Teraz jest 16 gru 2017, o 00:27

Zostaw Kontakt




Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 951
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 12:37

-kl-, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

-kl-

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 20:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 12:39

Gdańsk, ul. Długi Targ
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 951
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 12:42

-kl-, w tej lokalizacji jest dostępny zasięg LTE w paśmie 1800. Jaki jest model Twojego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

-kl-

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 20:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 12:44

Huawei Nexus 6P
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 951
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 12:53

-kl-, sprawdź proszę zużycie pakietów kodami: *121# oraz *136# i napisz, z jakiej taryfy korzystasz. Czy pakiet internetowy został wykorzystany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

-kl-

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 20:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 13:03

Korzystam z taryfy Nowy Plush, pakiet full no-limit + 10GB (niewykorzystany), internet cały czas mam ale tylko 3G/H+.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 951
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 13:18

-kl-, prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu, którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5007
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 267 razy
    Otrzymał podziękowań: 418 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 13:20

@Daniel_Plus, dlaczego w taryfie głosowej zaleciłeś zmianę APN z plus na internet?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 951
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 14:04

-kl-, ustaw proszę ponownie APN: plus, wyłącz/włącz telefon i sprawdź jeszcze raz, czy telefon łączy się z internetem LTE. Zmianę wprowadź w pozycji "APN", nie w pozycji "Nazwa".

patryk7588, po pierwszym poście sądziłem, że to taryfa internetowa, ale później okazało się, że jednak głosowa ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5007
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 267 razy
    Otrzymał podziękowań: 418 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 14:10

Ok, myślałem że może nastąpiły jakieś zmiany. :-)
Offline
Avatar użytkownika

-kl-

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 20:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 14:22

Dokonałem zmian, uruchomiłem ponownie telefon i niestety bez zmian, tzn. 3G/H+ a przy wymuszeniu "tylko LTE" telefon przełącza się w "tylko połączenia alarmowe", a po kilku chwilach wychodzi z trybu "tylko LTE", odzyskuje możliwość wykonywania połączeń i internet wraca do 3G/H+.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 14:40

-kl-, czy masz możliwość przetestowania karty SIM na innym telefonie z LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

-kl-

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 20:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 14:43

Niestety nie, ale miałem w tym telefonie kilka dni temu kartę z innej sieci i LTE bez problemu chodziło.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 14:57

-kl-, po stronie sieci na obecną chwilę nie ma żadnych ograniczeń, które mogłyby blokować dostęp do LTE na Twoim numerze.
Powodem w tym przypadku może być błąd po stronie telefonu (wysyła błędne informacje do sieci w przypadku próby logowania do LTE), w takiej sytuacji sugeruje jeszcze spróbować wykonać konfiguracje automatyczną, ale jeśli to nie rozwiąże problemu, to obawiam się, że pozostaje tylko przywrócenie ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja pod APN: plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

-kl-

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 20:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post5 kwi 2017, o 19:22

LTE już działa, dziękuję za pomoc. Pomogło usunięcie z systemu innych konfiguracji APN, które mimo, że niewybrane, widocznie powodowały problemy.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości