Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 94
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lis 2013, o 22:19
Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
Witam. Jestem od kilku godzin szczęśliwym posiadaczem pakietu 30 gb power lte.(przedłużenie umowy z przygodami i reklamacjami) Dziś mi się zaczął nowy okres rozliczeniowy a plus online pokazuje, że zostało mi już tylko 16,8 gb z tych 30. Problem polega na tym, że nawet nie miałem tego jak zużyć gdyż karta sim od tygodnia podróżuje ze mną po Bieszczadach a tu z internetem baaaaardzo krucho , że nie wspomnę o lte! To błąd czy znów muszę reklamację składać?
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Dodam jeszcze, że na stronie www też pozostało mi już tylko 16,8gb.....bez użycia karty SIM... mam powoli tego wszystkiego dość :(
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Dodam jeszcze, że na stronie www też pozostało mi już tylko 16,8gb.....bez użycia karty SIM... mam powoli tego wszystkiego dość :(
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
Czyli karta przez ten czas byłą nie wykorzystywana w ogóle?cineo pisze: Problem polega na tym, że nawet nie miałem tego jak zużyć gdyż karta sim od tygodnia podróżuje ze mną po Bieszczadach a tu z internetem baaaaardzo krucho , że nie wspomnę o lte!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
W ogóle. W dalszym ciągu tak jest choć licznik nie wskazuje żadnego poboru danych. To jest już kabaret Krzychu. Ostatnia próba połączenia z siecią nastąpiła 5 dni temu-niestety bezskutecznie- lokalizacja Stuposiany. Pozdrawiam z Ustrzyk Górnych.Krzysiek_Plus pisze:Czyli karta przez ten czas byłą nie wykorzystywana w ogóle?cineo pisze: Problem polega na tym, że nawet nie miałem tego jak zużyć gdyż karta sim od tygodnia podróżuje ze mną po Bieszczadach a tu z internetem baaaaardzo krucho , że nie wspomnę o lte!
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
cineo, w takim wypadku zgłaszam problem dalej, dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
Dziękuję.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Ufffff.....
Dziś jest już ok- apka podaje stan 30/30gb. Zaloguję się wieczorem do sieci jak wrócę do Kielc. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Ufffff.....
Dziś jest już ok- apka podaje stan 30/30gb. Zaloguję się wieczorem do sieci jak wrócę do Kielc. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
Tak potwierdzam, błąd został skorygowany.cineo pisze:Dziś jest już ok- apka podaje stan 30/30gb. Zaloguję się wieczorem do sieci jak wrócę do Kielc. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
Witam. W moim przypadku także zostały błędnie naliczone ilości zużytych danych za miesiąc sierpień. Przeglądając billing połączeń poszczególne sesje zamiast dwóch pozycji zużycia danych zawierają dodatkowe dwa rekordy o wartości 976,46 MB. Proszę o pomoc Specjalistów Plusa w weryfikacji problemu oraz podanie linku do formularza gdzie mogę podać numer aktywacji, na której wystąpił błąd naliczenia zużycia danych. Dziękuje.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
grekor, nie jest to błąd, zostało to wyjaśnione w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=10509#p77991
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
Bardzo dziękuje za wyjaśnienie.Krzysiek_Plus pisze:grekor, nie jest to błąd, zostało to wyjaśnione w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=10509#p77991
Od tygodnia ginie regularnie transfer w paczkach 976MB
Witam
Od jakiegoś tygodnia zaczął regularnie ginąć mi transfer co 3 godziny po 10 połączeń 976MB - fizycznie nawet nie mam takiego transferu bo speed test wskazuje 4-6Mb. Podejrzewam jakiś błąd w systemie, gdyż zauważyłem że nawet mam w historii połączenie jak sprzęt był wyłączony - nie takie wielkie ale jest. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Z góry dziękuje za pomoc.
Od jakiegoś tygodnia zaczął regularnie ginąć mi transfer co 3 godziny po 10 połączeń 976MB - fizycznie nawet nie mam takiego transferu bo speed test wskazuje 4-6Mb. Podejrzewam jakiś błąd w systemie, gdyż zauważyłem że nawet mam w historii połączenie jak sprzęt był wyłączony - nie takie wielkie ale jest. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Z góry dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2017, o 13:42 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, podobny temat.
Powód: połączenie wątków, podobny temat.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
Blond0007, odpowiedź w poprzednich postach:
Krzysiek_Plus pisze:grekor, nie jest to błąd, zostało to wyjaśnione w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=10509#p77991
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
W poprzednich miesiącach zuzywalem ok 6GB danych i wskazania w Plus Online były prawidłowe aktualnie jest 2 dzień nowego okresu a licznik pokazuje już 9.44/50 czyli jutro już będzie 0
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie
Blond0007, a sprawdziłeś, czy w tle nie działają żadne program, które mogłyby generować transfer np.: klient p2p (torrent), aktualizacje systemu itp.?.
Jeśli korzystasz z routera, sprawdź np.: w logach, czy nie zostały zarejestrowane połączenia z innych niż Twoich urządzeń lub zmień hasło dla sieci Wi-fi.
Jeśli korzystasz z routera, sprawdź np.: w logach, czy nie zostały zarejestrowane połączenia z innych niż Twoich urządzeń lub zmień hasło dla sieci Wi-fi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ