Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

SquiZZlo, dla pewności proszę zweryfikuj stan swojego pakietu w aplikacji Plus online. Czy wiesz może, z jakiej taryfy korzystasz na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SquiZZlo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2016, o 10:55

Re: Brak LTE

Post autor: SquiZZlo »

W sprawie taryfy:

Spisane z ostatniej faktury:

Ja+ 59,99 z rab za e-fakturę
Nielimitowany internet LTE

Na stronie plus online widnieją dwa wpisy:

Pakiet 500MB dla telefonu 723******: pozostało jeszcze 500 MB;
LTE bez limitu danych dla telefonu 723******: Bez limitu

Miesiąc temu podpisywałem aneks do umowy, na starej miałem 500MB miesięcznie, teraz po przedłużeniu umowy mam 14GB przez pierwsze 24 miesiące, jeżeli dobrze pamiętam (umowa została w domu)...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

SquiZZlo pisze:Swoją drogą nawet przy zaznaczeniu Plus 3G telefon i tak nie łączy się w ogóle z internetem - pomimo włączenia "transmisji danych w sieci kom." oraz "lte" w telefonie oczywiście.
SquiZZlo pisze:Typ APN - default,supl,ia
Wykasuj tutaj "ia" i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SquiZZlo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2016, o 10:55

Re: Brak LTE

Post autor: SquiZZlo »

Wykasowałem ",ia" i sprawdziłem raz z uwierzytelnianiem PAP i drugi raz bez uwierzytelniania, za każdym razem restart telefonu, niestety nadal się nie łączy...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

SquiZZlo, proszę prześlij numer numer telefon przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SquiZZlo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2016, o 10:55

Re: Brak LTE

Post autor: SquiZZlo »

Wysłane.

Serdecznie dziękuję za chęć pomocy... Już sam nie wiem co robić...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

SquiZZlo, wszystko wskazuje na brak aktywnej transmisji danych na numerze. W celu aktywacji proszę, wyślij SMS o treści: dodaj Pluskod5(twój kod 5 cyfrowy) GPRS np.: dodaj 12345 GPRS na bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SquiZZlo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2016, o 10:55

Re: Brak LTE

Post autor: SquiZZlo »

Dostałem sms zwrotny o treści :

"Nie można dodac Pakietu/Uslugi gprs dla numeru 723******.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

SquiZZlo, zgłoś w takim wypadku przez ten formularz dodanie usługi, w treści proszę podaj również swój Plus kod 5.
Na swojego maila otrzymasz numer zgłoszenia, proszę podaj go w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SquiZZlo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2016, o 10:55

Re: Brak LTE

Post autor: SquiZZlo »

Wysłane, pluskod5 również.

Zgłoszenie dodania usługi. [Zagadnienie:161208-000998]
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

SquiZZlo, przeloguj telefon i sprawdź, czy problem występuje dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SquiZZlo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2016, o 10:55

Re: Brak LTE

Post autor: SquiZZlo »

Problem został rozwiązany!

Po restarcie telefonu nareszcie zobaczyłem literki LTE nad wskaźnikiem zasięgu.

Dziękuję serdecznie za pomoc, cierpliwość i poświęcony czas!
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

SquiZZlo, super, ciesze się, że mogłem pomóc :-D.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hubercik000
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2016, o 02:16

Re: Brak LTE

Post autor: hubercik000 »

Cześć, mam abonament w Plusie, dokładniej to powinien być ten "JA+ do wszystkich bez końca III - Tylko SIM" i też u mnie w telefonie nie ma LTE, mimo telefonu i karty obsługującej 4G i poprawnej konfiguracji APN. Czy mam też gdzieś wysłać swój numer w celu "naprawy"? Bo z tego co widzę, to skutecznie tutaj to szybko przebiegało :D
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Brak LTE

Post autor: Przemek_Plus »

hubercik000, jeżeli na pewno APN jest prawidłowo ustawiony (a więc "Plus") i znajdujesz się w zasięgu LTE, a mimo to nie możesz "złapać" tej sieci w swoim telefonie to tak - podeślij mi tym formularzem numer telefonu, a postaram się zweryfikować poprawne działanie usługi na karcie SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ