Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
themolka, jaki masz ustawiony APN? Podaj proszę swoja dokładna lokalizacją. Czy połączenia głosowe, MMS i SMS działają. Czy jeśli wymusisz połączenia 3G to internet działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam jak także od jakiegoś czasu mam problem z brakiem LTE. Gdzie bym się nie znajdował, to mam albo 3G albo H+. W plusie mam 3 usługi i tylko na podanej poniżej brak LTE (na tym samym urządzeniu), przełożenie karty do innego urządzenia skutkuje tym samym - brak LTE. Na dwóch innych usługach LTE jest. No ale do rzeczy
Jest to Plus internet (ten bez połączeń telefonicznych - sam internet), z którego korzystam albo na telefonie Honor7, albo też na Tablecie LG. Ustawienia to jak poniżej.
Preferowany tryb sieci: LTE/3G/2G (nie da się ustawić samego LTE)
Nazwa: Plus
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Tryb uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default
Protokuł APN: Ipv4
Resztę opcji mam jako nieustawiono
Karta obsługuje LTE, jest to duplikat, na którym wcześniej LTE działało.
Konfiguracja więc zdaje się być poprawna. Prawdę mówiąc brakuje mi już pomysłów co może być nie tak. Czytałem jednak, że w takich przypadkach często pomaga restart usługi. Jesteście w stanie mi coś takiego wykonać?
Jest to Plus internet (ten bez połączeń telefonicznych - sam internet), z którego korzystam albo na telefonie Honor7, albo też na Tablecie LG. Ustawienia to jak poniżej.
Preferowany tryb sieci: LTE/3G/2G (nie da się ustawić samego LTE)
Nazwa: Plus
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Tryb uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default
Protokuł APN: Ipv4
Resztę opcji mam jako nieustawiono
Karta obsługuje LTE, jest to duplikat, na którym wcześniej LTE działało.
Konfiguracja więc zdaje się być poprawna. Prawdę mówiąc brakuje mi już pomysłów co może być nie tak. Czytałem jednak, że w takich przypadkach często pomaga restart usługi. Jesteście w stanie mi coś takiego wykonać?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
gielo, APN dla taryfy internetowej to: internet. Popraw konfigurację i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Zmieniłem i faktycznie teraz zadziałało. Wcześniej próbowałem zmieniając na internet i w ogóle internetu nie miałem. Nic ważne że działa, wielkie dzięki za sugestię :)
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
gielo, po to tu jesteśmy . Cieszę się że wszystko Ci już działa. Miłego serfowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam,
Ustawienia jak na obrazku, mieszkam jakies 200m od nadajników LTE Play i T-mobile,ok. 10km(licząc po drogach w linii prostej pewnie ok. połowy tego dystansu) od nadajników Plusa, ale będąc w Krakowie też nie mam lte.
APN ustawione jak na zdjęciach.
Taryfa Ja+Moja firma. Komu mógłbym przesłać numer telefonu do weryfikacji?
Pozdrawiam
Ustawienia jak na obrazku, mieszkam jakies 200m od nadajników LTE Play i T-mobile,ok. 10km(licząc po drogach w linii prostej pewnie ok. połowy tego dystansu) od nadajników Plusa, ale będąc w Krakowie też nie mam lte.
APN ustawione jak na zdjęciach.
Taryfa Ja+Moja firma. Komu mógłbym przesłać numer telefonu do weryfikacji?
Pozdrawiam
Re: Brak LTE
Zmień APN.
Zamiast "internet" wpisz "plus" a następnie wyłącz i włącz telefon.
Zamiast "internet" wpisz "plus" a następnie wyłącz i włącz telefon.
Re: Brak LTE
Witam.
Od 9. 09. 2017 mam nową taryfę - Ja+Internet LTE 40Gb.
Od tego czasu nie mam LTE, jedynie H+.
APN poprawny, pobierany z strony plusa.
Po włożeniu innej karty SIM, z Mixa, LTE działa bez problemu.
Karta jest micro, smartfon - Galaxy J7.
Na Galaxy S4 nie działa zupełnie, dopiero po przełączeniu na WCDMA/GSM działa najwyżej H+
Od 9. 09. 2017 mam nową taryfę - Ja+Internet LTE 40Gb.
Od tego czasu nie mam LTE, jedynie H+.
APN poprawny, pobierany z strony plusa.
Po włożeniu innej karty SIM, z Mixa, LTE działa bez problemu.
Karta jest micro, smartfon - Galaxy J7.
Na Galaxy S4 nie działa zupełnie, dopiero po przełączeniu na WCDMA/GSM działa najwyżej H+
Re: Brak LTE
APN poprawny czyli jaki?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
kravcu, APN dla taryf głosowych to plus. Zmień proszę i wykonaj restart sprzętu. Powinno pomóc.
Dudziu2, jaki masz ustawiony APN? Sprawdź Na Plus Online czy masz aktywne usługi LTE na umowie. Z zakładce Usługi/Zarządzaj Usługami powinno być Plus Internet a pod tym Usługa LTE z zieloną kropką jako działającą.
Dudziu2, jaki masz ustawiony APN? Sprawdź Na Plus Online czy masz aktywne usługi LTE na umowie. Z zakładce Usługi/Zarządzaj Usługami powinno być Plus Internet a pod tym Usługa LTE z zieloną kropką jako działającą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
W zakładce usługi znalazłem: "LTE bez limitu danych za 0zł" jest zielona kropka.
Brak natomiast "Plus Internet" nie ma nawet takiej opcji jako wyłączonej.
Nazwa - PLUS
APN - Plus
Proxy - nieustawione
Port - nieustawione
Nazwa użytkownika - nieustawione
Hasło - nieustawione
Serwer - nieustawione
MMSC - nieustawione
Proxy MMS - nieustawione
Port MMS - nieustawione
MCC - 260
MNC - 01
Typ uwierzytelniania - brak
Typ APN - default, supl
Protokół APN - IPv4
Protokół roamingu APN - IPv4
Połączenie - nieokreślony
Typ operatora wirtualnej sieci komórkowej - brak
Brak natomiast "Plus Internet" nie ma nawet takiej opcji jako wyłączonej.
Nazwa - PLUS
APN - Plus
Proxy - nieustawione
Port - nieustawione
Nazwa użytkownika - nieustawione
Hasło - nieustawione
Serwer - nieustawione
MMSC - nieustawione
Proxy MMS - nieustawione
Port MMS - nieustawione
MCC - 260
MNC - 01
Typ uwierzytelniania - brak
Typ APN - default, supl
Protokół APN - IPv4
Protokół roamingu APN - IPv4
Połączenie - nieokreślony
Typ operatora wirtualnej sieci komórkowej - brak
Re: Brak LTE
Masz błędny APN, zamiast "Plus" wpisz tam "internet" a następnie wyłącz i włącz telefon.
Re: Brak LTE
Niestety nie działa nadal.
Próbowałem różnych wariantów: małe i wielkie litery, wpisywałem Internet w nazwie i w APN. Za każdym razem to samo - H+ na przemian z 3G.
Oczywiście po każdej zmianie restart telefonu.
EDIT:
wtorek, 19 września 2017, 18:04
Dzięki za pomoc.
Nie wiem jaki ma to związek, ale pomogło przełożenie karty SIM do routera u kumpla.
Nie wiem czy miało znaczenie samo przeniesienie numeru czy to, że wyjąłem przy tym zabiegu baterię z telefonu.
Po włożeniu SIM do smartfona LTE na nowo zagościło w moim urządzeniu.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Próbowałem różnych wariantów: małe i wielkie litery, wpisywałem Internet w nazwie i w APN. Za każdym razem to samo - H+ na przemian z 3G.
Oczywiście po każdej zmianie restart telefonu.
EDIT:
wtorek, 19 września 2017, 18:04
Dzięki za pomoc.
Nie wiem jaki ma to związek, ale pomogło przełożenie karty SIM do routera u kumpla.
Nie wiem czy miało znaczenie samo przeniesienie numeru czy to, że wyjąłem przy tym zabiegu baterię z telefonu.
Po włożeniu SIM do smartfona LTE na nowo zagościło w moim urządzeniu.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2017, o 18:38 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Dudziu2, super że już Ci wszystko działa. Zapewne sprzęt zaliczył pełny restart i to zaktualizowało status.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Podpinam się do tematu. Robiłem jakiś miesiąc temu duplikat karty SIM, ponieważ zgubiłem telefon. Wcześniej LTE działało bez problemu. Teraz posiadam Lenovo PHAB i wyświetla mi , że jestem w zasięgu 3G. APN mam ustawiony poprawnie, próbowałem już wszystkiego i nic. Często też ginie mi na chwilę zasięg i za chwilę znów wraca. Proszę o pomoc!