Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Damian G, po zmianie APN'u najczęściej należy wyłączyć i włączyć telefon ponownie by telefon zaczął korzystać z nowych ustawień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Damian G, ale z Twojego zrzutu ekranu widać, że jesteś już zalogowany do LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Tak, pokazał
Lte :) ale sieci brak :)
Lte :) ale sieci brak :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
To znaczy, nie działa internet? Czy masz na myśli tylko komunikat?Damian G pisze:Lte :) ale sieci brak :
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Nie działa wogole , dopiero po przełączeniu ręcznym na 3G dziala
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Damian G, proszę wrzuć na forum zrzut ekranu ze swojej konfiguracji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Damian G, obecnie konfiguracja jest już prawidłowa, ale mimo to proszę, skorzystaj z funkcji zerowania ustawień i po ponownej konfiguracji wyłącz/włącz telefon.
Jeśli problem będzie występował dalej, proszę, prześlij przez ten formularz swoją obecną lokalizację.
Jeśli problem będzie występował dalej, proszę, prześlij przez ten formularz swoją obecną lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Chyba formularz nie będzie potrzebny , właśnie lte ruszyło
Po Miesiącu przerwy :) dziękuje za pomoc !
Po Miesiącu przerwy :) dziękuje za pomoc !
Re: Brak LTE
Brak LTE, wysłałem formularz rano. Usługa uruchomiona, pakiet internetowy jest ważny. APN ustawiony na plus, wpisywany ręcznie, restartowane, Przełozona karta z routera do telefonu smasung galaxy III neo. Sprawdzane w mieście, pod nadajnikiem. Jakieś jeszcze pomysły ?
Acha w trybach pracy sieci nie mam opcji LTE/WCDMA/GSM a jedynie ostatnie dwie opcje.
Acha w trybach pracy sieci nie mam opcji LTE/WCDMA/GSM a jedynie ostatnie dwie opcje.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
lemur6666, odpowiedź wysłałem na Twojego maila.
Ten model nie obsługuje LTE.lemur6666 pisze:smasung galaxy III neo
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam,
też mam problem z działaniem LTE w ofercie "na kartę", jestem w zasięgu LTE, telefon obsługuje LTE, mam aktywny pakiet i uruchomioną usługę LTE oraz środki na koncie, moje ustawienia APN:
Nazwa: PLUS
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelnienia: PAP
Typ APN: default,supl
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Proszę o pomoc.
też mam problem z działaniem LTE w ofercie "na kartę", jestem w zasięgu LTE, telefon obsługuje LTE, mam aktywny pakiet i uruchomioną usługę LTE oraz środki na koncie, moje ustawienia APN:
Nazwa: PLUS
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelnienia: PAP
Typ APN: default,supl
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Proszę o pomoc.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
-kl-, przestaw proszę APN na internet oraz usuń lub ustaw na brak "Typ uwierzytelnienia: PAP". Czy telefon połączył się z LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wprowadziłem zmiany, uruchomiłem ponownie telefon, po uruchomieniu było 3G/H+, później przez moment pojawiło się LTE, ale zaraz wskoczyło brak zasięgu i później już tylko 3G/H+. Przy próbie wymuszenia tylko LTE telefon po chwili traci zasięg.