Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
badex
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 12:03

Znikło LTE wyświetla się E

Post autor: badex »

Witam,nie mam zasięgu LTE. Wcześniej miałem .....Posiadam telefon ZTE Blade A452.Robiłem konfiguracje automatyczną i nic to nie daje.Zamiast LTE wyświetla się tylko zasięg E.Proszę o pomoc :-)
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2018, o 16:36 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesione do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

badex, w pierwszej kolejności sprawdź ustawiony APN. Dla taryf głosowych powinien być wpisany plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pawel-11
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 paź 2016, o 21:10

Re: Brak LTE

Post autor: Pawel-11 »

Nie działa mi LTE w Markach BTS BT10498 zarówno na telefonie Honor 7 lite jak i modemie E5186 dwa niezależne numery.

Proszę o informację, co jest nie tak i kiedy mogę oczekiwać naprawy.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

Pawel-11, stacja była modernizowana o LTE900. BYć może wystąpiły chwilowe trudności w dostępie do sieci. Czy problem nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hunter212
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 17 cze 2018, o 01:02

Re: Brak LTE

Post autor: hunter212 »

Witam,
przy próbie połączenia się z siecią LTE wyskakuje komunikat "Brak usługi", zasięg jest na pewno bo przy wyszukiwaniu ręcznym wyświetla się LTE.

Mój router: ZTEMF920T

Wpisanie APN : plus, nic nie pomaga.

Proszę o pomoc
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Brak LTE

Post autor: zbych_in_flames »

hunter212 pisze:Wpisanie APN : plus, nic nie pomaga.
Dla taryf data powinien być wpisany APN: internet
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

hunter212, ustaw APN na internet tak jak napisał zbych_in_flames i zrestartuj urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hunter212
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 17 cze 2018, o 01:02

Re: Brak LTE

Post autor: hunter212 »

Michał_Plus pisze:hunter212, ustaw APN na internet tak jak napisał zbych_in_flames i zrestartuj urządzenie.
Niestety nadal nie mogę połączyć się z LTE, załączam screen z ustawieniami:

https://i.imgur.com/jyc3o3F.jpg

na tą chwilę działa tylko HSDPA
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

hunter212, rozumiem, że urządzenie nie łączy się z LTE zarówno z "plus", jak i "internet"? Czy w ostatnich kilku miesiącach korzystałeś z LTE na tej samej karcie SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hunter212
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 17 cze 2018, o 01:02

Re: Brak LTE

Post autor: hunter212 »

Tak dokładnie ani z "plus", jak i "internet. Ostatnio z tej karty sim z LTE korzystałem w kwietniu, wszystko było OK. Przed wczoraj doładowałem tą kartę, bo miałem zablokowane połączenia wychodzące i aktualnie działa tylko połączenie przez 3G, LTE nie działa. Przy próbie połączenia z siecią LTE "ręcznie" (wyszukiwanie manualne) LTE jest dostępne , ale przy próbie połączenia wyskakuje komunikat niepowodzenie. Tutaj screen że jestem w zasięgu LTE:

https://i.imgur.com/R9xzREK.jpg
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

hunter212, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hunter212
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 17 cze 2018, o 01:02

Re: Brak LTE

Post autor: hunter212 »

Router okazał się uszkodzony, po włożeniu innych kart sim z LTE też nie chce się łączyć. Dziękuję za cenne wskazówki.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

hunter212, dziękuję za informację ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cwojo
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 lip 2018, o 19:44

Re: Brak LTE

Post autor: cwojo »

Witam,
Nie działa mi LTE od 18 czerwca. 18 czerwca dostałem komuniakat ze "Szybkosc transmisji została obniżona. Aby przywrocić szybki transfer, odpowiedz jakiej wielkosc pakiet EXTRA wybierasz". Wybrałem EXTRA 3GB. Dostałem SMSa zwrotnego: "Zwiekszono szybkosc transmisji". Ale szybkosc nie wzrosła. Telefon chodzi po +H czasami pokazuje ze jest 3G ale jak odpalam przegladarke wskakuje na +H. Poczekałem do 1 lipca, moze coś sie zmieni? NIe zminiło sie. Przesłalem sobie przez strone Plusa wiadomosc konfiguracyjna na telefon. Zainstalowałem. Nic nie pomogło. O co chodzi? A jeszcze jedno. Jak wkładam karte SIM do telefonu mojej żony jest to samo. Brak LTE, transmijs po +H. Żona nie ma problemu ze swoja karta SIM. Prosze o pomoc.

Dodam tylko, że to jest niezałeżne od lokalizacji. Mieszkam w Nowym Targu. Pracuję w Krakowie. Byłem we Wrocławiu. Wszędzie to samo.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

cwojo, sprawdź proszę zużycie pakietu internetowego (zarówno tego podstawowego, jak i dodatkowego, jeśli nadal jest aktywny). Jaki APN jest ustawiony w telefonie: internet, czy plus? Czy okres rozliczeniowy na numerze to 1 dzień miesiąca? Możesz to sprawdzić np. na fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ