Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Jankes, proszę prześlij numer telefonu przypisany do karty SIM przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam.
Mam dokładnie taki sam problem jak twórca tego tematu.
Mam taryfę JA+ 59,99 i posiadam telefon Microsoft Lumia 950 XL DS (oczywiście obsługuje LTE).
W aplikacji Plus Online pokazane jest, że "Usługa LTE" jest aktywna. Wysyłałem SMS o treści AKT LTE na numer 2601 i dostałem odpowiedź: "Ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy".
Punkt dostępu do Internetu ustawiłem według zaleceń. Szybkość połączenia mam ustawioną na LTE.
Kartę SIM mam z 1. slocie (tylko on obsługuje LTE). Była ona wymieniana kilka tygodni temu z uwagi na kupno tego telefonu.
Oczywiście jestem w zasięgu LTE w Plusie (sprawdzałem na mapie).
Mam dokładnie taki sam problem jak twórca tego tematu.
Mam taryfę JA+ 59,99 i posiadam telefon Microsoft Lumia 950 XL DS (oczywiście obsługuje LTE).
W aplikacji Plus Online pokazane jest, że "Usługa LTE" jest aktywna. Wysyłałem SMS o treści AKT LTE na numer 2601 i dostałem odpowiedź: "Ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy".
Punkt dostępu do Internetu ustawiłem według zaleceń. Szybkość połączenia mam ustawioną na LTE.
Kartę SIM mam z 1. slocie (tylko on obsługuje LTE). Była ona wymieniana kilka tygodni temu z uwagi na kupno tego telefonu.
Oczywiście jestem w zasięgu LTE w Plusie (sprawdzałem na mapie).
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Czyli jak APN jest obecnie masz ustawiony?Zygfryt90 pisze:Punkt dostępu do Internetu ustawiłem według zaleceń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP
Próbowałem też z APN "internet", ale nadal było tylko 3G.
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP
Próbowałem też z APN "internet", ale nadal było tylko 3G.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Zygfryt90, proszę prześlij numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Mam ten sam problem.
Inna karta(plus) przełożona do telefonu wyświetl 4g,moja natomiast H+.
Ustawienia APN prawidłowe.
Gdy przekładam swoja kartę do innego aparatu na którym wcześniej działało Lte w sieci plus, mam tylko połączenie 3g.
Jak żyć?
Inna karta(plus) przełożona do telefonu wyświetl 4g,moja natomiast H+.
Ustawienia APN prawidłowe.
Gdy przekładam swoja kartę do innego aparatu na którym wcześniej działało Lte w sieci plus, mam tylko połączenie 3g.
Jak żyć?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
jlew, piszesz o usłudze na kartę, czy na abonament?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
jlew, prześlij proszę swój numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dziękuję działa.
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
jlew, cieszę się, że udało się rozwiązać problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Ruben, jeśli chodzi o obecne taryfy to dostęp do LTE jest bezpłatny i jest aktywowany automatycznie.
W przypadku starszych taryf należy spełnić wymagania wymienione na tej stronie: http://www.plus.pl/uslugi/bezplatny-dos ... ernetu-lte
W przypadku starszych taryf należy spełnić wymagania wymienione na tej stronie: http://www.plus.pl/uslugi/bezplatny-dos ... ernetu-lte
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
@Krzysiek_Plus, wysłałem formularz z numerem telefonu. Czy mógłbyś sprawdzić jak sprawa wygląda w tym przypadku?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Ruben, odpowiedziałem na @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ