Strona 18 z 33

Re: Brak LTE

: 5 maja 2017, o 12:34
autor: Fermin
Jest LTE! Wieeelkie dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu! :-) :-) :-) :-) :-)

Re: Brak LTE

: 5 maja 2017, o 16:10
autor: Krzysiek_Plus
Fermin, super, cieszę się, że mogłem pomóc :-).

Re: Brak LTE

: 9 cze 2017, o 20:59
autor: kogelmogel
Witam,
mam internet mobilny z plusa i nie ważne gdzie jestem to sieć mam tylko HSPA+. W zasięgu LTE jestem na pewno ponieważ na "telefonie do dzwonienia" łapie 2-3 kreski i zapiernicza jak dziki osioł.
Jako router służy mi SONY XPERIA Z3 Compact- LTE jest sprawne, wkładając kartę z nr "do dzwonienia" działa bez problemu. Próbowałem ręcznej i automatycznej konfiguracji- nic, dzwoniłem do obsługi klienta- nic, wymiana karty też nie pomogła. :-(

Re: Brak LTE

: 9 cze 2017, o 21:03
autor: habish
Jaką masz taryfę i jaki APN?

Re: Brak LTE

: 9 cze 2017, o 21:46
autor: kogelmogel
patryk7588 pisze:Jaką masz taryfę i jaki APN?
Ja+ Internet LTE 60 GB z eF

APN plus

Re: Brak LTE

: 9 cze 2017, o 21:48
autor: habish
Czyli taryfa data.
Zmień APN na: internet
a następnie wyłącz i włącz telefon.

Re: Brak LTE

: 9 cze 2017, o 21:59
autor: kogelmogel
Działa :shock:
Byłem święcie przekonany, że apn też próbowałem zmienić. Zamiast 3Mb jest 30 dzięki za pomoc. :-D

Re: Brak LTE

: 9 cze 2017, o 22:01
autor: habish
Taryfa głosowa: APN plus
Taryfa data: APN internet

Re: Brak LTE

: 11 cze 2017, o 22:30
autor: tical
Zaciekawiło mnie to, ponieważ u siebie w taryfie JA+ 59,99 apn mam plus, a po zmianie na apn internet przestało działać LTE kompletnie. Po zmianie na apn plus wróciło do normy.
To normalne?

Wysłane z mojego Nexus 6P przy użyciu Tapatalka

Re: Brak LTE

: 11 cze 2017, o 22:57
autor: habish
To taryfa głosowa czy data?

Re: Brak LTE

: 12 cze 2017, o 11:13
autor: Krzysiek_Plus
tical pisze:ponieważ u siebie w taryfie JA+ 59,99 apn mam plus, a po zmianie na apn internet przestało działać LTE kompletnie.
To taryfa głosowa, a więc do prawidłowego działania LTE należy ustawić APN: plus.

Re: Brak LTE

: 24 cze 2017, o 15:39
autor: Krzycho92
Witam,
Mam problem z brakiem LTE w moim telefonie.

Model: Huawei p8 lite.
Taryfa: plush na kartę
APN: PLUS plus
Transmisja danych włączona
Znajduje się w zasięgu lecz zawsze mam h+
LTE uaktywniony krótkim kodem

Proszę o pomoc

Re: Brak LTE

: 25 cze 2017, o 00:15
autor: piotrwu
Witam,
Również nie mogę się połączyć z LTE. Kupiłem niedawno starter "Ja + Internet na kartę" z myślą o routerze, ale za równo router, jak i mój telefon łączą się na tej karcie z 3G, H+ ale nie z LTE. Co więcej moja stara karta w Plus na abonament łączy się z powodzeniem w tym miejscu z LTE. Próbowałem dezaktywować i aktywować usługę LTE, zmieniać APN z plus na internet. Mam napewno środki na koncie i niewykorzystane GB internetu.
Proszę o pomoc.

Re: Brak LTE

: 26 cze 2017, o 15:51
autor: Krzysiek_Plus
Krzycho92, piotrwu, proszę prześlijcie poprzez ten formularz numery telefonu, na których występuje problem.

Re: Brak LTE

: 8 wrz 2017, o 19:28
autor: themolka
Witam, mam podobny problem - brak LTE. Telefon Galaxy J5 2017, punkty dostępu ustawione prawidłowo, nowa karta SIM. Dodam jeszcze, że telefon jest na firmę, po pierwszym włożeniu karty do telefonu LTE działało, teraz już nie. Do wykorzystania mam jeszcze 40GB.
Bardzo proszę o pomoc.