Teraz jest 17 sty 2018, o 05:49

Zostaw Kontakt





Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak LTE

Post11 wrz 2017, o 09:29

themolka, jaki masz ustawiony APN? Podaj proszę swoja dokładna lokalizacją. Czy połączenia głosowe, MMS i SMS działają. Czy jeśli wymusisz połączenia 3G to internet działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gielo

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 19 wrz 2013, o 16:35
  • Lokalizacja: Polish Villige
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: wszechstronna
  • Model telefonu: Honor7

Re: Brak LTE

Post18 wrz 2017, o 08:54

Witam jak także od jakiegoś czasu mam problem z brakiem LTE. Gdzie bym się nie znajdował, to mam albo 3G albo H+. W plusie mam 3 usługi i tylko na podanej poniżej brak LTE (na tym samym urządzeniu), przełożenie karty do innego urządzenia skutkuje tym samym - brak LTE. Na dwóch innych usługach LTE jest. No ale do rzeczy

Jest to Plus internet (ten bez połączeń telefonicznych - sam internet), z którego korzystam albo na telefonie Honor7, albo też na Tablecie LG. Ustawienia to jak poniżej.

Preferowany tryb sieci: LTE/3G/2G (nie da się ustawić samego LTE)

Nazwa: Plus
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Tryb uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default
Protokuł APN: Ipv4

Resztę opcji mam jako nieustawiono

Karta obsługuje LTE, jest to duplikat, na którym wcześniej LTE działało.

Konfiguracja więc zdaje się być poprawna. Prawdę mówiąc brakuje mi już pomysłów co może być nie tak. Czytałem jednak, że w takich przypadkach często pomaga restart usługi. Jesteście w stanie mi coś takiego wykonać?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak LTE

Post18 wrz 2017, o 09:33

gielo, APN dla taryfy internetowej to: internet. Popraw konfigurację i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gielo

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 19 wrz 2013, o 16:35
  • Lokalizacja: Polish Villige
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: wszechstronna
  • Model telefonu: Honor7

Re: Brak LTE

Post18 wrz 2017, o 10:03

Zmieniłem i faktycznie teraz zadziałało. Wcześniej próbowałem zmieniając na internet i w ogóle internetu nie miałem. Nic ważne że działa, wielkie dzięki za sugestię :)
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak LTE

Post18 wrz 2017, o 11:24

gielo, po to tu jesteśmy :-). Cieszę się że wszystko Ci już działa. Miłego serfowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kravcu

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 13 wrz 2017, o 16:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post18 wrz 2017, o 19:09

Witam,
Ustawienia jak na obrazku, mieszkam jakies 200m od nadajników LTE Play i T-mobile,ok. 10km(licząc po drogach w linii prostej pewnie ok. połowy tego dystansu) od nadajników Plusa, ale będąc w Krakowie też nie mam lte.
APN ustawione jak na zdjęciach.
Taryfa Ja+Moja firma.
Screenshot_2017-09-18-20-05-58-517_com.android.settings.png
Screenshot_2017-09-18-19-57-54-109_com.android.settings.png


Komu mógłbym przesłać numer telefonu do weryfikacji?

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5059
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 283 razy
    Otrzymał podziękowań: 431 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Brak LTE

Post18 wrz 2017, o 19:11

Zmień APN.
Zamiast "internet" wpisz "plus" a następnie wyłącz i włącz telefon.
Offline
Avatar użytkownika

Dudziu2

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 wrz 2017, o 21:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Internet LTE 40GB
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J7

Re: Brak LTE

Post18 wrz 2017, o 21:26

Witam.
Od 9. 09. 2017 mam nową taryfę - Ja+Internet LTE 40Gb.
Od tego czasu nie mam LTE, jedynie H+.
APN poprawny, pobierany z strony plusa.
Po włożeniu innej karty SIM, z Mixa, LTE działa bez problemu.
Karta jest micro, smartfon - Galaxy J7.
Na Galaxy S4 nie działa zupełnie, dopiero po przełączeniu na WCDMA/GSM działa najwyżej H+
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5059
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 283 razy
    Otrzymał podziękowań: 431 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Brak LTE

Post18 wrz 2017, o 21:51

APN poprawny czyli jaki?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak LTE

Post19 wrz 2017, o 09:01

kravcu, APN dla taryf głosowych to plus. Zmień proszę i wykonaj restart sprzętu. Powinno pomóc.

Dudziu2, jaki masz ustawiony APN? Sprawdź Na Plus Online czy masz aktywne usługi LTE na umowie. Z zakładce Usługi/Zarządzaj Usługami powinno być Plus Internet a pod tym Usługa LTE z zieloną kropką jako działającą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Dudziu2

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 wrz 2017, o 21:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Internet LTE 40GB
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J7

Re: Brak LTE

Post19 wrz 2017, o 15:49

W zakładce usługi znalazłem: "LTE bez limitu danych za 0zł" jest zielona kropka.
Brak natomiast "Plus Internet" nie ma nawet takiej opcji jako wyłączonej.
Nazwa - PLUS
APN - Plus
Proxy - nieustawione
Port - nieustawione
Nazwa użytkownika - nieustawione
Hasło - nieustawione
Serwer - nieustawione
MMSC - nieustawione
Proxy MMS - nieustawione
Port MMS - nieustawione
MCC - 260
MNC - 01
Typ uwierzytelniania - brak
Typ APN - default, supl
Protokół APN - IPv4
Protokół roamingu APN - IPv4
Połączenie - nieokreślony
Typ operatora wirtualnej sieci komórkowej - brak
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5059
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 283 razy
    Otrzymał podziękowań: 431 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Brak LTE

Post19 wrz 2017, o 15:54

Masz błędny APN, zamiast "Plus" wpisz tam "internet" a następnie wyłącz i włącz telefon.

Za ten post autor patryk7588 otrzymał podziękowanie od
Ewa_Plus(19 wrz 2017, o 16:18)
Offline
Avatar użytkownika

Dudziu2

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 wrz 2017, o 21:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Internet LTE 40GB
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J7

Re: Brak LTE

Post19 wrz 2017, o 16:27

Niestety nie działa nadal.
Próbowałem różnych wariantów: małe i wielkie litery, wpisywałem Internet w nazwie i w APN. Za każdym razem to samo - H+ na przemian z 3G.
Oczywiście po każdej zmianie restart telefonu.

EDIT:
wtorek, 19 września 2017, 18:04

Dzięki za pomoc.
Nie wiem jaki ma to związek, ale pomogło przełożenie karty SIM do routera u kumpla.
Nie wiem czy miało znaczenie samo przeniesienie numeru czy to, że wyjąłem przy tym zabiegu baterię z telefonu.
Po włożeniu SIM do smartfona LTE na nowo zagościło w moim urządzeniu.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 19 wrz 2017, o 17:38 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak LTE

Post20 wrz 2017, o 09:06

Dudziu2, super że już Ci wszystko działa. Zapewne sprzęt zaliczył pełny restart i to zaktualizowało status.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zab96

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 24 wrz 2017, o 18:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Lenovo PHAB

Re: Brak LTE

Post24 wrz 2017, o 19:08

Podpinam się do tematu. Robiłem jakiś miesiąc temu duplikat karty SIM, ponieważ zgubiłem telefon. Wcześniej LTE działało bez problemu. Teraz posiadam Lenovo PHAB i wyświetla mi , że jestem w zasięgu 3G. APN mam ustawiony poprawnie, próbowałem już wszystkiego i nic. Często też ginie mi na chwilę zasięg i za chwilę znów wraca. Proszę o pomoc!
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Uard i 17 gości