Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

richat, rozumiem, że masz na myśli BT22286? To, tak potwierdzam pod koniec czerwca BTS został zmodernizowany, dodano U900.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Oltajmerz
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 lip 2016, o 17:28

brak LTE od początku umowy

Post autor: Oltajmerz »

Witam, od listopada 2014 posiadam abonament z efakturą za 49.99zł, 400min/400sms/2GB internetu, wszystko wymienne.
Czy w tym abonamencie internet to LTE, czy zwykły? Bo od początku umowy maksimum co mam to 3g... To nie wina telefonu, bo na starterze z play normalnie mam LTE. Boje się, że jak teraz przedłużę umowę na abonament 59.99 wszystko bez limitu i 2.2gb internetu, to dalej będzie te lipiarskie 3g...

chcąc aktywować LTE dostaje smsa zwrotnego, że ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Oltajmerz, proszę podaj dokładną nazwę taryfy lub promocji. Jaki APN masz obecnie ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Oltajmerz
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 lip 2016, o 17:28

Re: Brak LTE

Post autor: Oltajmerz »

Krzysiek_Plus pisze:Oltajmerz, proszę podaj dokładną nazwę taryfy lub promocji. Jaki APN masz obecnie ustawiony w telefonie?
Pakiet taryfowy: LTE 59.99 (14C22)
Promocja: KMK LTE C (XHFBS24C05)

APN mam ustawione:
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default lub internet
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Brak LTE

Post autor: Przemek_Plus »

Oltajmerz, dla tej taryfy jak najbardziej powinieneś posiadać możliwość łączenia się z LTE. APN również jest prawidłowy.

Czy Twoja karta SIM obsługuje LTE? Podeślij mi proszę tym formularzem numer karty bądź numer telefonu, a zweryfikuję sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Brak LTE

Post autor: richat »

Krzysiek_Plus pisze:richat, rozumiem, że masz na myśli BT22286? To, tak potwierdzam pod koniec czerwca BTS został zmodernizowany, dodano U900.
Tak. O ten konkretny BTS chodziło.
beawit
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 sie 2016, o 21:46

Re: Brak LTE

Post autor: beawit »

Witam
Mam ten sam problem, taki jak twórca tego tematu.
Abonament, posiadam telefon Lumia 640 LTE. Szybkość połączenia mam ustawioną na LTE.
Kartę SIM LTE 01. Na wyświetlaczu pojawia się zawsze 3G zamiast 4G LTE.

Proszę o pomoc co zrobić.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

beawit, czy w ustawieniach masz wpisany APN: plus? Czy jest to numer w ramach umowy (jak taryfa) czy na kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawlos123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 26 sie 2016, o 10:34

Re: Brak LTE

Post autor: pawlos123 »

Witam
Posiadam tel służbowy w sieci PLUS mam abonament i uruchomiony pakiet danych niestety nie mam LTE proszę o sprawdzenie dlaczego.
Telefon: NOTE 4
Ustawienia APN - zgodnie z informacjami w wątku i na stronie PLUS gsm
Dodam że kartę sim w telefonie mam opisaną symbolem LTE
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Brak LTE

Post autor: Przemek_Plus »

pawlos123, napisz jeszcze proszę, jak to wygląda w innych technologiach. Czy w 3G możesz połączyć się z internetem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawlos123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 26 sie 2016, o 10:34

Re: Brak LTE

Post autor: pawlos123 »

nie wiem ale włożyłem inną kartę z plusa i od razu pokazał się LTE - sprawę zgłosiłem także w firmie sprawdzają
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Brak LTE

Post autor: Przemek_Plus »

pawlos123, to mimo wszystko prosiłbym Cię, żebyś sprawdził, czy możesz w ogóle połączyć się z internetem w jakiejkolwiek technologii, niekoniecznie LTE. Zawsze istnieje ewentualność, że np. Twój pracodawca zablokował taką możliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawlos123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 26 sie 2016, o 10:34

Re: Brak LTE

Post autor: pawlos123 »

Sprawdzałem mam 3g mam H+ mam aktywny pakiet danych 8GB także to na pewno nie jest problem - na dziś internet działa już od co najmniej 5 lat. Jedyne co to nie łączy mi się z LTE - pewnie wymaga to jakiegoś resetu na serwerach plusa
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Brak LTE

Post autor: Przemek_Plus »

pawlos123, w takim razie podeślij mi proszę tym formularzem numer telefonu którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cris
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 21 sie 2014, o 21:18

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

Post autor: cris »

Obecnie korzystam z pakietu internetowego w PnK bez Limitu i wyniki osiągam niezłe, mniej niż 4 Mbps nie miałem (mierzone w różnych porach i dniach) a standardowo jest to 7-11 Mbps. Problem w tym, że nie mam karty USIM i na telefonie jest tylko ikonka H+, czy to oznacza, że nie jestem w zasięgu LTE?

Rozumiem, że tutaj odpowiedź jest prosta, zakupić kartę USIM i sprawdzić czy jestem w zasięgu LTE, powinna pojawić się ikonka w telefonie?
Ostatnio zmieniony 27 sie 2016, o 12:22 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana wątku na zgodny z tematem.
ODPOWIEDZ