post autor: gielo »

Zmieniłem i faktycznie teraz zadziałało. Wcześniej próbowałem zmieniając na internet i w ogóle internetu nie miałem. Nic ważne że działa, wielkie dzięki za sugestię :)
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5457
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

gielo, po to tu jesteśmy :-). Cieszę się że wszystko Ci już działa. Miłego serfowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kravcu
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 13 wrz 2017, o 17:43

Re: Brak LTE

Post autor: kravcu »

Witam,
Ustawienia jak na obrazku, mieszkam jakies 200m od nadajników LTE Play i T-mobile,ok. 10km(licząc po drogach w linii prostej pewnie ok. połowy tego dystansu) od nadajników Plusa, ale będąc w Krakowie też nie mam lte.
APN ustawione jak na zdjęciach.
Taryfa Ja+Moja firma.
Screenshot_2017-09-18-20-05-58-517_com.android.settings.png
Screenshot_2017-09-18-19-57-54-109_com.android.settings.png
Komu mógłbym przesłać numer telefonu do weryfikacji?

Pozdrawiam
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak LTE

Post autor: habish »

Zmień APN.
Zamiast "internet" wpisz "plus" a następnie wyłącz i włącz telefon.
Dudziu2
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2017, o 22:07

Re: Brak LTE

Post autor: Dudziu2 »

Witam.
Od 9. 09. 2017 mam nową taryfę - Ja+Internet LTE 40Gb.
Od tego czasu nie mam LTE, jedynie H+.
APN poprawny, pobierany z strony plusa.
Po włożeniu innej karty SIM, z Mixa, LTE działa bez problemu.
Karta jest micro, smartfon - Galaxy J7.
Na Galaxy S4 nie działa zupełnie, dopiero po przełączeniu na WCDMA/GSM działa najwyżej H+
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak LTE

Post autor: habish »

APN poprawny czyli jaki?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5457
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

kravcu, APN dla taryf głosowych to plus. Zmień proszę i wykonaj restart sprzętu. Powinno pomóc.

Dudziu2, jaki masz ustawiony APN? Sprawdź Na Plus Online czy masz aktywne usługi LTE na umowie. Z zakładce Usługi/Zarządzaj Usługami powinno być Plus Internet a pod tym Usługa LTE z zieloną kropką jako działającą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dudziu2
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2017, o 22:07

Re: Brak LTE

Post autor: Dudziu2 »

W zakładce usługi znalazłem: "LTE bez limitu danych za 0zł" jest zielona kropka.
Brak natomiast "Plus Internet" nie ma nawet takiej opcji jako wyłączonej.
Nazwa - PLUS
APN - Plus
Proxy - nieustawione
Port - nieustawione
Nazwa użytkownika - nieustawione
Hasło - nieustawione
Serwer - nieustawione
MMSC - nieustawione
Proxy MMS - nieustawione
Port MMS - nieustawione
MCC - 260
MNC - 01
Typ uwierzytelniania - brak
Typ APN - default, supl
Protokół APN - IPv4
Protokół roamingu APN - IPv4
Połączenie - nieokreślony
Typ operatora wirtualnej sieci komórkowej - brak
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak LTE

Post autor: habish »

Masz błędny APN, zamiast "Plus" wpisz tam "internet" a następnie wyłącz i włącz telefon.
Dudziu2
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2017, o 22:07

Re: Brak LTE

Post autor: Dudziu2 »

Niestety nie działa nadal.
Próbowałem różnych wariantów: małe i wielkie litery, wpisywałem Internet w nazwie i w APN. Za każdym razem to samo - H+ na przemian z 3G.
Oczywiście po każdej zmianie restart telefonu.

EDIT:
wtorek, 19 września 2017, 18:04

Dzięki za pomoc.
Nie wiem jaki ma to związek, ale pomogło przełożenie karty SIM do routera u kumpla.
Nie wiem czy miało znaczenie samo przeniesienie numeru czy to, że wyjąłem przy tym zabiegu baterię z telefonu.
Po włożeniu SIM do smartfona LTE na nowo zagościło w moim urządzeniu.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2017, o 18:38 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5457
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

Dudziu2, super że już Ci wszystko działa. Zapewne sprzęt zaliczył pełny restart i to zaktualizowało status.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zab96
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 wrz 2017, o 19:57

Re: Brak LTE

Post autor: zab96 »

Podpinam się do tematu. Robiłem jakiś miesiąc temu duplikat karty SIM, ponieważ zgubiłem telefon. Wcześniej LTE działało bez problemu. Teraz posiadam Lenovo PHAB i wyświetla mi , że jestem w zasięgu 3G. APN mam ustawiony poprawnie, próbowałem już wszystkiego i nic. Często też ginie mi na chwilę zasięg i za chwilę znów wraca. Proszę o pomoc!
ODPOWIEDZ