Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
richat, rozumiem, że masz na myśli BT22286? To, tak potwierdzam pod koniec czerwca BTS został zmodernizowany, dodano U900.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
brak LTE od początku umowy
Witam, od listopada 2014 posiadam abonament z efakturą za 49.99zł, 400min/400sms/2GB internetu, wszystko wymienne.
Czy w tym abonamencie internet to LTE, czy zwykły? Bo od początku umowy maksimum co mam to 3g... To nie wina telefonu, bo na starterze z play normalnie mam LTE. Boje się, że jak teraz przedłużę umowę na abonament 59.99 wszystko bez limitu i 2.2gb internetu, to dalej będzie te lipiarskie 3g...
chcąc aktywować LTE dostaje smsa zwrotnego, że ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy.
Czy w tym abonamencie internet to LTE, czy zwykły? Bo od początku umowy maksimum co mam to 3g... To nie wina telefonu, bo na starterze z play normalnie mam LTE. Boje się, że jak teraz przedłużę umowę na abonament 59.99 wszystko bez limitu i 2.2gb internetu, to dalej będzie te lipiarskie 3g...
chcąc aktywować LTE dostaje smsa zwrotnego, że ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Oltajmerz, proszę podaj dokładną nazwę taryfy lub promocji. Jaki APN masz obecnie ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Pakiet taryfowy: LTE 59.99 (14C22)Krzysiek_Plus pisze:Oltajmerz, proszę podaj dokładną nazwę taryfy lub promocji. Jaki APN masz obecnie ustawiony w telefonie?
Promocja: KMK LTE C (XHFBS24C05)
APN mam ustawione:
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default lub internet
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
Oltajmerz, dla tej taryfy jak najbardziej powinieneś posiadać możliwość łączenia się z LTE. APN również jest prawidłowy.
Czy Twoja karta SIM obsługuje LTE? Podeślij mi proszę tym formularzem numer karty bądź numer telefonu, a zweryfikuję sprawę.
Czy Twoja karta SIM obsługuje LTE? Podeślij mi proszę tym formularzem numer karty bądź numer telefonu, a zweryfikuję sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Tak. O ten konkretny BTS chodziło.Krzysiek_Plus pisze:richat, rozumiem, że masz na myśli BT22286? To, tak potwierdzam pod koniec czerwca BTS został zmodernizowany, dodano U900.
Re: Brak LTE
Witam
Mam ten sam problem, taki jak twórca tego tematu.
Abonament, posiadam telefon Lumia 640 LTE. Szybkość połączenia mam ustawioną na LTE.
Kartę SIM LTE 01. Na wyświetlaczu pojawia się zawsze 3G zamiast 4G LTE.
Proszę o pomoc co zrobić.
Mam ten sam problem, taki jak twórca tego tematu.
Abonament, posiadam telefon Lumia 640 LTE. Szybkość połączenia mam ustawioną na LTE.
Kartę SIM LTE 01. Na wyświetlaczu pojawia się zawsze 3G zamiast 4G LTE.
Proszę o pomoc co zrobić.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
beawit, czy w ustawieniach masz wpisany APN: plus? Czy jest to numer w ramach umowy (jak taryfa) czy na kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam
Posiadam tel służbowy w sieci PLUS mam abonament i uruchomiony pakiet danych niestety nie mam LTE proszę o sprawdzenie dlaczego.
Telefon: NOTE 4
Ustawienia APN - zgodnie z informacjami w wątku i na stronie PLUS gsm
Dodam że kartę sim w telefonie mam opisaną symbolem LTE
Posiadam tel służbowy w sieci PLUS mam abonament i uruchomiony pakiet danych niestety nie mam LTE proszę o sprawdzenie dlaczego.
Telefon: NOTE 4
Ustawienia APN - zgodnie z informacjami w wątku i na stronie PLUS gsm
Dodam że kartę sim w telefonie mam opisaną symbolem LTE
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
pawlos123, napisz jeszcze proszę, jak to wygląda w innych technologiach. Czy w 3G możesz połączyć się z internetem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
nie wiem ale włożyłem inną kartę z plusa i od razu pokazał się LTE - sprawę zgłosiłem także w firmie sprawdzają
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
pawlos123, to mimo wszystko prosiłbym Cię, żebyś sprawdził, czy możesz w ogóle połączyć się z internetem w jakiejkolwiek technologii, niekoniecznie LTE. Zawsze istnieje ewentualność, że np. Twój pracodawca zablokował taką możliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Sprawdzałem mam 3g mam H+ mam aktywny pakiet danych 8GB także to na pewno nie jest problem - na dziś internet działa już od co najmniej 5 lat. Jedyne co to nie łączy mi się z LTE - pewnie wymaga to jakiegoś resetu na serwerach plusa
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
pawlos123, w takim razie podeślij mi proszę tym formularzem numer telefonu którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg
Obecnie korzystam z pakietu internetowego w PnK bez Limitu i wyniki osiągam niezłe, mniej niż 4 Mbps nie miałem (mierzone w różnych porach i dniach) a standardowo jest to 7-11 Mbps. Problem w tym, że nie mam karty USIM i na telefonie jest tylko ikonka H+, czy to oznacza, że nie jestem w zasięgu LTE?
Rozumiem, że tutaj odpowiedź jest prosta, zakupić kartę USIM i sprawdzić czy jestem w zasięgu LTE, powinna pojawić się ikonka w telefonie?
Rozumiem, że tutaj odpowiedź jest prosta, zakupić kartę USIM i sprawdzić czy jestem w zasięgu LTE, powinna pojawić się ikonka w telefonie?
Ostatnio zmieniony 27 sie 2016, o 12:22 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana wątku na zgodny z tematem.
Powód: zmiana wątku na zgodny z tematem.