Strona 16 z 33

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 13:37
autor: Daniel_Plus
-kl-, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z telefonu.

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 13:39
autor: -kl-
Gdańsk, ul. Długi Targ

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 13:42
autor: Daniel_Plus
-kl-, w tej lokalizacji jest dostępny zasięg LTE w paśmie 1800. Jaki jest model Twojego telefonu?

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 13:44
autor: -kl-
Huawei Nexus 6P

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 13:53
autor: Daniel_Plus
-kl-, sprawdź proszę zużycie pakietów kodami: *121# oraz *136# i napisz, z jakiej taryfy korzystasz. Czy pakiet internetowy został wykorzystany?

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 14:03
autor: -kl-
Korzystam z taryfy Nowy Plush, pakiet full no-limit + 10GB (niewykorzystany), internet cały czas mam ale tylko 3G/H+.

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 14:18
autor: Daniel_Plus
-kl-, prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu, którego dotyczy sprawa.

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 14:20
autor: habish
@Daniel_Plus, dlaczego w taryfie głosowej zaleciłeś zmianę APN z plus na internet?

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 15:04
autor: Daniel_Plus
-kl-, ustaw proszę ponownie APN: plus, wyłącz/włącz telefon i sprawdź jeszcze raz, czy telefon łączy się z internetem LTE. Zmianę wprowadź w pozycji "APN", nie w pozycji "Nazwa".

patryk7588, po pierwszym poście sądziłem, że to taryfa internetowa, ale później okazało się, że jednak głosowa ;-)

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 15:10
autor: habish
Ok, myślałem że może nastąpiły jakieś zmiany. :-)

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 15:22
autor: -kl-
Dokonałem zmian, uruchomiłem ponownie telefon i niestety bez zmian, tzn. 3G/H+ a przy wymuszeniu "tylko LTE" telefon przełącza się w "tylko połączenia alarmowe", a po kilku chwilach wychodzi z trybu "tylko LTE", odzyskuje możliwość wykonywania połączeń i internet wraca do 3G/H+.

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 15:40
autor: Krzysiek_Plus
-kl-, czy masz możliwość przetestowania karty SIM na innym telefonie z LTE?

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 15:43
autor: -kl-
Niestety nie, ale miałem w tym telefonie kilka dni temu kartę z innej sieci i LTE bez problemu chodziło.

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 15:57
autor: Krzysiek_Plus
-kl-, po stronie sieci na obecną chwilę nie ma żadnych ograniczeń, które mogłyby blokować dostęp do LTE na Twoim numerze.
Powodem w tym przypadku może być błąd po stronie telefonu (wysyła błędne informacje do sieci w przypadku próby logowania do LTE), w takiej sytuacji sugeruje jeszcze spróbować wykonać konfiguracje automatyczną, ale jeśli to nie rozwiąże problemu, to obawiam się, że pozostaje tylko przywrócenie ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja pod APN: plus.

Re: Brak LTE

: 5 kwie 2017, o 20:22
autor: -kl-
LTE już działa, dziękuję za pomoc. Pomogło usunięcie z systemu innych konfiguracji APN, które mimo, że niewybrane, widocznie powodowały problemy.