Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 wrz 2016, o 13:44
Re: Brak LTE
Tak
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
kris5654, a czy możesz wrzucić zrzut ekranu z Twojej konfiguracji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
kris5654, na zakładce widocznej na Twoim pierwszym rzucie ekranu wybierz przycisk "Ustaw jako domyślny", następnie wyłącz i włącz router ponownie. Czy na zakładce "Strona Głowna" masz przycisk połącz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Przycisk polacz jest nieaktywny
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
kris5654, przekazałem w Twojej sprawie zapytanie do naszego działu technicznego. Dam znać, gdy uzyskam już jakieś informacje.
EDIT: kris5654, możesz wysłać mi tym formularzem numery telefonów przypisane do obu kart SIM?
EDIT: kris5654, możesz wysłać mi tym formularzem numery telefonów przypisane do obu kart SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
ok dziekuje, w razie podania imei badz nr tel prosze o kontakt
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
kris5654, dziękuję - numery dotarły. Sprawdź proszę skrzynkę mailową - wysłałem Ci wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak LTE, 3G działa
Witam, mam problem z internetem LTE. Posiadam internet na umowę z ruterem mobilnym oraz znajduję się w zasięgu LTE, jednak karta nie chce się zarejestrować. Z HSPA nie ma problemu, jest pełny zasięg.
Czekam na Waszą pomoc.
Czekam na Waszą pomoc.
Ostatnio zmieniony 4 paź 2016, o 17:25 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do oficjalnego działu.
Powód: przeniesienie postu do oficjalnego działu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
adamosa15, proszę prześlij numer usługi Plus Internet przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam, posiadam internet w plusie od trzech lat, dotychczas używałam routera ZTE gdzie nie było funkcji LTE. Pół roku temu przedłużałam umowę z internetem (2g/3G z limitem 120GB albo LTE bez limitu danych), nie zostałam poinformowana że mogę otrzymać router LTE, po miesiącu w salonie plusa Panie powiedziały mi że już za późno i mogę w niego zainwestować we własnym zakresie albo czekać do końca umowy. Wczoraj kupiłam router Alcatel Link Zone 4G/LTE, przełożyłam kartę ze starego routera i łapało zasięg tylko 3G, myślałam że posiadam starą kartę nie odbierającą LTE więc dziś byłam po nową kartę z zasięgiem LTE, lecz problem powrócił. W ustawieniach routera zmieniając na stałe 2G/3G niw ma problemu lecz zmieniając na 4G wyskakuje mi błąd sieci, a wybierając ręcznie operatora wyskakuje 'rejestracja' a po chwili błąd. Dodam jeszcze że w telefonie bez problemu odbiera mi LTE, więc przełożyłam kartę z routera do telefonu- odbiera tylko 3G, a przekładając kartę z telefonu również na routerze odbiera mi tylko 3G.W czym może być problem? Proszę o pomoc.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
dbyek, sprawdź proszę, czy ustawiony APN to: internet i sprawdź jeszcze raz połączenie. Jeśli nic się nie zmieni to prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam.
Mnie również wczoraj dopadł problem braku internetu LTE w telefonie.
We wtorek wszystko działało idealnie do godziny 22.00. Na następny dzień około 7.00 nie mogłem już się połączyć z LTE. Przez ten czas telefon leżał cały czas obok łóżka.
Myślałem, że może to problem sieci jednak po powrocie z pracy sygnał nie wrócił. Ściągnąłem ustawienia APN z internetu przez telefon, później kodem sms, następnie poprzez ręczną konfigurację - żadna z metod nie zadziałała. Przywróciłem w telefonie ustawienia fabryczne - to również nie pomogło. Wieczorem dzwoniłem do BOK z prośbą o pomoc, konsultantka powiedziała, że zresetowała mi usługę i po ponownym uruchomieniu telefonu powinno wszystko działać. Niestety nie stało się tak, i dzisiaj nadal nie mam LTE.
Telefon - Sony Xperia XA
Ustawienia:
preferowany typ sieci - LTE(preferowana)/WCDMA/GSM
APN:
Nazwa - Plus
APN - plus
od proxy aż do Port MMS - nie ustawiono
MCC - 260
MNC - 01
Uwierzytelnienie - brak (próbowałem również z PAP)
Typ APN - default,supl,ia
Gdy wybieram wyszukiwanie usługodawcy znajduje mi:
Plus LTE
Plus 3G
Plus 2G.
Domyślnie ustawione jest w 3G jednak gdy wybieram LTE otrzymuję komunikat : Nie można nawiązać połączenia z tą siecią. Spróbuj ponownie później.
Proszę o pomoc gdyż internet w telefonie jest dla mnie niezbędny.
Mnie również wczoraj dopadł problem braku internetu LTE w telefonie.
We wtorek wszystko działało idealnie do godziny 22.00. Na następny dzień około 7.00 nie mogłem już się połączyć z LTE. Przez ten czas telefon leżał cały czas obok łóżka.
Myślałem, że może to problem sieci jednak po powrocie z pracy sygnał nie wrócił. Ściągnąłem ustawienia APN z internetu przez telefon, później kodem sms, następnie poprzez ręczną konfigurację - żadna z metod nie zadziałała. Przywróciłem w telefonie ustawienia fabryczne - to również nie pomogło. Wieczorem dzwoniłem do BOK z prośbą o pomoc, konsultantka powiedziała, że zresetowała mi usługę i po ponownym uruchomieniu telefonu powinno wszystko działać. Niestety nie stało się tak, i dzisiaj nadal nie mam LTE.
Telefon - Sony Xperia XA
Ustawienia:
preferowany typ sieci - LTE(preferowana)/WCDMA/GSM
APN:
Nazwa - Plus
APN - plus
od proxy aż do Port MMS - nie ustawiono
MCC - 260
MNC - 01
Uwierzytelnienie - brak (próbowałem również z PAP)
Typ APN - default,supl,ia
Gdy wybieram wyszukiwanie usługodawcy znajduje mi:
Plus LTE
Plus 3G
Plus 2G.
Domyślnie ustawione jest w 3G jednak gdy wybieram LTE otrzymuję komunikat : Nie można nawiązać połączenia z tą siecią. Spróbuj ponownie później.
Proszę o pomoc gdyż internet w telefonie jest dla mnie niezbędny.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
SquiZZlo, a czy wykorzystałeś już w tym cyklu rozliczeniowym pakiet internetowy? W takiej sytuacji wprowadzany jest lejek dla technologi 2G i 3G, a dostęp do LTE jest blokowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Nie wydaje mi się, abym wykorzystał cały pakiet, gdyż mam go około 14 GB a telefon przed resetem ustawień fabrycznych pokazywał zużycie około 250 MB.. Chyba zbyt duża rozbieżność?
Swoją drogą nawet przy zaznaczeniu Plus 3G telefon i tak nie łączy się w ogóle z internetem - pomimo włączenia "transmisji danych w sieci kom." oraz "lte" w telefonie oczywiście.
Nie wydaje mi się, abym wykorzystał cały pakiet, gdyż mam go około 14 GB a telefon przed resetem ustawień fabrycznych pokazywał zużycie około 250 MB.. Chyba zbyt duża rozbieżność?
Swoją drogą nawet przy zaznaczeniu Plus 3G telefon i tak nie łączy się w ogóle z internetem - pomimo włączenia "transmisji danych w sieci kom." oraz "lte" w telefonie oczywiście.