Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
cineo
PlusManiak
Posty: 94
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 lis 2013, o 22:19

Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: cineo »

Witam. Jestem od kilku godzin szczęśliwym posiadaczem pakietu 30 gb power lte.(przedłużenie umowy z przygodami i reklamacjami) Dziś mi się zaczął nowy okres rozliczeniowy a plus online pokazuje, że zostało mi już tylko 16,8 gb z tych 30. Problem polega na tym, że nawet nie miałem tego jak zużyć gdyż karta sim od tygodnia podróżuje ze mną po Bieszczadach a tu z internetem baaaaardzo krucho , że nie wspomnę o lte! To błąd czy znów muszę reklamację składać? :oops:

Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Dodam jeszcze, że na stronie www też pozostało mi już tylko 16,8gb.....bez użycia karty SIM... mam powoli tego wszystkiego dość :(
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: Krzysiek_Plus »

cineo pisze: Problem polega na tym, że nawet nie miałem tego jak zużyć gdyż karta sim od tygodnia podróżuje ze mną po Bieszczadach a tu z internetem baaaaardzo krucho , że nie wspomnę o lte!
Czyli karta przez ten czas byłą nie wykorzystywana w ogóle?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cineo
PlusManiak
Posty: 94
Rejestracja: 21 lis 2013, o 22:19

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: cineo »

Krzysiek_Plus pisze:
cineo pisze: Problem polega na tym, że nawet nie miałem tego jak zużyć gdyż karta sim od tygodnia podróżuje ze mną po Bieszczadach a tu z internetem baaaaardzo krucho , że nie wspomnę o lte!
Czyli karta przez ten czas byłą nie wykorzystywana w ogóle?
W ogóle. W dalszym ciągu tak jest choć licznik nie wskazuje żadnego poboru danych. To jest już kabaret Krzychu. Ostatnia próba połączenia z siecią nastąpiła 5 dni temu-niestety bezskutecznie- lokalizacja Stuposiany. Pozdrawiam z Ustrzyk Górnych.

Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: Krzysiek_Plus »

cineo, w takim wypadku zgłaszam problem dalej, dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cineo
PlusManiak
Posty: 94
Rejestracja: 21 lis 2013, o 22:19

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: cineo »

Dziękuję.

Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

Ufffff.....
Dziś jest już ok- apka podaje stan 30/30gb. Zaloguję się wieczorem do sieci jak wrócę do Kielc. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: Krzysiek_Plus »

cineo pisze:Dziś jest już ok- apka podaje stan 30/30gb. Zaloguję się wieczorem do sieci jak wrócę do Kielc. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Tak potwierdzam, błąd został skorygowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grekor
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 lis 2012, o 22:57

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: grekor »

Witam. W moim przypadku także zostały błędnie naliczone ilości zużytych danych za miesiąc sierpień. Przeglądając billing połączeń poszczególne sesje zamiast dwóch pozycji zużycia danych zawierają dodatkowe dwa rekordy o wartości 976,46 MB. Proszę o pomoc Specjalistów Plusa w weryfikacji problemu oraz podanie linku do formularza gdzie mogę podać numer aktywacji, na której wystąpił błąd naliczenia zużycia danych. Dziękuje.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: Krzysiek_Plus »

grekor, nie jest to błąd, zostało to wyjaśnione w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=10509#p77991
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grekor
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 lis 2012, o 22:57

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: grekor »

Krzysiek_Plus pisze:grekor, nie jest to błąd, zostało to wyjaśnione w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=10509#p77991
Bardzo dziękuje za wyjaśnienie.
Blond0007
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 mar 2017, o 13:30

Od tygodnia ginie regularnie transfer w paczkach 976MB

Post autor: Blond0007 »

Witam

Od jakiegoś tygodnia zaczął regularnie ginąć mi transfer co 3 godziny po 10 połączeń 976MB - fizycznie nawet nie mam takiego transferu bo speed test wskazuje 4-6Mb. Podejrzewam jakiś błąd w systemie, gdyż zauważyłem że nawet mam w historii połączenie jak sprzęt był wyłączony - nie takie wielkie ale jest. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

Z góry dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2017, o 13:42 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, podobny temat.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: Krzysiek_Plus »

Blond0007, odpowiedź w poprzednich postach:
Krzysiek_Plus pisze:grekor, nie jest to błąd, zostało to wyjaśnione w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=10509#p77991
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Blond0007
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 mar 2017, o 13:30

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: Blond0007 »

W poprzednich miesiącach zuzywalem ok 6GB danych i wskazania w Plus Online były prawidłowe aktualnie jest 2 dzień nowego okresu a licznik pokazuje już 9.44/50 czyli jutro już będzie 0
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Błąd liczenia danych w nowym pakiecie

Post autor: Krzysiek_Plus »

Blond0007, a sprawdziłeś, czy w tle nie działają żadne program, które mogłyby generować transfer np.: klient p2p (torrent), aktualizacje systemu itp.?.

Jeśli korzystasz z routera, sprawdź np.: w logach, czy nie zostały zarejestrowane połączenia z innych niż Twoich urządzeń lub zmień hasło dla sieci Wi-fi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ