Strona 21 z 33

Re: Brak LTE

: 27 gru 2017, o 17:22
autor: Joanna_Plus
Jabarlew,
Jabarlew pisze:Wszystko dziala dziekuje
I to są dopiero dobre wiadomości :-).

Re: Brak LTE

: 17 lut 2018, o 11:09
autor: poktam
Dzień dobry,
wymieniłem wczoraj kartę na USIM i przedłużyłem umowę w taryfie Plus Internet 15. Karta się aktywowała, ale nie łączy się z LTE tylko WCDMA. Karta używana w routerze tp-link MR6400 (obsługuje LTE). Po wymuszeniu sieci 4G nie łączy się wogóle. Przy ustawieniu 4G preferowane połączenie j.w. Zasięg LTE dostępny we wszystkich innych telefonach bez problemu. Ustawienia na routerze:
Profile Name: Plus
PDP Type: IPV4
APN Type: Static
APN: internet
Username: (puste)
Password: (puste)
Authentication Type: CHAP.

Co może być przyczyną problemu?

Re: Brak LTE

: 19 lut 2018, o 11:00
autor: Michał_Plus
poktam, czy problem nadal występuje?

Re: Brak LTE

: 19 lut 2018, o 12:49
autor: poktam
Michał_Plus pisze:poktam, czy problem nadal występuje?
Dzień dobry,
niestety tak.

Re: Brak LTE

: 19 lut 2018, o 13:00
autor: Michał_Plus
poktam, sprawdź, proszę, kartę na innym urządzeniu.

Re: Brak LTE

: 19 lut 2018, o 13:15
autor: poktam
Michał_Plus pisze:poktam, sprawdź, proszę, kartę na innym urządzeniu.
Mogę tylko i wyłącznie na komórce, bo nie mam innego routera.

Re: Brak LTE

: 19 lut 2018, o 13:16
autor: Michał_Plus
poktam, APN ustaw również na internet.

Re: Brak LTE

: 19 lut 2018, o 15:00
autor: poktam
Michał_Plus pisze:poktam, APN ustaw również na internet.
Niestety nie mogę przełożyć karty. W routerze jest sim duży a w telefonie micro. Nie chcę wyłamywać simu, bo potem nie włożę do routera. Czy jest jakiś inny sposób, żeby sprawdzić?

Re: Brak LTE

: 19 lut 2018, o 15:08
autor: Michał_Plus
poktam, chciałem sprawdzić działanie karty. Niestety bez przełożenia nie ma takiej możliwości. W takim przypadku konieczny jest kontakt z naszym biurem, by sprawdzić poprawność aktywacji.

Re: Brak LTE

: 19 lut 2018, o 15:11
autor: poktam
Michał_Plus pisze:poktam, chciałem sprawdzić działanie karty. Niestety bez przełożenia nie ma takiej możliwości. W takim przypadku konieczny jest kontakt z naszym biurem, by sprawdzić poprawność aktywacji.
Ok, może będę miał możliwość w ciągu tygodnia przełożyć lub zgłoszę się do biura o pomoc. Dziękuję.

Re: Brak LTE

: 19 lut 2018, o 15:14
autor: Michał_Plus
poktam, najszybciej będzie zgłosić to przez nasz nasz autoryzowany kanał: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie.

Re: Brak LTE

: 20 lut 2018, o 09:39
autor: poktam
Michał_Plus pisze:poktam, najszybciej będzie zgłosić to przez nasz nasz autoryzowany kanał: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie.
Dziękuję za pomoc.

Re: Brak LTE

: 20 lut 2018, o 11:08
autor: Michał_Plus
poktam, gdyby były jakieś problemy, napisz.

Re: Brak LTE

: 22 lut 2018, o 17:55
autor: FOX
Witam moim problem jest to że po wlozeniu karty do samsung galaxy s5 nie załącza się internet lte tylko max h+
Natomiast jak włożę tą kartę do huawei b593s-22 to lte jest normalnie
Karta jest tylko do internetu
Ustawienia tak jak na screenach brane ze stronki ustaw.plus.pl

Od nadajnika jestem jakiś kilometr miejscowość to zukowice na dolnym śląsku

Niby prędkość na telefonie jest zadowalająca ale jednak wolę uzyskać połączenie lte

Screenshot_1
Obrazek
Screenshot_2
Obrazek
Screenshot_3
Obrazek

Re: Brak LTE

: 22 lut 2018, o 18:11
autor: Daniel_Plus
FOX, zmień APN na: internet i sprawdź jeszcze raz.