Teraz jest 23 paź 2017, o 16:27

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 866
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Brak LTE

Post6 kwi 2017, o 09:12

-kl-, dziękujemy za informację ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fermin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 maja 2017, o 00:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 01:45

Witam, jestem użytkownikiem taryfy Nowy Plus Internet na kartę. Każda próba, w tym również ręcznej rejestracji do sieci Plus (LTE) kończy się niepowodzeniem; logowanie w paśmie WCDMA przebiega prawidłowo. Dodam tylko, że przebywam w zasięgu technologii LTE, karta SIM jest dedykowana do jej obsługi (pierwsze 4 cyfry nr seryjnego to 14 14), do tego usługa LTE pozostaje aktywna na koncie, a sprzęt jest poprawnie skonfigurowany. W czym zatem należy upatrywać problemu w dostępie do LTE?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 866
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 09:38

Fermin, z jakiego modelu telefonu/routera/modemu korzystasz? W jakiej lokalizacji (miejscowość, ulica)? Czy w tym miejscu i w tym samym urządzeniu, ale z inną kartą SIM łączyłeś się z siecią LTE? Czy ustawiony APN to: internet?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fermin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 maja 2017, o 00:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 10:10

Witam, tak inna karta Plusa loguje się do sieci LTE w tej samej konfiguracji sprzętowo - lokalizacyjnej. APN jest właściwy. Korzystam m.in. z modemu Huawei E3276 z wymuszonym LTE (Wrocław). Problematyczna karta zwyczajnie nie rejestruje się w tym paśmie, choć jest dedykowana do obsługi LTE.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1671 razy

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 10:16

Fermin, jaki komunikat pojawia się po wprowadzeniu kodu na aktywacje LTE: 101*11*23#? Ewentualnie zdezaktywuj usługę kodem 101*00*23# i aktywuj ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fermin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 maja 2017, o 00:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 10:27

"Usługa LTE w Plusie Internet na Kartę została włączona". Niestety, niczego to nie zmienia w kwestii logowania w ww. paśmie.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1671 razy

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 10:29

Fermin, przeloguj teraz urządzenie odłączając na chwile od komputera. Jeśli problem występuje dalej proszę prześlij numer przypisany do karty SIM przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fermin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 maja 2017, o 00:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 10:47

Próba ręcznego zarejestrowania w sieci Plus (LTE) każdorazowo kończy się niepowodzeniem (screen w załączeniu). Nr telefonu przesłany w formularzu.
Załączniki
Screen.png
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1671 razy

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 10:50

Fermin, nie próbuj poprzez ręczna rejestracje, tylko w ustawieniach wybierz tryb tylko LTE i sprawdź ponownie (przerwij połączenie i nawiąż ponownie przy trybie tylko LTE).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fermin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 maja 2017, o 00:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 11:10

Z trybu ręcznego skorzystałem jedynie na potrzeby diagnozowania problemu. Zawsze mam "tylko LTE" (typ sieci) w trybie automatycznego wyszukiwania i rejestrowania do sieci. Efekt jest ten sam, co przy ręcznym wymuszeniu rejestracji w konkretnej sieci/paśmie, z tą tylko różnicą, że nie jest generowany komunikat błędu o niepowodzeniu rejestracji. Ręczne logowanie w WCDMA przebiega prawidłowo.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1671 razy

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 11:24

Fermin, sprawę przekazałem do dalszej analizy, dam znać jak już otrzymamy odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fermin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 maja 2017, o 00:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post4 maja 2017, o 11:26

Dziękuję!
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1671 razy

Re: Brak LTE

Post5 maja 2017, o 10:32

Fermin, sprawdź teraz, nie powinno być już problemu ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fermin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 maja 2017, o 00:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post5 maja 2017, o 11:02

Niestety, problem wciąż pozostaje nierozwiązany – nadal brak jest LTE. Karta zachowuje się tak, jakby nie posiadała uprawnień do rejestracji w tym konkretnym paśmie. Nie wiem już, co o tym sądzić?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1671 razy

Re: Brak LTE

Post5 maja 2017, o 11:11

Fermin, sprawdź teraz ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P9 Lite 2017

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Michał_Plus, Spacedust i 37 gości


Etui Huawei P10 Lite