Teraz jest 21 lip 2018, o 22:31

Zostaw Kontakt





Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

badex

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 6 kwi 2018, o 11:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Znikło LTE wyświetla się E

Post6 kwi 2018, o 11:27

Witam,nie mam zasięgu LTE. Wcześniej miałem .....Posiadam telefon ZTE Blade A452.Robiłem konfiguracje automatyczną i nic to nie daje.Zamiast LTE wyświetla się tylko zasięg E.Proszę o pomoc :-)
Ostatnio edytowano 6 kwi 2018, o 15:36 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesione do oficjalnego działu
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1586
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Brak LTE

Post6 kwi 2018, o 11:35

badex, w pierwszej kolejności sprawdź ustawiony APN. Dla taryf głosowych powinien być wpisany plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pawel-11

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 19 paź 2016, o 20:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post14 maja 2018, o 20:13

Nie działa mi LTE w Markach BTS BT10498 zarówno na telefonie Honor 7 lite jak i modemie E5186 dwa niezależne numery.

Proszę o informację, co jest nie tak i kiedy mogę oczekiwać naprawy.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1586
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Brak LTE

Post15 maja 2018, o 09:53

Pawel-11, stacja była modernizowana o LTE900. BYć może wystąpiły chwilowe trudności w dostępie do sieci. Czy problem nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hunter212

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 cze 2018, o 00:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Internet na Kar

Re: Brak LTE

Post17 cze 2018, o 00:06

Witam,
przy próbie połączenia się z siecią LTE wyskakuje komunikat "Brak usługi", zasięg jest na pewno bo przy wyszukiwaniu ręcznym wyświetla się LTE.

Mój router: ZTEMF920T

Wpisanie APN : plus, nic nie pomaga.

Proszę o pomoc
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 197
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Brak LTE

Post17 cze 2018, o 21:23

hunter212 napisał(a):Wpisanie APN : plus, nic nie pomaga.

Dla taryf data powinien być wpisany APN: internet
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1586
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Brak LTE

Post18 cze 2018, o 09:19

hunter212, ustaw APN na internet tak jak napisał zbych_in_flames i zrestartuj urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hunter212

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 cze 2018, o 00:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Internet na Kar

Re: Brak LTE

Post18 cze 2018, o 13:33

Michał_Plus napisał(a):hunter212, ustaw APN na internet tak jak napisał zbych_in_flames i zrestartuj urządzenie.


Niestety nadal nie mogę połączyć się z LTE, załączam screen z ustawieniami:

https://i.imgur.com/jyc3o3F.jpg

na tą chwilę działa tylko HSDPA
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1289
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 295 razy

Re: Brak LTE

Post18 cze 2018, o 13:49

hunter212, rozumiem, że urządzenie nie łączy się z LTE zarówno z "plus", jak i "internet"? Czy w ostatnich kilku miesiącach korzystałeś z LTE na tej samej karcie SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hunter212

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 cze 2018, o 00:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Internet na Kar

Re: Brak LTE

Post18 cze 2018, o 18:23

Tak dokładnie ani z "plus", jak i "internet. Ostatnio z tej karty sim z LTE korzystałem w kwietniu, wszystko było OK. Przed wczoraj doładowałem tą kartę, bo miałem zablokowane połączenia wychodzące i aktualnie działa tylko połączenie przez 3G, LTE nie działa. Przy próbie połączenia z siecią LTE "ręcznie" (wyszukiwanie manualne) LTE jest dostępne , ale przy próbie połączenia wyskakuje komunikat niepowodzenie. Tutaj screen że jestem w zasięgu LTE:

https://i.imgur.com/R9xzREK.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1289
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 295 razy

Re: Brak LTE

Post19 cze 2018, o 11:11

hunter212, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hunter212

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 cze 2018, o 00:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Internet na Kar

Re: Brak LTE

Post20 cze 2018, o 14:31

Router okazał się uszkodzony, po włożeniu innych kart sim z LTE też nie chce się łączyć. Dziękuję za cenne wskazówki.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1289
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 295 razy

Re: Brak LTE

Post20 cze 2018, o 14:34

hunter212, dziękuję za informację ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cwojo

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 2 lip 2018, o 18:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: nie wiem
  • Model telefonu: Galaxy xCover4

Re: Brak LTE

Post2 lip 2018, o 19:01

Witam,
Nie działa mi LTE od 18 czerwca. 18 czerwca dostałem komuniakat ze "Szybkosc transmisji została obniżona. Aby przywrocić szybki transfer, odpowiedz jakiej wielkosc pakiet EXTRA wybierasz". Wybrałem EXTRA 3GB. Dostałem SMSa zwrotnego: "Zwiekszono szybkosc transmisji". Ale szybkosc nie wzrosła. Telefon chodzi po +H czasami pokazuje ze jest 3G ale jak odpalam przegladarke wskakuje na +H. Poczekałem do 1 lipca, moze coś sie zmieni? NIe zminiło sie. Przesłalem sobie przez strone Plusa wiadomosc konfiguracyjna na telefon. Zainstalowałem. Nic nie pomogło. O co chodzi? A jeszcze jedno. Jak wkładam karte SIM do telefonu mojej żony jest to samo. Brak LTE, transmijs po +H. Żona nie ma problemu ze swoja karta SIM. Prosze o pomoc.

Dodam tylko, że to jest niezałeżne od lokalizacji. Mieszkam w Nowym Targu. Pracuję w Krakowie. Byłem we Wrocławiu. Wszędzie to samo.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1289
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 295 razy

Re: Brak LTE

Post3 lip 2018, o 16:24

cwojo, sprawdź proszę zużycie pakietu internetowego (zarówno tego podstawowego, jak i dodatkowego, jeśli nadal jest aktywny). Jaki APN jest ustawiony w telefonie: internet, czy plus? Czy okres rozliczeniowy na numerze to 1 dzień miesiąca? Możesz to sprawdzić np. na fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości