Strona 17 z 33

Re: Brak LTE

: 6 kwie 2017, o 10:12
autor: Daniel_Plus
-kl-, dziękujemy za informację ;-)

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 02:45
autor: Fermin
Witam, jestem użytkownikiem taryfy Nowy Plus Internet na kartę. Każda próba, w tym również ręcznej rejestracji do sieci Plus (LTE) kończy się niepowodzeniem; logowanie w paśmie WCDMA przebiega prawidłowo. Dodam tylko, że przebywam w zasięgu technologii LTE, karta SIM jest dedykowana do jej obsługi (pierwsze 4 cyfry nr seryjnego to 14 14), do tego usługa LTE pozostaje aktywna na koncie, a sprzęt jest poprawnie skonfigurowany. W czym zatem należy upatrywać problemu w dostępie do LTE?

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 10:38
autor: Daniel_Plus
Fermin, z jakiego modelu telefonu/routera/modemu korzystasz? W jakiej lokalizacji (miejscowość, ulica)? Czy w tym miejscu i w tym samym urządzeniu, ale z inną kartą SIM łączyłeś się z siecią LTE? Czy ustawiony APN to: internet?

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 11:10
autor: Fermin
Witam, tak inna karta Plusa loguje się do sieci LTE w tej samej konfiguracji sprzętowo - lokalizacyjnej. APN jest właściwy. Korzystam m.in. z modemu Huawei E3276 z wymuszonym LTE (Wrocław). Problematyczna karta zwyczajnie nie rejestruje się w tym paśmie, choć jest dedykowana do obsługi LTE.

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 11:16
autor: Krzysiek_Plus
Fermin, jaki komunikat pojawia się po wprowadzeniu kodu na aktywacje LTE: 101*11*23#? Ewentualnie zdezaktywuj usługę kodem 101*00*23# i aktywuj ponownie.

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 11:27
autor: Fermin
"Usługa LTE w Plusie Internet na Kartę została włączona". Niestety, niczego to nie zmienia w kwestii logowania w ww. paśmie.

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 11:29
autor: Krzysiek_Plus
Fermin, przeloguj teraz urządzenie odłączając na chwile od komputera. Jeśli problem występuje dalej proszę prześlij numer przypisany do karty SIM przez ten formularz.

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 11:47
autor: Fermin
Próba ręcznego zarejestrowania w sieci Plus (LTE) każdorazowo kończy się niepowodzeniem (screen w załączeniu). Nr telefonu przesłany w formularzu.

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 11:50
autor: Krzysiek_Plus
Fermin, nie próbuj poprzez ręczna rejestracje, tylko w ustawieniach wybierz tryb tylko LTE i sprawdź ponownie (przerwij połączenie i nawiąż ponownie przy trybie tylko LTE).

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 12:10
autor: Fermin
Z trybu ręcznego skorzystałem jedynie na potrzeby diagnozowania problemu. Zawsze mam "tylko LTE" (typ sieci) w trybie automatycznego wyszukiwania i rejestrowania do sieci. Efekt jest ten sam, co przy ręcznym wymuszeniu rejestracji w konkretnej sieci/paśmie, z tą tylko różnicą, że nie jest generowany komunikat błędu o niepowodzeniu rejestracji. Ręczne logowanie w WCDMA przebiega prawidłowo.

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 12:24
autor: Krzysiek_Plus
Fermin, sprawę przekazałem do dalszej analizy, dam znać jak już otrzymamy odpowiedź.

Re: Brak LTE

: 4 maja 2017, o 12:26
autor: Fermin
Dziękuję!

Re: Brak LTE

: 5 maja 2017, o 11:32
autor: Krzysiek_Plus
Fermin, sprawdź teraz, nie powinno być już problemu ;-).

Re: Brak LTE

: 5 maja 2017, o 12:02
autor: Fermin
Niestety, problem wciąż pozostaje nierozwiązany – nadal brak jest LTE. Karta zachowuje się tak, jakby nie posiadała uprawnień do rejestracji w tym konkretnym paśmie. Nie wiem już, co o tym sądzić?

Re: Brak LTE

: 5 maja 2017, o 12:11
autor: Krzysiek_Plus
Fermin, sprawdź teraz ;-).