Teraz jest 22 cze 2018, o 23:56

Zostaw Kontakt





Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Brak LTE

Post27 gru 2017, o 16:22

Jabarlew,
Jabarlew napisał(a):Wszystko dziala dziekuje

I to są dopiero dobre wiadomości :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

poktam

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 lut 2018, o 10:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post17 lut 2018, o 10:09

Dzień dobry,
wymieniłem wczoraj kartę na USIM i przedłużyłem umowę w taryfie Plus Internet 15. Karta się aktywowała, ale nie łączy się z LTE tylko WCDMA. Karta używana w routerze tp-link MR6400 (obsługuje LTE). Po wymuszeniu sieci 4G nie łączy się wogóle. Przy ustawieniu 4G preferowane połączenie j.w. Zasięg LTE dostępny we wszystkich innych telefonach bez problemu. Ustawienia na routerze:
Profile Name: Plus
PDP Type: IPV4
APN Type: Static
APN: internet
Username: (puste)
Password: (puste)
Authentication Type: CHAP.

Co może być przyczyną problemu?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Brak LTE

Post19 lut 2018, o 10:00

poktam, czy problem nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

poktam

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 lut 2018, o 10:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post19 lut 2018, o 11:49

Michał_Plus napisał(a):poktam, czy problem nadal występuje?

Dzień dobry,
niestety tak.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Brak LTE

Post19 lut 2018, o 12:00

poktam, sprawdź, proszę, kartę na innym urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

poktam

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 lut 2018, o 10:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post19 lut 2018, o 12:15

Michał_Plus napisał(a):poktam, sprawdź, proszę, kartę na innym urządzeniu.

Mogę tylko i wyłącznie na komórce, bo nie mam innego routera.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Brak LTE

Post19 lut 2018, o 12:16

poktam, APN ustaw również na internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

poktam

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 lut 2018, o 10:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post19 lut 2018, o 14:00

Michał_Plus napisał(a):poktam, APN ustaw również na internet.


Niestety nie mogę przełożyć karty. W routerze jest sim duży a w telefonie micro. Nie chcę wyłamywać simu, bo potem nie włożę do routera. Czy jest jakiś inny sposób, żeby sprawdzić?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Brak LTE

Post19 lut 2018, o 14:08

poktam, chciałem sprawdzić działanie karty. Niestety bez przełożenia nie ma takiej możliwości. W takim przypadku konieczny jest kontakt z naszym biurem, by sprawdzić poprawność aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

poktam

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 lut 2018, o 10:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post19 lut 2018, o 14:11

Michał_Plus napisał(a):poktam, chciałem sprawdzić działanie karty. Niestety bez przełożenia nie ma takiej możliwości. W takim przypadku konieczny jest kontakt z naszym biurem, by sprawdzić poprawność aktywacji.


Ok, może będę miał możliwość w ciągu tygodnia przełożyć lub zgłoszę się do biura o pomoc. Dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Brak LTE

Post19 lut 2018, o 14:14

poktam, najszybciej będzie zgłosić to przez nasz nasz autoryzowany kanał: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
poktam(20 lut 2018, o 08:38)
Offline
Avatar użytkownika

poktam

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 lut 2018, o 10:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post20 lut 2018, o 08:39

Michał_Plus napisał(a):poktam, najszybciej będzie zgłosić to przez nasz nasz autoryzowany kanał: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie.


Dziękuję za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Brak LTE

Post20 lut 2018, o 10:08

poktam, gdyby były jakieś problemy, napisz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

FOX

Prawie PlusManiak

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): 1 cze 2015, o 07:35
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Power LTE 25GB

Re: Brak LTE

Post22 lut 2018, o 16:55

Witam moim problem jest to że po wlozeniu karty do samsung galaxy s5 nie załącza się internet lte tylko max h+
Natomiast jak włożę tą kartę do huawei b593s-22 to lte jest normalnie
Karta jest tylko do internetu
Ustawienia tak jak na screenach brane ze stronki ustaw.plus.pl

Od nadajnika jestem jakiś kilometr miejscowość to zukowice na dolnym śląsku

Niby prędkość na telefonie jest zadowalająca ale jednak wolę uzyskać połączenie lte

Screenshot_1
Obrazek
Screenshot_2
Obrazek
Screenshot_3
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Brak LTE

Post22 lut 2018, o 17:11

FOX, zmień APN na: internet i sprawdź jeszcze raz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Daniel_Plus otrzymał podziękowanie od
FOX(23 lut 2018, o 12:58)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Tomasz_z_Wawy i 18 gości