Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
DaRiuSz, tak w ofertach na kartę należy aktywować kodem, nie jest automatycznie aktywowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
*101*11*24# wybrany kod ussd nie jest obsługiwany
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
DaRiuSz, kod jest poprawny, sprawdź czy usługa została aktywowana: *101#, jeśli tak to przeloguj telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Właśnie mi przyjęło powyższy sms, oraz otrzymałem komunikat że lte jest aktywne ale nadal pokazuje 3G oraz H+DaRiuSz pisze:*101*11*24# wybrany kod ussd nie jest obsługiwany
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Krzysiek_Plus pisze: jeśli tak to przeloguj telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Pomimo włączonej taryfy lte pobrało pieniądze z konta - komunikat sms -usługa lte została włączona. Aktywne usługi: Lte(APN atrybutu A:Plus APN atrybutuB:mms) Roaming, sms o koszcie, niski kredyt ,gprsKrzysiek_Plus pisze:DaRiuSz, kod jest poprawny, sprawdź czy usługa została aktywowana: *101#, jeśli tak to przeloguj telefon.
EDIT:
Przelogowany zasięg 1-2 kreski pisze Plus LTEDaRiuSz pisze:Krzysiek_Plus pisze:Krzysiek_Plus pisze: jeśli tak to przeloguj telefon.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2015, o 19:01 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
DaRiuSz, aktywacja usługi jak i sprawdzenie kodem *101# jest bezpłatne. Ewentualnie może być naliczana opłata za połączenia z internetem jeśli obecnie nie masz aktywnego żadnego pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Pisze w promocji że darmowy dostęp do lte, moja taryfa to plush bez limitu oprócz tego trzeba wykupić pakiet internetowy?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
DaRiuSz, dostęp do technologi LTE jest bezpłatny, transfer danych może być realizowany w ramach pakietu lub z środków na koncie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dostęp do lte znaczy tylko tyle, że możesz sobie korzystać z technologii lte. Ale pakiet neta musisz sobie kupić ;)
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witam.
Otóż mam problem. Mam telefon z usługą LTE i Pakiet internetu LTE 30gb a ani razu nie widziałem by zasięg zmienił się na LTE. Proszę o pomoc.
Otóż mam problem. Mam telefon z usługą LTE i Pakiet internetu LTE 30gb a ani razu nie widziałem by zasięg zmienił się na LTE. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2016, o 18:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Jankes, a jaki APN masz ustawiony w telefonie? Jeśli to taryfa typu Plus Internet powinien być APN: internet w przypadku taryf głosowych APN: plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Mam APN plus, zmieniłem na internet i dalej nie działa
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Jankes, jaki to telefon?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ