Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
SquiZZlo, dla pewności proszę zweryfikuj stan swojego pakietu w aplikacji Plus online. Czy wiesz może, z jakiej taryfy korzystasz na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
W sprawie taryfy:
Spisane z ostatniej faktury:
Ja+ 59,99 z rab za e-fakturę
Nielimitowany internet LTE
Na stronie plus online widnieją dwa wpisy:
Pakiet 500MB dla telefonu 723******: pozostało jeszcze 500 MB;
LTE bez limitu danych dla telefonu 723******: Bez limitu
Miesiąc temu podpisywałem aneks do umowy, na starej miałem 500MB miesięcznie, teraz po przedłużeniu umowy mam 14GB przez pierwsze 24 miesiące, jeżeli dobrze pamiętam (umowa została w domu)...
Spisane z ostatniej faktury:
Ja+ 59,99 z rab za e-fakturę
Nielimitowany internet LTE
Na stronie plus online widnieją dwa wpisy:
Pakiet 500MB dla telefonu 723******: pozostało jeszcze 500 MB;
LTE bez limitu danych dla telefonu 723******: Bez limitu
Miesiąc temu podpisywałem aneks do umowy, na starej miałem 500MB miesięcznie, teraz po przedłużeniu umowy mam 14GB przez pierwsze 24 miesiące, jeżeli dobrze pamiętam (umowa została w domu)...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
SquiZZlo pisze:Swoją drogą nawet przy zaznaczeniu Plus 3G telefon i tak nie łączy się w ogóle z internetem - pomimo włączenia "transmisji danych w sieci kom." oraz "lte" w telefonie oczywiście.
Wykasuj tutaj "ia" i sprawdź ponownie.SquiZZlo pisze:Typ APN - default,supl,ia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wykasowałem ",ia" i sprawdziłem raz z uwierzytelnianiem PAP i drugi raz bez uwierzytelniania, za każdym razem restart telefonu, niestety nadal się nie łączy...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
SquiZZlo, proszę prześlij numer numer telefon przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wysłane.
Serdecznie dziękuję za chęć pomocy... Już sam nie wiem co robić...
Serdecznie dziękuję za chęć pomocy... Już sam nie wiem co robić...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
SquiZZlo, wszystko wskazuje na brak aktywnej transmisji danych na numerze. W celu aktywacji proszę, wyślij SMS o treści: dodaj Pluskod5(twój kod 5 cyfrowy) GPRS np.: dodaj 12345 GPRS na bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dostałem sms zwrotny o treści :
"Nie można dodac Pakietu/Uslugi gprs dla numeru 723******.
"Nie można dodac Pakietu/Uslugi gprs dla numeru 723******.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
SquiZZlo, zgłoś w takim wypadku przez ten formularz dodanie usługi, w treści proszę podaj również swój Plus kod 5.
Na swojego maila otrzymasz numer zgłoszenia, proszę podaj go w tym wątku.
Na swojego maila otrzymasz numer zgłoszenia, proszę podaj go w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wysłane, pluskod5 również.
Zgłoszenie dodania usługi. [Zagadnienie:161208-000998]
Zgłoszenie dodania usługi. [Zagadnienie:161208-000998]
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
SquiZZlo, przeloguj telefon i sprawdź, czy problem występuje dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Problem został rozwiązany!
Po restarcie telefonu nareszcie zobaczyłem literki LTE nad wskaźnikiem zasięgu.
Dziękuję serdecznie za pomoc, cierpliwość i poświęcony czas!
Po restarcie telefonu nareszcie zobaczyłem literki LTE nad wskaźnikiem zasięgu.
Dziękuję serdecznie za pomoc, cierpliwość i poświęcony czas!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
SquiZZlo, super, ciesze się, że mogłem pomóc .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 gru 2016, o 02:16
Re: Brak LTE
Cześć, mam abonament w Plusie, dokładniej to powinien być ten "JA+ do wszystkich bez końca III - Tylko SIM" i też u mnie w telefonie nie ma LTE, mimo telefonu i karty obsługującej 4G i poprawnej konfiguracji APN. Czy mam też gdzieś wysłać swój numer w celu "naprawy"? Bo z tego co widzę, to skutecznie tutaj to szybko przebiegało :D
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
hubercik000, jeżeli na pewno APN jest prawidłowo ustawiony (a więc "Plus") i znajdujesz się w zasięgu LTE, a mimo to nie możesz "złapać" tej sieci w swoim telefonie to tak - podeślij mi tym formularzem numer telefonu, a postaram się zweryfikować poprawne działanie usługi na karcie SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ