Router nie rozpoznaje karty SIM

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
JaKs160
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:58

Router nie rozpoznaje karty SIM

Post autor: JaKs160 »

Witam.
Dzisiaj otrzymałem router Huawei B315 wraz z kartą SIM (30 GB). Po włożeniu karty w odpowiednie miejsce, podłączeniu zasilania oraz podłączeniu routera do komputera przy pomocy kabla LAN wskaźnik trybu sieciowego świeci na czerwono jakby nie było karty SIM. Może coś źle robię?

Proszę o pomoc.

EDIT:

Przepraszam ze post pod postem, ale znalazłem rozwiązanie. :) Moja karta nie została aktywowana i tu mi się nasuwa pytanie Ile czasu będzie trwała taka aktywacja?




Od sl@w_es:
Połączenie postów pisanych jeden pod drugim. Chcąc uzupełnić wcześniejszą wypowiedź proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ w prawym górnym rogu posta).
Na przyszłość proszę postępować zgodnie z Regulaminem PlusForum m.in. pkt 11.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2015, o 19:30 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Router nie rozpoznaje karty SIM

Post autor: habish »

Otrzymałeś od kuriera?
Jeśli tak, to karta SIM nie została jeszcze aktywowana, aktywacja nastąpi gdy kurier dostarczy podpisane przez Ciebie dokumenty do operatora. Zwykle trwa to 2-3 dni.
JaKs160
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:58

Re: Router nie rozpoznaje karty SIM

Post autor: JaKs160 »

Tak od kuriera, dzieki za odpowiedz. Temat do zamkniecia :-)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Router nie rozpoznaje karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

patryk7588 pisze:Zwykle trwa to 2-3 dni.
A dokładnie, do 4 dni roboczych, jeśli oczywiście wyraziłeś zgodę na wcześniejsza aktywacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maciej_O.
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 paź 2015, o 13:30

Re: Router nie rozpoznaje karty SIM

Post autor: Maciej_O. »

Witam!

Mam podobny problem, jak poprzednicy. 23.09.2015 moje zamówienie nr 201509231316325 wpłynęło do Polkomtel sp. z o.o.

Router Huawei B315 z kartą dotarł do mnie przez kuriera we wtorek 29.09.2015. W chwili obecnej jest 6.10. (upłynęło 5 dni roboczych) i karta nie została aktywowana (znaczek karty na routerze świeci na czerwono). W zamówieniu zaznaczyłem, ze poproszę o aktywację przed upływem 14 dni roboczych.

Poproszę o interwencję, pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Router nie rozpoznaje karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

Maciej_O., zamówienie zostało zrealizowane i karta jest aktywna od 30/09. Przeloguj urządzenie jeśli do tej pory tego nie robiłeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maciej_O.
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 paź 2015, o 13:30

Re: Router nie rozpoznaje karty SIM

Post autor: Maciej_O. »

Dziękuję!
Milla84
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2017, o 12:57

Re: Router nie rozpoznaje karty SIM

Post autor: Milla84 »

Witam, mam podobny problem z tym,że router mam od roku,więc nie ma opcji iż karta nie została aktywowana. Próbowałam zrobić reset routera i nic, nie mogę również zalogować się na stronie administratora. W dalszym ciągu świeci sie czerwona lampka trybu sieciowego :(
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Router nie rozpoznaje karty SIM

Post autor: habish »

B315?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Router nie rozpoznaje karty SIM

Post autor: Daniel_Plus »

Milla84, czy jeśli przełożysz kartę SIM do telefonu lub innego modemu/routera to urządzenie wyszukuje sieć? Czy wymieniłeś kartę SIM, czy to jest ta sama karta, z której korzystałeś dotychczas? Czy router z inną kartą wskazuje zasięg i łączy się z internetem? Czy taki problem występował już wcześniej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ